Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän joinain kuukausina on tissit kipeet ennen menkkoja ja joskus ei

Vierailija
15.07.2015 |

Luulisi, että joka kuukausi olisi samalla tavalla. Joskus on todella todella kipeät ja joskus taas ei yhtään, vaikka ovuloinut olen molempina kiertoina. Joskus jos on ovuloimaton kierto, niin silloinkin saattaa olla tissit kipeät

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Pms-oireitahan nuo ovat. Mulla ainakin pahentaa oireita stressi, huonosti nukkuminen, huonolaatuinen ravinto (aka roskaruoka), liikkumattomuus tms huonot elintavat.

Alkoholia käytän harvoin, ne kerran kun käytän on laskettavissa vuodesta yhden käden sormilla. Ja "hauskasti" aina ne pahimmat pms-oireet osuu alkoholin käytön jälkeiselle ajalle, silloin juuri esim rinnat kipeinä. Alkoholihan nostaa naisen testosteronitasoja, laittaa siis hormonit heittämään härän pyllyä niin ihmekös tuo :)

Joskus kuitenkin tuosta tietoisena vietetään kavereiden kanssa saunailtaa viinitonkan kera :D

Vierailija
2/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tisseistä, mutta mulla menkkavuoto ja alaselän ja -mahan kipu on normaalia pahempaa kun olen stressannut enemmän kuukauden aikana. Kai se liittyy hormoneihin jotenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimolla on usein alapään kummatkin reiät hellinä seksin jälkeen. Onko normaali?

Vierailija
4/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mulla sekson jälkeen pylly kipeä. Onko normaalia?

Vierailija
5/5 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:43"]

Olen mies ja mulla sekson jälkeen pylly kipeä. Onko normaalia?

[/quote]

Jännitätkö pakaralihaksia liikaa aktissa? :D Vai kenties miehen kanssa seksin jäljiltä/penetraation jäljiltä anus hellänä? :D Jos niin, ni liukkarit ja hellemmät otteet kehiin ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi