Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kenen mielestä HIMYM päättyi päin persettä?

Vierailija
15.07.2015 |

Viiminen tikki oli, kun viimisessä jaksossa Barney ja Robin eroaa ja koko homma päättyy siihen, kun Ted menee Robinin ikkunan alle. Robin ja Barney olisivat saaneet jäähä yhteen ehdottomasti! Sarja, jolta odotin aikoinaan niin paljon loppui ihan päin perseenreikää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella pettynyt loppuun. Viimeinen kausi oli mielestäni muuten parempi kuin pari edellistä, mutta loppuratkaisu romutti kaiken ja lisäksi vielä veti pois sellaista kehitystä, joka roolihahmoissa oli tapahtunut sitä ennen.

Ilmeisesti loppuratkaisu oli ollut mietittynä jo, kun sarja alkoi ja sitten kun sitä tehtiinkin yllättävän monta tuotantokautta ja henkilöhahmot kehittyivät erilaisiksi kuin aluksi olivat, niin se alkuperäinen ratkaisu ei enää sopinutkaan hahmoihin. Mutta kirjoittajat eivät kuitenkaan halunneet luopua alkuperäisestä suunnitelmasta, joten lopputulos oli sitten tämä.

Tykkäsin sarjasta todella paljon ja katsoin jaksoja mielellään uudelleenkin, mutta viimeisen jakson nähtyäni ei enää ole tehnyt mieli katsoa sitä ollenkaan, kun ärsyttää vain.

Vierailija
22/27 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:53"]

Nytkö vasta katsoitte vikan jakson?

[/quote]

Ei, meitä vaan vituttaa vieläkin.

Vierailija
24/27 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:53"]

Se oli huonoin mahdollinen päätös sarjalle. Ei kiinnosta enää katsoa uusintojakaan kun otti niin paljon päähän. Joku sanoi hyvin että sarjan nimen olisi pitänyt olla How I settled for your mother and waited for her to die so I could get it on with my best friend's ex-wife. Harmitti erityisen paljon vielä siksi että äidiksi valittu näyttelijä oli todella hurmaava ja parilla oli oikeasti erittäin hyvä kemia.

[/quote]

Uskottele itsellesi että se alternative ending on ainoa oikea ending. :)

Vierailija
25/27 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan ainoa ihminen maailmassa, joka ei mieltään pahoittanut tuosta HIMYM-sarjan lopusta. Musta alusta asti Ted ja Robin kuului yhteen ja se Barneyn muutos kun hän sai tyttären on koskettavinta koko television historiassa. Musta loppu oli tosi hyvä, mutta samaa mieltä olen siitä, että viimeinen tuotantokausi ei ollut yhtä hyvä kokonaisuutena kuin muut.

Vierailija
26/27 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko sarjan ajan jotenkin huvitti, kun niitä välillä kuvattiin vanhempina ja käyttäytyivät/pukeutuivat kuin kahdeksankymppiset. Lilykin aina kuin haudan partaalla, vaikka laskujeni mukaan oisivat noissa vanhuskohtauksissa esittäneet vähän päälle nelikymppisiä.

Vierailija
27/27 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotenkin odotin myös koko ajan, että se äiti on joku aiemmin sarjassa esiintynyt henkilö. Asian paljastuessa katsoja olisi sillei ''ainiin tuo!'' , mutta se äiti olikin ihan vaan joku tuulesta tempastu. Edelleen olen sitä mieltä, että se äiti olisi voinut olla ykköskauden narikkatyttö. Ted, Lily, Marshall, Robin ja Barney olivat jossain juhlissa ja siinä jaksossa Ted flirttaili juhlien narikkatytölle ja heillä oli kipinää, mutta eivät koskaan menneet treffeille, eikä tyttö ollut koskaan sarjassa enää sen jälkeen. Juuri tuollainen olisi ollut hyvä mielestäni sarjan äidiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan