Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun kukaan ei halua lähteä mihinkään kun on "kylmä"

Vierailija
07.07.2015 |

Itse nautin viileästä kesästä, ainoa harmi on ettei kukaan ystävistäni halua lähteä mihinkään, ei kaupungille, ei mökille, ei lenkille yms. kun on niin kylmä. Sitten kun aurinko paistaa nämä kyllä käyvät vaikka missä. Harmittaa :( laittaisi vaatetta päälle niin ei tarvitse palella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun yksi kaveri koko ajan rääkyy lähtemään jonnekkin kun sataa ja tulee. :(

Vierailija
2/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista. Eivät käy muina vuodenaikoina missään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:03"]Omituista. Eivät käy muina vuodenaikoina missään?
[/quote]

Talvella niitä ei ainakaan saa ulos. Silloin ollaan sisällä ja paikasta A paikkaan B kuljetaan visusti autolla. Kukaan ei todellakaan lähde luistelemaan tai hiihtämään.

Ap

Vierailija
4/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesä meni aika lailla sisätiloissa, paitsi ihan varhaisaamut. Nyt olen ollut todella paljon ulkona, niinkuin yleensä talvisinkin, tietty työtilanne huomioiden myös. Ihanat kelit. 

Vierailija
5/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:03"]Omituista. Eivät käy muina vuodenaikoina missään? [/quote] Talvella niitä ei ainakaan saa ulos. Silloin ollaan sisällä ja paikasta A paikkaan B kuljetaan visusti autolla. Kukaan ei todellakaan lähde luistelemaan tai hiihtämään. Ap

[/quote]

Hiihtämään? Pyydä samantien hyppimään trampoliinilla mihin on kaadettu nastoja. Sekään ei kuulosta yhtä pahalle kuin hiihtämien. Näin paskana kesänä ei voi kuin jumittaa sisällä telkun ja netin äärellä.

Vierailija
6/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin lähteä :D Viileys on jees. Lämpökin kelpaa jos sitä ei ole hapenpuutteeseen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi