Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei millä pistän synnytykseenvauhtia? LA käsillä

Vierailija
15.07.2015 |

Painetta ja menkkavihlontaa ollut, kohdunsuu auki 3cm. Mutta ei kipeitä suppareita.
Millä saan homman alkamaan?! Saunat ja siivoukset tehty..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla synnytys käynnistynyt aina levossa. Mikään muu ei ole toiminut ja olen kyllä kokeillut kaiken mahdollisen (ks. ylläolevat vinkit). Ja ottaen huomioon, kuinka rankka kokemus synnytys on ja kuinka poikki olen sen jälkeen, enpä kyllä haluaisi kokea sitä jonkun edeltävän fyysisen rääkin jälkeen. Mutta joo, odottavan aika on pitkä ja jossain vaiheessa sitä alkaa kiivetä pitkin seiniä ja raskaana olo tulee jo korvista ulos: sitä haluaa vain synnyttämään ja vauvan syliin.

Vierailija
2/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen 3cm auki, neljäs lapsi. verilimaa valunut eilisestä tutkimuksesta saakka, kätilö hoiti hommansa ihan huolella :D nukuin liki 10h yöunet tässä,  heräsin kaksi kertaa vessaan. nyt syön, kohta aattelin leipoa mustikkapiirakkaa jos tuosta pusikosta saisi pari desiä mustikoita. lupasin viedä lapset satamaan jäätelölle, kävelyä tulee noin 3km siitä. varmaan kaupassakin pitää pyörähtää, kävellen. 

jospa se näillä, eilen se lääkäri oli kyllä sitä mieltä että viimeyönä olisi syntynyt-mutta jos supistaa 3 krt / tunti niin eipä se niillä vielä synny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä haluaisi ;) ap

Vierailija
4/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko se syy, mutta hypin hyppynarulla ja supistukset alkoivat

Vierailija
5/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyyn ja puhtailla käsillä pyörittele alapäästä..

Vierailija
6/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee kun on tullakseen.Kerää vaan voimia ja lepäile!

Vierailija
7/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko turvallista hyppiä hyppynarulla? Ap

Vierailija
8/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi autolla ajelu ympäriinsä.

Vierailija
9/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut mulla mikään pyörittely tai vastaava.nukkuessa sit alko.

Vierailija
10/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppiminen ei oo suositeltavaa.Älä testaa!

Vierailija
11/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi rentoutuminen. Pötkötin sohvalla, katsoin leffoja ja söin jäätelöä. Aloitin pötkötyksen aamulla, lapsi syntyi illalla.

Vierailija
12/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumalla ja syömällä, eli keräämällä voimia. Nuo siivous- ja hyppelyneuvot aiheuttavat päinvastaista. Keho käynnistää synnytyksen mielummin sellaisella hetkellä, kun se on levännyt ja hyvin ravittu maritonin juoksemiseen.

Vierailija
13/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:42"]Onko turvallista hyppiä hyppynarulla? Ap
[/quote] no en tiedä. Ei sitä kukaan kieltänyt. Olin kylä muutenkin liikkunut aktiivisesti raskauden loppuun saakka.

Vierailija
14/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkoi itseasiassa hyppyruuduissa hyppimisellä. Oli tosin jo 10d yli la:n.

Vierailija
15/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko teille hyppijöille laskeumia?

Vierailija
16/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ennenaikaisesti aiheutetut supistukset eivät nopeuta synnytystä, mutta rasittavat kohtulihasta. Minunkin neuvoni on, että lepää ja syö hyvin. Katso hyviä leffoja. Suostu siihen ajatukseen, että synnytys on joka tapauksessa luonnonvoima johon et hirveästi voi vaikuttaa, ja sinun kehosi tietää mitä tekee. Anna sen tehdä asia omalla tahdillaan. Kipeään alapäähän voit ottaa grammaan panadolia kolmesti päivässä, siitä on turha kärsiä.

Vierailija
17/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:48"]Tuliko teille hyppijöille laskeumia?
[/quote] ei vissiin kun en tiedä mikä se on.

Vierailija
18/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin la ihan pian. Turhauttavaa... mä taidan tänään lähteä lenkille :)

Vierailija
19/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi käynnisti mulla. 

Vierailija
20/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa ballonki asennettuna odottelemassa synnytyksen käynnistymistä, kätilöt käskivät kävellä koko ajan, kiipeillä portaita edestaas ja pysyä liikkeessä että supistukset alkaisivat.
Ei kyllä auttanut, oksitosiinilla käynnistettiin myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän