Mies sanoi eilen seksin aikana:
Nyt kyllä tuntuu tosi hyvältä, tämä on parasta mitä olen ikinä saanut!
Kommentit (42)
Olen kehut vaimon herkkupyllyä koko ikäni. Nuorenpana hän aina harmitteli isoa lantiotaan. Minä taas jumaloin isoa päärynä pyllyä, jossa leveä rako jalkojen välissä ja iso häpykumpu. Pillusta nyt puhumattakaan. Kehuin aina kun kävi mielessä, eli aika usein, sekä muuten vaan, että varsinkin naidessa. Sitten Shakiran tullessa markkinoille hän alkoi jo vähän tottua siihen, että leveää naisellista pyllyä arvostetaan. Nelikymppisenä meni lapsuuden tyttökaverinsa kanssa konserttiin kahdestaan tiukat farkut jalasssa. Nuoret kollit olivat viheltäneet perään ja huudelleet, että helvetin hyvä perä. Silloin oltiin vihdoin jo maireita, ja sain taivaallista seksiä kotona. Nykyisin kaiken maailman julkimoiksi yrittävät laittavat sementtiä tai öljyjä takapuoleen saadakseen samanlaisia. Mutta leveä iso perä ei näytä miltään, jos ei luonnostaan ole reilua 5cm rakoa jalkojen välissä. Jumalaiset perät on erikseen.
Kyllä tuntemukset vaihtelee seksissä pitkässä liitossa merkittävästi. Välillä tosiaan huomaa rakastuvansa uudelleen puolisoonsa ja seksikin voi olla superihanaa. Eipä noita tuntemuksia osaa aina kyllin hyvin toiselle välittää, vaikka haluaakin.