Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin miehen?

Vierailija
15.07.2015 |

Töiden tai harrastuksen kautta mahdotonta, eikä kavereitakaan oikein joiden kautta voisin tutustua uusiin sinkkumiehiin. Tuntuu niin epäreilulta että minä, 27-vuotias ihan kivan näköinen ja mukava nainen joudun elämään yksin. Olisi niin paljon rakkautta annettavana :(

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljeni taas huokailee kun ei löydy sopivaa naista, on 35-vuotias ja sinkku. En ole muuta osannut sanoa kuin että kyllä se rakkaus kohdalle sattuu jossain vaiheessa.

Vierailija
2/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

omegle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:24"]

Mun veljeni taas huokailee kun ei löydy sopivaa naista, on 35-vuotias ja sinkku. En ole muuta osannut sanoa kuin että kyllä se rakkaus kohdalle sattuu jossain vaiheessa.

[/quote]

Jos on mies niin ei varmasti "satu" ilman suurta työpanosta. Ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän kiinnostaa moiseen aikaansa käyttää.

Vierailija
4/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaikka treffipalstoilta tai kuppilasta. Viestejä tulee satoja ja juottolassa kilpakosijoita kymmeniä.

Miehelle ei varmastikaan rakkaus kohdalle vain satu. Tai ehkä voi sattua, mutta tuossa iässä en enää pahemmin laittaisi toivoani sattuman varaan. Pakko olla äärimmäisen aktiivinen muuten aika ajaa ohi, eikä edessä ole kuin loppuelämä yksin.

Vierailija
5/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samassa asemassa itsekin. Ihastun aina vääriin miehiin :-( En oikein tiedä mistä niitä löytäisi; netistä?

Vierailija
6/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyisit AP siihen ukkoon kuitenkin vuodessa parissa joten älä murehdi.

Vierailija
7/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:44"]

Nainen vaikka treffipalstoilta tai kuppilasta. Viestejä tulee satoja ja juottolassa kilpakosijoita kymmeniä.

Miehelle ei varmastikaan rakkaus kohdalle vain satu. Tai ehkä voi sattua, mutta tuossa iässä en enää pahemmin laittaisi toivoani sattuman varaan. Pakko olla äärimmäisen aktiivinen muuten aika ajaa ohi, eikä edessä ole kuin loppuelämä yksin.

[/quote]

Miten miehet voivat olla näin pihalla? Vai satoja viestejä ja kymmeniä aloitteita illassa? Hah hah.

Vierailija
8/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nurkan takana vilahtaa penis, lähde seuraamaan sitä. Siellä on varmaan mies.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
9/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä olen !  Kuvaile millaista miestä etsit ? Muutamilla lauseilla ! 

Vierailija
10/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity miehisiin harrastusryhmiin. Itse jos olisi tarve löytää nainen, menisin syksyllä kansalaisopiston virkkauskursseille.

Vierailija
11/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joopajoo, on teillä miehillä aina niin rankkaa ja naiset ei ole tahtomattaan ikinä yksin. Olen nettitreffeillä ravannut jo kuutisen vuotta, samoin käynyt ulkona ja pitänyt ns. silmät auki. Silti olen ollut sinkku koko ikäni vaikka ihan perusnätti ja hoikka nainen olen. Ikää samat kuin aloittajalla ja samat murheet.

Tuntuu että menee koko elämä hukkaan kun ei saa ketään pitää hyvänä tai tuntea ikinä toisen ihoa omaa vasten.

Vierailija
12/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin nykyisen mieheni sattumalta baarista, hänen serkkunsa oli joukkuekaverini joka oli esitellyt miehen toiselle joukkuekaverille viikkoa aiemmin ja törmättiin baarissa. Mulla oli ollut kauhea haku päällä viimeisen puolen vuoden aikana, tein aloitteita ja flirttailin älyttömän paljon mutten löytänyt mitään pitämisen arvoista. Sitten tytöt pyysi yökerhoon, tyttöporukalla tyttöjen iltaa viettämään (eli kukaan ei edes katsoisi miehiä päin). No, nykyiseni sitten tuli moikkaamaan tätä toista joukkuekaveria, joka sanoi että tässä olisi nyt kaksi kandidaattia, saa itse valita. Mies tuli mun viereen istumaan ja siitä se juttu sitten lähti. Eikä itse tarvinnut tehdä muuta kuin suvaita toisen "pieni" myötälaitainen, viisi vuotta tuosta jo kulunut. Älkää siis yrittäkö liikaa tai ainakaan liian näkyvästi.

