Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18v nainen ja 55v mies, mitä mieltä?

Vierailija
15.07.2015 |

Sanon heti alkuun että en ole provo enkä ikis. Haluaisin ihan oikeesti tietää että mitä mieltä ootte jos 18v nainen on 55v miehen kanssa. Jos esim. saisit kutsun sellaisiin häihin, menisitkö niihin? Ajattelisitko että mies jollain lailla alistaa naista tai että nainen on ehkä jotenkin mielenterveysongelmainen? Jos he saisivat lapsia (heti tai myöhemmin) niin mitä ajattelisit, olisiko lasten hyvä kasvaa heidän kanssaan? Miten suhtautuisit?
Jos haluat niin voisit vastauksesi loppuun lisätä ikäsi, sukupuolesi, lastesi lukumäärän, siviilisäätysi tms. ei tietenkään pakko mutta olisi tosi kiva.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:18"]Eroonhan tuollainen suhde todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin päättyy. Ihan tilastojenkin mukaan tuollaiset suhteet eivät kestävyydeltään ole lähellekkään sitä luokkaa, mitä ovat pienemmän ikäeron suhteet (eli 5 vuotta ikäeroa tai vähän yli).
[/quote]
Saisiko nähdä sen tilaston?
Muistaakseni yhden tutkimuksen mukaan ikäerolla ei ole käytännön merkitystä eroihin (tilastollisesti).

Vierailija
42/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa jotain on pielessä. Eivät voi olla henkisesti samalla tasolla. Ehkä mies on jäänyt poikaseksi ja tyttö on kärsinyt isähahmon puutteesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:18"]Eroonhan tuollainen suhde todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin päättyy. Ihan tilastojenkin mukaan tuollaiset suhteet eivät kestävyydeltään ole lähellekkään sitä luokkaa, mitä ovat pienemmän ikäeron suhteet (eli 5 vuotta ikäeroa tai vähän yli).
[/quote]
Saisiko nähdä sen tilaston?
Muistaakseni yhden tutkimuksen mukaan ikäerolla ei ole käytännön merkitystä eroihin (tilastollisesti).
[/quote]
Ikäerolla ei ole merkitystä eroihin. Näistä tutkimuksista löytyy tieto väestöliiton sivuilta

Vierailija
44/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ottaa tilannetta tosissani, en sitten millään. Ajattelisin että naisella on isäkompleksi tai jotenkin muuten vajaa isäsuhde ja hakee turvallista hahmoa, tai sitten nainen on ehkä läheisriippuvainen ja/tai kasvatettu miellyttämään kaikkia ja ajautunut tähän suhteeseen. Miettisin että mies on kenties charmantin manipuloiva henkilö joka tietää miten toisaalta pehmoisilla puheilla ja toisaalta sopivan passiivis-aggressiivisilla manipuloivilla puheilla nainen saadaan tuntemaan itsensä spesiaaliksi ja muuten vaan pauloihin, vähän pelonkin kautta ja kyseessä melkoisen satavarmasti on hyväksikäyttö; mies yksiknertaisesti käyttää naisen kokemattomuutta, nuoruutta ja sinisilmäisyyttä hyväkseen. Mies todennäköisesti on myös alistava (hhuonoitsetuntoinen) ja tarvitsee jonkun, jota hän itse on lähtökohtaisesti "parempi" ja ylempänä (fyysinen ikä, elämänkokemus) ja joka katso häntä ylöspäin ja jota mies voi mestaroida ja käyttää. Nainen on hänelle siis käyttöesine, ihailun lähde, egon pönkittäjä ja nuori jyystettävä lihanpala, mies taas naiselle turvallinen isähahmo eikä valitettavasti näe miehen motiivien taakse.

Tai sitten nainen on lähinnä materian ja mies nuoren vartalon perässä.

n26

Vierailija
45/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:21"]

Sanon heti alkuun että en ole provo enkä ikis. 

[/quote]

Sano vaan mutta kun nämä aloitukset ovat aina Ikiksen tai muun provon käsiala niin emme sinua usko.

Vierailija
46/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:21"]

Sanon heti alkuun että en ole provo enkä ikis. 

[/quote]

Sano vaan mutta kun nämä aloitukset ovat aina Ikiksen tai muun provon käsiala niin emme sinua usko.
[/quote]
Juuri näin. Sen verran maaniseen tahtiin näitä aloituksia tulee monta kertaa päivässä

Vierailija
47/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan ap, oot ite se 18v nainen?

Vierailija
48/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:06"]Jos nainen on suhteessa omasta tahdostaan, niin why not? Itse aloin 18-vuotiaana seurustelemaan 40-vuotiaan miehen kanssa, ja nyt kuusi vuotta myöhemmin olemme edelleen yhdessä. Kaksi lastakin olemme saaneet. Ei meidän suhdetta kukaan enää edes osaa ihmetellä. Todistimme ennakkoluulot vääriksi.
Nainen, 24v
Kaksi lasta
Avoliitto/kihloissa.
[/quote]
Palataan asiaan 20 vuoden päästä. Tai kymmenen.
[/quote]
ei se ehdi sitten koska on kiire hoitamaan dementoitunutta miestään 40-vuotiaana
[/quote]

10 vuoden päästä olen 34-vuotias ja mies 54.
20 vuoden päästä olen 44-vuotias ja mies 64.
Kuten joku jo sanoi, harvemmin 6kymppiset vielä dementoituneita ovat. Toisekseen teidänkin mahdolliset puolisonne voivat sairastua tai vammautua vaikka heti huomenna, jolloin teillä on "kiire hoitaa" puolisoanne. Hohhoijaa sanon.
Aika kapeakatseisia olette.

[/quote]
Kyllä yli 60 vuotias mies alkaa olla jo aika iäkäs. Vanhuuseläkkeelläkin jo!
Mieti oikeasti tuntemiasi yli kuusikymppisiä miehiä. Aika harva on mikään George Clooney kuitenkaan.

Vierailija
49/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyi. Aivan järkkyä ja tosi kuvottavaa, en vois edes painajaisissani kuvitella tollasta. Sairasta. N20

Vierailija
50/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh!

Itse en kyllä 18-kesäisenä tyttönä olisi 55-vuotiasta käpyä voinut ajatellakaan sillä silmällä, tosi ällö ajatus. Samoin jos tyttäreni moista hommailisi, yöks.

Toisaalta, yrittäisin olla kunnioittava jos jollain noin olisi. Onhan sitä kummempaakin tässä maailmassa...

Vierailija
51/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastailee taas omaan avaukseensa.

Vierailija
52/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa..
Itse olette todella kypsiä 'hyi yök, ÄLLLÖÖÖÖ' ja miten niin?
Olen itse 23v ja olen kaksi vuotta seurustellut 48 vuotiaan kanssa
Minulla ei ole isä ongelmia. Vanhempani ovat alku shokin jälkee fine asian kanssa, pitävät miehestä. En näe meissä mitään ÄLLÖÖÖ. Rakastan miestäni ja haluan viettää hänen kanssaan elämäni, sen aikaa mitä sitä meille annetaan. Te toki olette sitä mieltä että mieheni kupsahtaa huomenna..
Ja jos näin tapahtuu , olen ollut ainakin siihe huomiseen asti onnellinen. Tiedän se on ÄLLÖÖ koska täällähän kukaan ei saa olla onnellinen. Kaikki samaan muottiin ja sulatus uuniin.

Vierailija
53/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 jatkaa vielä. Sinä 18v nainen, älä välitä muista. Älä hae hyväksyntää vaan ole onnellinen. Oikeat ystäväsi pysyvät vierelläsi ja ovat onnellisia puolestasi jos itse olet.
Muut tai ikä ero ei määrittele teitä vaan kuinka toisianne kohtelette.

Vierailija
54/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:14"]

43 jatkaa vielä. Sinä 18v nainen, älä välitä muista. Älä hae hyväksyntää vaan ole onnellinen. Oikeat ystäväsi pysyvät vierelläsi ja ovat onnellisia puolestasi jos itse olet. Muut tai ikä ero ei määrittele teitä vaan kuinka toisianne kohtelette.

[/quote] Ohis, aika usein kyllä tällaisissa tapauksissa nainen hakee hyväksyntää keltä tahansa, jopa siihen pisteeseen asti että se 55v mies kelpaa (joka osaa sopivasti pyöritellä naista, ja on kokemusta ja materiaalia).

Jos ap on tarinan henkilö, toivon todella että hän ihan erittäin ja todella tarkkaan miettii ja analysoi omat motiivinsa vaikka ihan toisen henkilön kanssa. Ettei vaan taustalla olisi vaikuttamassa ja miesjuttuja sanelemassa esim paskasti integroitunut yliminä yhdistettynä heikkoon tai olemattomaan itsetuntemukseen, ts tilaan jossa ei tunnista edes omia tunteitaan. Monesti esim. isä on ollut sellainen jota on täytynyt miellyttää ja on pitänyt saada hyväksyntää, myös isän jatkeena eläminen on yllättävän yleistä jolloin oma peroona kehittyy ihan päin mäntyä mukailemaan isän persoonaa ja toiveita --> kaava luonnollisesti jatkuu seurustelusuhteissa. Eikä asia suinkaan monesti ole edes näin yksinkertainen vaan siihen liittyy monesti monta kauhaa muitakin elementtejä Kuitenkin pohjavire on se ettei nainen itse edes tajua että häntä käytetään hyväksi (eikä mies välttämättä itseään tiedosta taipumustaan, ei sillä).

Heitän että 95% näistä suuren ikäeron liitoista perustuu ihan jollekin muulle kuin rakkaudelle ja aidon tasaveroiselle kumppanuudelle. Ei vaan ole normaalia.

Ugh, olen puhunut.

Vierailija
55/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä leskenä kerkee vielä hankkimaan uuden miehen. Ehkä sillä kertaa itseään nuoremman? 

Mutta tosiaan, just go for it. Olet niin nuori, ettei haittaa jos kolmen vuoden päästä toteat ettei toiminutkaan. Mutta mitä sanovat sinun vanhempasi?

Vierailija
56/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:44"]

Se ei kuulu kenellekään muille kuin asianosaisille. Tietenkin kaikki haluavat ottaa kantaa kaikkeen ja neuvoa vaikka kahden aikuisen asiat ei kuulu muille. 

[/quote] Paitsi jos on topikki missä erikseen kysytään ihmisten mielipidettä asiaan niin.
[/quote]
Ei siltikään kuulu. Jos joku avaisi topikin jossa muut analysoisi sun suhdetta tai liittoa sanoisin saman. Ei kuulu muille.

Vierailija
57/78 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rakkauteen ikärajaa?

Vierailija
58/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia jos jollakin olisi jotakin ajatuksia.

Vierailija
59/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että siinä lapsenlapsi ja isoisä.

Vierailija
60/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy noin isoa ikäeroa. 10 vuotta menee vielä mutta ei paljon isompi. N38v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi