Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parajumpers takit

Vierailija
15.07.2015 |

Onko kellään? Aika tyyriitä näyttää olevan. Onks hyvä hinta/laatu suhde? Kävin sovittamassaa ja haluun ens talveksi sellaisen!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne oo jo ihan out

Vierailija
2/7 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Parajumpers on nimenomaan se rikkaiden Espoon ja Kauniaisten edustusrouvien takkimerkki kuten jo viime talvena nähtiin. Kuulin sieltä päin että ne ei enää kehtaa käyttää Canada Goosea koska niitä on kaikilla, ja lähinnä bloggaajilla joita nämä rouvat eivät voi sietää. Siksi Parajumpers kuuluu siihen fiinimpään espooeliitti uniformuun :)

Ajatar ja Stockmann myy Suomessa. Kalleimmat kokoturkishupulliset maksaa tonnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Parajumpersit löivät läpi Espoossa talvella 2013

http://www.hs.fi/kotimaa/a1387177167087

Vierailija
4/7 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja on hyvä. Plussana se et PJSn voi itse pestä. CG pitää käyttää pesulassa. Omani on maksanut jo itsensä takaisin ja on edelleen kuin uusi.

CG on tuotettu kokonaisuudessaan eettisemmin mut Parajumpers käyttää monissa malleissa suomalaista turkista. 

Vierailija
5/7 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin Parajumpersin untuvatakin myös. Lähinnä siksi, että olen todellinen vilukissa ja tarvitsen lämpimän takin heti kun lämpötila painuu lähelle nollaa. Ovat ne toki kivan näköisiäkin. En ole oikein muita hyvännäköisiä parka-tyyppisiä takkeja nähnytkään. Miehille niitä kyllä on, naisille on tarjolla jotain ihme lisuja. harmi, että miesten koot ovat liian isoja, jopa XS on liian suuri.

Vierailija
6/7 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ParaJumpersit ovat minusta kaikista luksuksemman näköisiä, varmaan siksi koska niissä on eniten turkista :) Gooset liian pleinejä basiceja joita on kaikilla, ja Monclerit tätimäisiä ja sopii lähinnä viiskymppisille v-ttuuntuneen näköisille viivasuurouville.

Vierailija
7/7 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberry käyttää takeissaan mm. tarhattujen häkkikanien turkista joten siksi vastustan niiden talvitakkeja. Eräällä bloggaajalla on tuo ja BBn sivuston kautta kävi ilmi että kyseisen takin kaulus on tarhattua kania, eikä metsästettyä villiä jänistä kuten esim Para Jumpersilla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme