Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18v nainen ja 55v mies, mitä mieltä?

Vierailija
15.07.2015 |

Sanon heti alkuun että en ole provo enkä ikis. Haluaisin ihan oikeesti tietää että mitä mieltä ootte jos 18v nainen on 55v miehen kanssa. Jos esim. saisit kutsun sellaisiin häihin, menisitkö niihin? Ajattelisitko että mies jollain lailla alistaa naista tai että nainen on ehkä jotenkin mielenterveysongelmainen? Jos he saisivat lapsia (heti tai myöhemmin) niin mitä ajattelisit, olisiko lasten hyvä kasvaa heidän kanssaan? Miten suhtautuisit?
Jos haluat niin voisit vastauksesi loppuun lisätä ikäsi, sukupuolesi, lastesi lukumäärän, siviilisäätysi tms. ei tietenkään pakko mutta olisi tosi kiva.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:20"]Jos vanhempi osapuoli olisi nainen, me täällä siskojen kanssa hyväksyisimme liiton taputuksin. Nyt täytyy tunnustaa, että panee hieman yskimään.
[/quote]
Em minä ainakaan hyväksy kumminkaan päin.

Vierailija
22/78 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnallahan näitä parikymppisiä miehiä on ollut viime aikoina paljonkin ja sitä on ylistetty. Samoin aikoinaan Airaa ja Ekkua. Eikä Aira tarvi vieläkään mitään omaishoitajaa. Jennifer Lopesilla on myös eron jälkeen ollut joku 25 boyfriend jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun nainen on 55v nii äijä on jo 92v :D ei mulla muuta n21

Vierailija
24/78 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:26"]Madonnallahan näitä parikymppisiä miehiä on ollut viime aikoina paljonkin ja sitä on ylistetty. Samoin aikoinaan Airaa ja Ekkua. Eikä Aira tarvi vieläkään mitään omaishoitajaa. Jennifer Lopesilla on myös eron jälkeen ollut joku 25 boyfriend jne...
[/quote]
Kyl on ylistänyt Madonnaa? En minä ainakaan mitään ylistystä ole havainnut ja omasta mielestäni Madonna on jo nolo yrittäessään käydä nuoresta naisesta pissisvaatteineen jne. Kyllä se raja tulee oikeasti vastaan ihan kaikilla jolloin mikään määrä treeniä ja plastiikkakirurgiaa ei muuta sitä tosiasiaa että parikymppisen pissisvaatteisiin ahtautuva vaihdevuosi-ikäinen on vain ja ainoastaan nolo. Mikä on sääli koska toisenlaisella tyylillä Madonna voisi olla oikeasti kuuma.

Vierailija
25/78 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:29"]Sitten kun nainen on 55v nii äijä on jo 92v :D ei mulla muuta n21
[/quote]
Puolet liitoista päättyy muutenkin eroon...ei mulla muuta. Samanikäinen puoliso ei todellakaan takaa, että sen kanssa vietetään yhdessä loppuelämä. Jos noilla kävisi niin hyvin, että tuo sun skenaario toteutuisi se olisi kaunis tarina ja kannattaisi kokea.

Vierailija
26/78 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:20"]Jos vanhempi osapuoli olisi nainen, me täällä siskojen kanssa hyväksyisimme liiton taputuksin. Nyt täytyy tunnustaa, että panee hieman yskimään.
[/quote]
Just näin

Vierailija
27/78 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:26"]Madonnallahan näitä parikymppisiä miehiä on ollut viime aikoina paljonkin ja sitä on ylistetty. Samoin aikoinaan Airaa ja Ekkua. Eikä Aira tarvi vieläkään mitään omaishoitajaa. Jennifer Lopesilla on myös eron jälkeen ollut joku 25 boyfriend jne...
[/quote]
Kyl on ylistänyt Madonnaa? En minä ainakaan mitään ylistystä ole havainnut ja omasta mielestäni Madonna on jo nolo yrittäessään käydä nuoresta naisesta pissisvaatteineen jne. Kyllä se raja tulee oikeasti vastaan ihan kaikilla jolloin mikään määrä treeniä ja plastiikkakirurgiaa ei muuta sitä tosiasiaa että parikymppisen pissisvaatteisiin ahtautuva vaihdevuosi-ikäinen on vain ja ainoastaan nolo. Mikä on sääli koska toisenlaisella tyylillä Madonna voisi olla oikeasti kuuma.
[/quote]
Muualla on ylistetty, tämä palsta ei ole ainut totuus:) muuallakin on elämää.

Vierailija
28/78 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:21"]Sanon heti alkuun että en ole provo enkä ikis. Haluaisin ihan oikeesti tietää että mitä mieltä ootte jos 18v nainen on 55v miehen kanssa. Jos esim. saisit kutsun sellaisiin häihin, menisitkö niihin? Ajattelisitko että mies jollain lailla alistaa naista tai että nainen on ehkä jotenkin mielenterveysongelmainen? Jos he saisivat lapsia (heti tai myöhemmin) niin mitä ajattelisit, olisiko lasten hyvä kasvaa heidän kanssaan? Miten suhtautuisit?
Jos haluat niin voisit vastauksesi loppuun lisätä ikäsi, sukupuolesi, lastesi lukumäärän, siviilisäätysi tms. ei tietenkään pakko mutta olisi tosi kiva.
[/quote]

Ajattelen, että nuorella naisella on päässä vikaa ja pahasti. Ajattelen, että toivottavasti eivät tee lapsia, koska jo lasten kasvattaminen tulee olemaan ongelma, kun kyseessä on pari, joiden ikäero on n. Kaksi sukupolvea, joten ristiriitoja on varmasti luvassa.

Ajattelen että nainen ei oikeasti tajua miten perseestä tulee olemaan jo n. 10 vuoden päästä, kun mies on eläkeläinen, ja omaa työelämää on jäljellä vielä 35 vuotta. Ajattelen että nainen on typerä lähtiessään vapaaehtoisesti hetken päästä papparaisen omaishoitajiksi, pahimmassa tapauksessa siinä on jaloissa vielä omia pieniä lapsia ja omat vanhemmat samaa ikäluokkaa.

En näitä ajatuksia kuitenkaan julki toisi. Jos kyseessä olisi ystäviä/sukulaisia, menisin häihin. Jos kyseessä olisi köyhistä oloista haettu teinivaimo, en menisi.

Vierailija
29/78 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:26"]Madonnallahan näitä parikymppisiä miehiä on ollut viime aikoina paljonkin ja sitä on ylistetty. Samoin aikoinaan Airaa ja Ekkua. Eikä Aira tarvi vieläkään mitään omaishoitajaa. Jennifer Lopesilla on myös eron jälkeen ollut joku 25 boyfriend jne...
[/quote]
[/quote]
Muualla on ylistetty, tämä palsta ei ole ainut totuus:) muuallakin on elämää.
[/quote]
Missä on ylistetty? Nämä ylistämiset on kyllä menneet täysin ohi. Onko se ylistämistä että kirjoitetaan uutinen aiheesta Madonna vaihtoi taas uuteen toyboyhin? Onneksi Madonnan miehet ei kuitenkaan ole käsittääkseni mitään 18-vuotiaita olleet vaan aikuisia miehiä kuitenkin.

Vierailija
30/78 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tännehän on tullut paljon vastauksia. Kiitti hei kaikille, osalla on ollut ihan hyviä pointteja noissa viesteissä.
t. ap

Vierailija
31/78 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on rikas ja oot perinnön perässä niin ymmärrän täysin. Eihän toi välttis elä enää kauaa.

Vierailija
32/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälisin tytön vanhempia

Vierailija
33/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:07"]Isä ja lapsi. Ei hyvä. Mene opiskelemaan itsellesi ammatti. Jos ei ole lukiota käyty, mene iltalukioon.
[/quote]
Lukio on käyty ja aion hakea syksyn yhteishaussa ammattikorkeaan.
-ap

Vierailija
34/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:18"]Aloittajaa käy sääliksi. Voi sua Ikis, monesko tällainen avaus tänään?

Älkää enää menkö näihin Ikiksen provoihin.
[/quote]

Olen uusi täällä. Kuka tämä ikis on, kun häneen aina viitataan?
[/quote]
Ikäerohullu jonka mies lähti nuoremman naisen matkaan. Tehtailee aloituksia tyyliin "29v nainen 45v mies onko ok?" monta kertaa viikossa. Ja mä en ole hän.
- ap

Vierailija
35/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:15"]Mielestäni aika etovaa, vain täpärästi ohittaa pedofilian. Ajattelisin että mies on vain tiukan toosan perässä, siinä on jotain miksi oman ikäisensä naiset ei kiinnostu/kiinnosta. Miettisin onko "naisella" jotain isäongelmia tai onko isänsä kuollut kauan sitten ja etsii elättäjää. Muksuja kävisi sääliksi, todennäköisesti tulisi kiusatuksi ja sen lisäksi vielä heillä ei ole liian montaa vuotta isänsä kanssa.
[/quote]"täpärästi erottaa pedofilian" tiedätkö edes mitä pedofilia on?

Vierailija
36/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:06"]Jos nainen on suhteessa omasta tahdostaan, niin why not? Itse aloin 18-vuotiaana seurustelemaan 40-vuotiaan miehen kanssa, ja nyt kuusi vuotta myöhemmin olemme edelleen yhdessä. Kaksi lastakin olemme saaneet. Ei meidän suhdetta kukaan enää edes osaa ihmetellä. Todistimme ennakkoluulot vääriksi.
Nainen, 24v
Kaksi lasta
Avoliitto/kihloissa.
[/quote]
Palataan asiaan 20 vuoden päästä. Tai kymmenen.
[/quote]
ei se ehdi sitten koska on kiire hoitamaan dementoitunutta miestään 40-vuotiaana
[/quote]

10 vuoden päästä olen 34-vuotias ja mies 54.
20 vuoden päästä olen 44-vuotias ja mies 64.
Kuten joku jo sanoi, harvemmin 6kymppiset vielä dementoituneita ovat. Toisekseen teidänkin mahdolliset puolisonne voivat sairastua tai vammautua vaikka heti huomenna, jolloin teillä on "kiire hoitaa" puolisoanne. Hohhoijaa sanon.
Aika kapeakatseisia olette.

Vierailija
37/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:18"]Aloittajaa käy sääliksi. Voi sua Ikis, monesko tällainen avaus tänään?

Älkää enää menkö näihin Ikiksen provoihin.
[/quote]

Olen uusi täällä. Kuka tämä ikis on, kun häneen aina viitataan?
[/quote]
Ikäerohullu jonka mies lähti nuoremman naisen matkaan. Tehtailee aloituksia tyyliin "29v nainen 45v mies onko ok?" monta kertaa viikossa. Ja mä en ole hän.
- ap
[/quote]
Ikis tekee näitä aloituksia monta kertaa päivässä. Tänäänkin useampia

Vierailija
38/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroonhan tuollainen suhde todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin päättyy. Ihan tilastojenkin mukaan tuollaiset suhteet eivät kestävyydeltään ole lähellekkään sitä luokkaa, mitä ovat pienemmän ikäeron suhteet (eli 5 vuotta ikäeroa tai vähän yli).

Vierailija
39/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu isolta ikäerolta.Mun isä on 55 v ja tytär 16 v.

N35

Vierailija
40/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä mielestäni vähän luonnon vastaista toimintaa. Kuka kieltää jos tunteet on kohdallaan ja molemmin puoleinen rakkaus kukoistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi