Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa hieno "ansa" pörssissä

Vierailija
25.02.2022 |

Kaikki jotka möivät paniikissa joutuvat nyt ostamaam kalliimmalla takaisin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median tarkoitus on vaan kusettaa normi ihmiset myymään osakkeet halvalla ja ostamaan kalliilla.

Ei se suotta ole eliitin hallussa.

Muistan kun tammikuussa jostain syystä tehtiin juttu iltapaskaan miten pörssi oli noussut ennäytkseen. Harvemmin kun tuo on uutisen arvoinen juttu tavallisessa lehdessä. Silleen lälläslää, jäitpä hyvistä voitoista paitsi. Sijoita nyt ettet jää ihan paitsi.

New Yorkin pörssin Dow Jones -indeksi paukautti uuden ennätyksen toista päivää peräkkäin https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008519930.html

Vierailija
2/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät menettää aina rahansa. Ihan selväähän se on että rikkaat ostavat näissä tilanteissa valtavia määriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu "möi paniikissa" eilen?

Vierailija
4/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät menettää aina rahansa. Ihan selväähän se on että rikkaat ostavat näissä tilanteissa valtavia määriä.

Niin. Jos on erittäin paljon rahaa ei voi odottaa pohjia vaan joutuu tankkaamaan laskevissa kursseissa. Ei mitään (kymmeniä) miljardeja noin vain pysty liikuttamaan paikasta toiseen vaan se vie päiviä.

Ja jos joku hallinoi miljardiomaisuutta niin on varaa huippuasiantuntijoihin ja media tekee tarkalleen sellaisia juttuja mitä pyydetään. Esim, voi soittaa kaverille joka omistaa tv kanavia ja sanomalehtiä että pitäis taas päästä tankkaamaan halvalla, tee kunnon paniikin lietsonta juttuja jotta saadaan pörssi alas.

Vierailija
5/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni volyymistä päätellen.

Tältä foorumilta et tule heitä löytämään vaan kaikki palstamammat tietenkin möivät tammikuussa ja ostivat eilen pohjilta.

Vierailija
6/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä

Vierailija
7/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittamisen tuotto perustuu korkoa korolle ilmiölle pitkällä aikavälillä ja hyvä tapa laskea tuotto on antaa minimi aika 5v, jotta heilahtelu ei vaikuta ja tuotto aina 5% +Inflaatio.

Sijoittaminen on poppia! Nyt kaikki messiin hei. Helppoa rahaa. Kaikki saa rahaa vaan tekemättä mitään, siistiä eikö vaan?

Vierailija
8/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä

Miksi?

Vierailija
9/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla salkku on huutanut kärsimystä, mutta yllätyin kuinka tyyni olen ollut. Ajattelen vain, että odota, odota, odota....ja osingot siinä välissä.

Nimim. Hyviä yhtiöitä,omalla eikä lainarahalla

Vierailija
10/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät osta vielä... Kyllä ne vielä tulee laskemaan! Huhut kertoo, että tulee supermega-romahdus.

Vierailija
11/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät osta vielä... Kyllä ne vielä tulee laskemaan! Huhut kertoo, että tulee supermega-romahdus.

Heh, aina näitä "tietäjiä".

Vierailija
12/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä

Miksi?

En halua mitään -45% syöksyjä.

Ym.

Vierailija
13/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei tiedä mitä vielä tapahtuu.

Vierailija
14/14 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä möin tosiaankin kaikki suomalaiset osakkeet ja ostin tilalle länsimaisia. Pääidea oli turvata omaisuusmassa pitkällä tähtäimellä ennenkuin kv-sijoittajat tajuavat, että Suomi on seuraava. Paitsi jos liitymme Natoon, silloin tämä myynti oli turhaa ja Suomen talous on turvattu jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi