Mies sanoi eilen seksin aikana:
Nyt kyllä tuntuu tosi hyvältä, tämä on parasta mitä olen ikinä saanut!
Kommentit (42)
Jos tuo lause olisi totta se sanottaisiin seksin jälkeen. Ei sitä ennen tai sen aikana.
Kiimoissaan kun tunnetusti puhuu mitä sylki suuhun tuo...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:37"]Kuinka paljon teillä on seksiä? Taisi kehua vain saadakseen lisää ja/tai useammin...
[/quote] no sepä, kun mä haluaisin joka päivä, mies ehkä kerran pari viikossa. Eli mulla ei ole mitään syytä epäillä, että ei olisi tarkoittanut mitä sanoo! Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:37"]Kuinka paljon teillä on seksiä? Taisi kehua vain saadakseen lisää ja/tai useammin... [/quote] no sepä, kun mä haluaisin joka päivä, mies ehkä kerran pari viikossa. Eli mulla ei ole mitään syytä epäillä, että ei olisi tarkoittanut mitä sanoo! Ap
[/quote]
Meilläpä on, lällätislää. Itsepähän halusit raadin mielipiteen.
Paska raati. Av - pahan mielen keskustelufoorumi. Ap
En nyt ihan ymmärrä mistä halusit keskustella. Munkin mies sanoo usein noin.
Minulle eräs mies sanoi kuuman yön jälkeen, että olipa kemiat kohdallaan. En ymmärtänyt tuota vakavaa viestiä ja jätin miehen.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:15"]En nyt ihan ymmärrä mistä halusit keskustella. Munkin mies sanoo usein noin.
[/quote]
Ei munkit homoi oo
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:14"]Nyt kyllä tuntuu tosi hyvältä, tämä on parasta mitä olen ikinä saanut!
[/quote]
Sanoiko Antero Mertarannan äänellä. Ootko varma ettei tullut tv:stä?
Onko sama mies, joka räplää kikkeliä?
Ei mutta räplää tuokin joskus... Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:56"]Kenelle hän sen sanoi?
[/quote] no mulle! Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:56"]Kenelle hän sen sanoi? [/quote] no mulle! Ap
[/quote]
Aha, kenen kanssa hänellä oli seksiä?
Onpa täällä ankeita kommentteja. Mukava kuulla että miehesi koki jotain ihanaa kanssasi.
Minulla myös pitkäliitto vajaa 20 vuotta ja kaksi lasta. Mies kehuu hyvin usein miten hyvältä tunnun, ja jälkikäteen vielä erikseen miten ihanaa oli aamulla tai illalla kun rakasteltiin. Mies jää ikäänkuin miettimään seksiä ja on välillä ihan rakastunut näiden seksikertojen jälkeen.
Saattaa tuijottaa minua pitkään kun en huomaa ja katsoo silmissään sellainen koiranpentu ilme. Ja sitten yhtä äkkiä jää kiinni kun vaistosin sen tuijotuksen. Tiedättehän, me ihmiset jostain syystä vaistotaan, kun meitä tuijotetaan ja huomaamme toisen tuijotuksen.
Tiedän kyllä olevani tiukka, koska lopetin pituuskasvuni 12 vuotiaana. Olen lyhyt ja pienikokoinen. Olen joutunut synnytystapa arviointiin joka kerta raskauksissa, kun pitää tarkistaa mahtuuko vauva ulos. Ja esikoisella murtui solisluu synnytyksessä vaikka oli pienikokoinen vauva, synnytyslääköri sanoi, ettei yhtään isompi vauva olisi enää sitten mahtunutkaan tulemaan.
Ja onhan tuo mies tosiaan sitä kehunut. Liikunta timmiyttänyt entisestään paikkoja.
Meillä sama juttu. Olen kehunut vaimon tiukkaa ja elävää pilliä monesti. Joskus pillu jää sormettaisen ja suuseksiorkun jälkeen edelleen tiukaksi ja kireäksi odottavalle kannalla kun aletaan naimaan. Olen silloin useinkin sanonut että taas on helvatun tiukkana. Toki tuo on hivellyt varmasti keski-iän ylittäneen vaimon itsetuntoa.
Musta on hieno homma kun tuntuu hyvälle ja vielä oma kumppanin suusta..
Elä noteeraa noita p..mäisiä kommentteja..nauti tilanteesta ja ole ylpee suhteestasi
Kuinka paljon teillä on seksiä? Taisi kehua vain saadakseen lisää ja/tai useammin...