Vierailija
13/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:05"]

[/quote]

Joopajoo, on teillä miehillä aina niin rankkaa ja naiset ei ole tahtomattaan ikinä yksin. Olen nettitreffeillä ravannut jo kuutisen vuotta, samoin käynyt ulkona ja pitänyt ns. silmät auki. Silti olen ollut sinkku koko ikäni vaikka ihan perusnätti ja hoikka nainen olen. Ikää samat kuin aloittajalla ja samat murheet.

Tuntuu että menee koko elämä hukkaan kun ei saa ketään pitää hyvänä tai tuntea ikinä toisen ihoa omaa vasten.

[/quote]No onneksi nainen voi ainakin julkistaa nuo tunteet ilman ällötyksen aiheuttamisen pelkoa. Jos taas mies ajattelee noin, niin pitäisi kuulemma vain keskittyä muihin asioihin eikä olla semmoinen luuseri. Yksinäinen ja tarvitseva mies on epätoivoa hehkuva kauhupaketti, jonka kanssa ei saa katseita vaihtaa, tai saa ikuisen stalkkaajan. Nainen taas hellyyttävä pikku mirrimöykky.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
14/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:05"]

[/quote]

[/quote]

Niin, eli et löytänyt sopivaa. Varmasti joku tämän kuuden vuoden aikana deittaamasi olisi sinut mielellään vierelleen ottanut. Ei pidä tietenkään tyytyä, mutta on outoa jos kuuden vuoden aikana ei löydy edes yhtä kiinnostavaa kumppaniehdokasta.

Vierailija
15/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:51"]

[/quote]

Miten miehet voivat olla näin pihalla? Vai satoja viestejä ja kymmeniä aloitteita illassa? Hah hah.

[/quote]

Nämä ovat esimerkkejä elävästä elämästä. Tietenkään kaikille ei käy samalla tavalla, mutta kyllä sitä tarjontaa on. Tason määrittää sitten jokainen omalla kohdallaan itse.

Vierailija
16/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein, varsinkin naissinkuilla, on aivan käsittämättömän valtaisat odotukset / vaatimukset sen miehen suhteen. Silloinkin, kun ei itse välttämättä olisi edellytyksiä kauheasti vaatia.

Miehen pitää tietysi olla tietyn mittainen ja painoinen. Korkeasti koulutettu ja /vähintään tai hyvätuloinen ja kohtuu varakas. Ei mielellään lapsia, eikä ainakaan missään tapauksessa lähi-isä / yhteishuoltajuus. Ikäkriteeritkin ovat usein melko tiukat + - pari vuotta siihen omaan ikään. Lisäksi henkisiä ja fyysisiä ominaisuuksia luetellaan usein pitkä lista.

Ainakin kun noita netti-ilmoja selailee. Tavallinen kiva suomalainen mies ei kyllä tuolla netti-ilmomailmassa menesty, jos laittaa ihan omat kuvat ja kertoilee about rehellisesti itsestään. Ei vaan kelpaa, kun jokainen pikkusen pullukka taviksen näkönen yh-äiti kuvittelee että saa sieltä netistä sen mallina toimivan purjehtijatohtorin joka harrastuksena tekee remppahommia ja korjaa prätkiä jossei ole soittamassa bändinsä kanssa.

Tavallaan ymmärrän kyllä hyvin, että kun etsii jotakuta, niin se "kipinä" pitää syntyä, ja jotkut ajattelee ettei sitä kipinää synny ellei jotkut perusvaatimukset ensin täyty, mutta joskus kannattaa hieman miettiä että onko itsellä liian suuret odotukset omaan tasoon nähden. Jos jatkuvasti saa treffipyyntöjä ja ehdotuksia hyvännäköisiltä miehiltä, niin silloin voi päätellä että itsellä on jonkun verran valinnanvaraa. Jossei kukaan mies tunnu kiinnuostuvan, niin silloin pitää havahtua siihen, että omia kriteerejä pitää ehkä tarkastella vähän laajemmin.

Mutta niin... jossei sitten koskaan fyysisesti törmää missään mieheen, eikä halua hyödyntää nettiäkään /tinderia tms. seuranhaussa... niin sitten tietty keinot alkaa olla vähissä, sitten täytyy tosiaan luottaa siihen, että se onni kirjaimellisesti joskus kävelee päin.

Vierailija
17/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:51"]

[/quote]

[/quote]

Nämä ovat esimerkkejä elävästä elämästä. Tietenkään kaikille ei käy samalla tavalla, mutta kyllä sitä tarjontaa on. Tason määrittää sitten jokainen omalla kohdallaan itse.

[/quote]

Mitä ihmeen esimerkkejä? Ei tuossa mitään esimerkkejä ollut. Vain tuulesta temmattuja väitteitä.

Vierailija
18/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:32"]

Hyvin usein, varsinkin naissinkuilla, on aivan käsittämättömän valtaisat odotukset / vaatimukset sen miehen suhteen. Silloinkin, kun ei itse välttämättä olisi edellytyksiä kauheasti vaatia.

Miehen pitää tietysi olla tietyn mittainen ja painoinen. Korkeasti koulutettu ja /vähintään tai hyvätuloinen ja kohtuu varakas. Ei mielellään lapsia, eikä ainakaan missään tapauksessa lähi-isä / yhteishuoltajuus. Ikäkriteeritkin ovat usein melko tiukat + - pari vuotta siihen omaan ikään. Lisäksi henkisiä ja fyysisiä ominaisuuksia luetellaan usein pitkä lista.

Ainakin kun noita netti-ilmoja selailee. Tavallinen kiva suomalainen mies ei kyllä tuolla netti-ilmomailmassa menesty, jos laittaa ihan omat kuvat ja kertoilee about rehellisesti itsestään. Ei vaan kelpaa, kun jokainen pikkusen pullukka taviksen näkönen yh-äiti kuvittelee että saa sieltä netistä sen mallina toimivan purjehtijatohtorin joka harrastuksena tekee remppahommia ja korjaa prätkiä jossei ole soittamassa bändinsä kanssa.

Tavallaan ymmärrän kyllä hyvin, että kun etsii jotakuta, niin se "kipinä" pitää syntyä, ja jotkut ajattelee ettei sitä kipinää synny ellei jotkut perusvaatimukset ensin täyty, mutta joskus kannattaa hieman miettiä että onko itsellä liian suuret odotukset omaan tasoon nähden. Jos jatkuvasti saa treffipyyntöjä ja ehdotuksia hyvännäköisiltä miehiltä, niin silloin voi päätellä että itsellä on jonkun verran valinnanvaraa. Jossei kukaan mies tunnu kiinnuostuvan, niin silloin pitää havahtua siihen, että omia kriteerejä pitää ehkä tarkastella vähän laajemmin.

Mutta niin... jossei sitten koskaan fyysisesti törmää missään mieheen, eikä halua hyödyntää nettiäkään /tinderia tms. seuranhaussa... niin sitten tietty keinot alkaa olla vähissä, sitten täytyy tosiaan luottaa siihen, että se onni kirjaimellisesti joskus kävelee päin.

[/quote]

Miehistähän ei löydy tyyppejä jotka ilmoittavat etsivänsä ainoastaan lapsetonta, 20-32-vuotiasta naista (oma ikä 33) jolla on AMK- tai yliopistotutkinto ja joka on hoikka ja käy salilla? Kyllä vain, näitä miehiä on paljon. Varsinkin niitä joille tuo ikä- ja lapsikysymys on äärimmäisen tärkeä.

Joskus miettii treffeillä, onko sen tuiki tavallisen miehen ihan pakko olla niin avuton? Kun luulisi että ei olisi niin ylivoimaista opetella ne alkeelliset sosiaaliset taidot. Mutta tuntuu olevan. Sitten nuo miehet kuvittelevat että vika oli siinä kun eivät olleet rikkaita supermalleja.

Vierailija
19/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies olisi löytänyt jo sinut, jos olisit vaimomatskua.

Vierailija
20/65 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet, sovitaan av-treffit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme