Tulkitkaa uneni!
Kerrankin muistan, mistä olen nähnyt unta, joten sen voi tulkitakin. :)
Eli unessani tutustuin lapseen, 8-vuotiaaseen tyttöön. Hänen äitinsä vaikutti aika välinpitämättömältä, joten otin itse sen äidin roolin. Halusin huolehtia tytöstä, ostin sille ruokaa, vein kaikkialle. Kaikki tuntui jotenkin niin luonnolliselta, olin unessani vahva aikuinen. Halusin myös muiden näkevän tämän, sillä tunsin jonkinlaista ylpeyttä asiasta.
Oikeasti olen opiskelija, en ollenkaan äidillinen, enkä ole vielä tähän asti tuntenut minkään tasoista halua lastenhankintaan. Muiden lasten kanssa tulen tosin hyvin toimeen.
Mitähän tulkintoja tästä voisi tehdä? Yritin googlata, mutta löytyi vain ''lapsi unessa'', kun tässä pitäisi olla jotain tyyliin ''vieraan lapsen hoivaaminen / omakseen ottaminen unessa''. :D
Tämä oli taas niitä unia, jotka tuntuivat niin todellisilta, että tuntuu aivan kuin olisin oikeasti elänyt sen unen. Hämmennys.
Kommentit (5)
Onko sulla itselläsi turvaton olo, kaipaatko huolenpitoa? Tai tarvitsisitko jonkun jota hoivata ja jolle olla tarpeellinen, oletko yksinäinen? Tuntuuko susta että haluaisit tunnustusta jostain tekemästäsi ja varmuutta itseesi? Onko lähipiiriisi syntynyt lapsia/vietätkö heidän kanssaan aikaa?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:55"]
Onko sulla itselläsi turvaton olo, kaipaatko huolenpitoa? Tai tarvitsisitko jonkun jota hoivata ja jolle olla tarpeellinen, oletko yksinäinen? Tuntuuko susta että haluaisit tunnustusta jostain tekemästäsi ja varmuutta itseesi? Onko lähipiiriisi syntynyt lapsia/vietätkö heidän kanssaan aikaa?
[/quote]
Vastaus kaikkiin: kyllä. Näistäkö tässä on kyse...
Kohtaus edellisestä elämästä? Kun tälläiset unet ovat yleensä niin todentuntuisia.
Jos pelastat lapsen, yrität pelastaa jotain osa-aluetta itsestäsi tuhoutumiselta.