Onko toivoa löytää hyvä nainen kumppaniksi?
Olen 33-vuotias, masennuin opintojen alkuaikana pahasti ja sen vuoksi monta vuotta tuhalsin saamatta oikein mitään aikaiseksi. Nyt vasta sain taas kiinni elämästä ja vein äsken FM opinnot loppuun. Työkokemustahan ei ole juuri tullut kuin jostain hanttihommista vähän.
Olen kuitenkin hyvässä fyysisessä kunnossa ja ihan komeakin. Häpeän sitä, että olen tuhlannut varmaan 6-8 vuotta elämästäni. Vähän hankala töitäkin hakea tämän ikäisenä ilman työkokemusta, mutta otan kyllä vastaan mitä vain oikeastaan.
Juoksevatkohan naiset karkuun, kun kerron näistä ongelmistani? Minulla on ollut yksi 5v suhde aikaisemmin, ei lapsia.
Kommentit (25)
Ei ole toivoa löytää hyvää naista kumppaniksi. Se on vain ylipäänsä mahdotonta.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:44"]
Ap oletko yli 180 senttinen, luulisi silloin naisen löytyvän. Työkokemus tai koulutus on taas toisarvoista aisiota parisuhteen kannalta.
[/quote]Kyllähän naiset katsovat aika paljon miehen koulutusta, ainakin monien tutkimusten mukaan. Eli mitä korkeampi koulutustaso, sitä parempi. AP:lla siis hyvä juttu että on valmistunut jo maisteriksi :)
Ap oletko yli 180 senttinen, luulisi silloin naisen löytyvän. Työkokemus tai koulutus on taas toisarvoista aisiota parisuhteen kannalta.