olen amis, valmistun kohta yliopistosta ja pääsin keväällä amkiin
Kaikissa kouluissa ollut kivaa ja kaikista opinnoista ollut hyötyä :)
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 19:01"]Mitä sitten? Pitäskö tän herättää keskustelua tms.?
[/quote]why not
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:59"]Kaikissa kouluissa ollut kivaa ja kaikista opinnoista ollut hyötyä :)
[/quote]Ikuinen opiskelija joka ei kykene työelämään on täysin hyödytön kenellekään.
[/quote]
.sanoo elämänkoululainen.
mitä järkeä mennä yliopistosta amk:hon?
Mitä järkeä on käydä koulua koulun perään? Olet vienyt kahden muun ihmisen koulutuspaikat.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:00"]mitä järkeä mennä yliopistosta amk:hon?
[/quote]
Joskus työllistyy paremmin amk:n alan koulutuksista.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:02"]Mitä järkeä on käydä koulua koulun perään? Olet vienyt kahden muun ihmisen koulutuspaikat.
[/quote]
Yhden muun.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:02"]Mitä järkeä on käydä koulua koulun perään? Olet vienyt kahden muun ihmisen koulutuspaikat.
[/quote]Vituttaako kun et saanut opiskelupaikkaa? :-D
liittyykö nuo alat jotenkin toisiinsa?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:59"]
Kaikissa kouluissa ollut kivaa ja kaikista opinnoista ollut hyötyä :)
[/quote]
Hyvähyvä! Mulla sama mutta kävin ensin amk:n ja sieltä siirryin yliopistoon maisteriohjelmaan. :)
Minulla on kahden alan koulutus ja tarvitsen töissäni molempia. Ilman niitä olisin ehkä työtön. En koe vieneeni keltään mitään, ne muut olisivat voineet itse tehdä enemmän töitä päästäkseen kouluun niin että minä en olisi päässyt, mitäs eivät tehneet.
Mikä ala? Millä alalla on hyödyllistä (tai jopa vaatimus, kun kouluttaudut koulun perään?) yliopistotutkinnon jälkeen käydä amk-tutkinto?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:06"]Ei taida työnteko kiinnostaa :D
[/quote]ole ollut koko ajan samalla töissä ja joo alat sivuavat hyvin toisiaa :)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:59"]Kaikissa kouluissa ollut kivaa ja kaikista opinnoista ollut hyötyä :)
[/quote]Ikuinen opiskelija joka ei kykene työelämään on täysin hyödytön kenellekään.
Mitä sitten? Pitäskö tän herättää keskustelua tms.?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:59"]Kaikissa kouluissa ollut kivaa ja kaikista opinnoista ollut hyötyä :)
[/quote]mut mäpä oo ollut koko ajan myös töissä :)