Lihavat ihmiset tykkää viileistä säistä.. ärsyttää
niiden hehkutus kun nyt on tälläiset paskakelit.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:49"] On se mielenkiintoista miten lihavat herättävät muissa niin suuria tunteita. [/quote] Ja hoikat. Meitä saa haukkua myös surutta päin naamaa. Meneppä sanomaan lihavalle "kyllä oot niin läski, mitä oikeen syöt, älä vaan lihoa enempää". T. normaalipainoinen, joka yllä olevaa tekstiä käänteisessä muodossa usein joutunut kuulemaan. [/quote] Jos luet tätä av:tä niin väittäisin kyllä että näitä läskiviha aloituksia on paljon enemmän. Itse en ymmärrä ollenkaan sitä millaisia ihmisiä mättää niin kovin toisten lihavuus tai laihuus. Meitä kun vain on monenlaisella vartalolla ja KUKAAN ei ole täydellinen.
[/quote]
Tarkennus: täällä haukutaan lihavia lähinnä, totta. Meitä päin kasvoja, sehän on ihan sallittua.
On ihmisillä pienet murheet, kun jaksetaan rutista säästä päivästä toiseen.
Mua ärsyttää vähän mustavalkoajattelijat.
Mahtaa sua AP ärsyttää tällaiset normaalipainoiset viileämmät pitävät ihmiset! Menee ihan sun normisto vinksalleen! Voimia.
Ja myös normaalipainoiset jotka istuvat 11 kuukautta tietokoneella ja haluavat kesälomallaan nukkua hyvin ja tehdä fyysistä työtä kesälomallaan.
Jaa. Minä olen normaalipainoinen ja pidän viileästä. Ärsytänkö sinua?
Minä en kyllä säistä vouhkaa, vaikka helteellä voin huonosti ja viileästä nautin. Säihin kun en mitenkään pysty vaikuttamaan, niin pidän suuni kiinni.
Ei paskakelitkään kelpaa lihaville. Silloin särkee niveliä.
Aina on huonot kelit, eiku ootas, johtuisko niistä kiloista sittenkin?!
Ootko stressaantunut vai miksi noin pienestä ärsyynnyt? Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:54"]
No, anorektikkoja palelee ja ärsyttää. Johtuu liian vähästä ravinnosta molemmat. Päälääkäriltä kannattaa hakea apua.
[/quote]
Niinpä niin.. vaihtoehdothan on lihava tai anorektikko.