Oletko naapurillesi mistään kateellinen?
Aina sanotaan, että suomalainen on kateellinen naapureilleen. Oletko sinä? Miksi?
Kommentit (31)
En oikeastaan tunne seinänaapureitani muuten kuin siten, että tiedän toisen olevan opiskelija ja toisen rappioalkoholisti. Vaikeahan noille olisi olla kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 03:14"]
En oikeastaan tunne seinänaapureitani muuten kuin siten, että tiedän toisen olevan opiskelija ja toisen rappioalkoholisti. Vaikeahan noille olisi olla kateellinen.
[/quote]KUka alapeukutti?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 03:14"]
[/quote]KUka alapeukutti?
[/quote]
Varmaan Pirjo-Jorma Virtanen. Aattelitko että kertois yhteystietonsa?xD
Oon ainaki tolle yhelle. Tuossa se eilen tuli hissillä vouhottaan ku just oli salilta tulossa. Jaksaspa iteki :D
Kyllä. Niillä on piha aina kunnossa janiiden mies maalas just talon katonkin. Ei vaan meillä.
Asun sellasessa talossa, että en todellakaan ole. Naapureista tiedän: goottityylinen erittäin lyhyt pilvihemmo, äänekäs nuori venäläispariskunta, rasittava musaa huudattava tyyppi. Yläkerran muikkelin poikis on rasittava, aina karjuu avaimien perään tossa ikkunan alla. Mukavat kosovo tai vastaavat pojat on kivoja ja heillä on oikein yhteisöllinen meininki, mutta mä viihdyn omissa oloissa ja avokin kanssa, ei mun juttu.
Naapuri kuulostaa saavan seksiä tosi usein =( Minä taas en...
Heh, onko joku oikeasti kateellinen jostain kesämökistä tai autosta? Ihmiset ovat kyllä tyhmiä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:46"]
Annas kun mä mietin... Eronnut, ei jaksa hoitaa pihaansa. EN. Uusperhe, yksi lapsi oireilee ja kaksi on rasittavan pieniä. EN. Mieheensä ja työhönsä kyllästynyt ylipainoinen. EN. Joo, kuule en ole kateellinen.
[/quote]
Mitenhän naapurit kuvailisivat tätä kirjoittajaa? Katkera naputtaja? Kuule joo: eivät naapuritkaan kadehdi sinua.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 03:14"] En oikeastaan tunne seinänaapureitani muuten kuin siten, että tiedän toisen olevan opiskelija ja toisen rappioalkoholisti. Vaikeahan noille olisi olla kateellinen. [/quote]KUka alapeukutti? [/quote] Varmaan Pirjo-Jorma Virtanen. Aattelitko että kertois yhteystietonsa?xD
[/quote]Se olisi hyvä. Haluaisin tietää, onko kyseessä jompikumpi naapureistani.
En ole, tavallisia ihmisiä naapurit omakotitaloissaan keskisuuressa maalaiskylässä ihan kuin mekin.
Parin kilometrin päässä on järvenrannalla aivan hurja lukaali istutuksineen. En tunne väkeä enkä ole kateellinen heillekään, vieraita ihmisiä.