Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan lähettänyt vahingossa viestiä väärälle henkilölle?

Vierailija
15.07.2015 |

Tekstiviestiä tai whatsapp-viestiä. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran.

Vierailija
2/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Piti laittaa äidille että "joo sittenku se lento laskeutuu käyn vaan kaupassa ja tuun heti". Meni vahingossa pomolle :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa. Myös facebookissa joskus kirjoittanut jotain väärään chat-ikkunaan.

Vierailija
4/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monestikkin. Oli noloa kun piti laittaa miehelle "SITEET LOPPU TUO NIITÄ" niin se menikin terapeutille...

Vierailija
5/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus, viimeks pari viikkoa sitte meni avomiehelle tarkoitettu FB viesti kaverille. Onneks ei mitään noloa.

Vierailija
6/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, mutta ei mitään noloa.

Olen kuullut opiskellessa, että yksi edellis vuoden opiskelija olisi kirjoittanut kaverilleen pitkän haukkumis viestin työharjoittelu pomostaan, ja laittoi vahingossa pomolleen. Sitä sitten puitiin, opettajan, oppilaan ja pomon välillä, miten työharjoittelu viedäänkö loppuun vai mitä.

Vierailija
7/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun en vielä omistanut älypuhelinta. Meni nimet sekaisin.

Ja kun viestiketjut oli yksittäisiä tekstareita...

Vierailija
8/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? En ikinä.

Vierailija
9/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta monta kertaa. Ja noloja. Kysyin kerrankin et saako kaveri, jonka kanssa istuin just kahvilla, myös sinne minne minut kutsuttiin. Tiesin ettei kaikki tykännyt siitä. Laitoin tietenkin sille kaverille, joka istui vieressä. Mä oon ihan ekspertti näissä. Jopa niin hyvä et eräs mies luuli et tahalleni laitan et saan siihen yhteyden. :D

Vierailija
10/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran laitoin. Tilanne oli että odottelin "kaveriani" A:ta, mikä ärsytti ja yritin laittaa B:lle viestin jossa luki tyyliin miten vituttaa odotella sitä A:ta, tietty se meni sit sille A:lle, koska häntä ajattelin :D Heh vähän oli noloo kun sieltä se nurkan takaa sitten tulikin :,)