Lihava nainen salilla
Olen käynyt joulukuusta asti salilla noin 4kertaa viikossa. Tavoitteena minulla ei ole ollut laihduttaa vaan nostaa kuntoa ja tulla voimakkaammaksi. Laihtuminen ei tällä hetkellä onnistu ja laihdutettavaa olisi todella paljon joten en keskity siihen nyt. Käyn salilla koska olen masentunut ja kärsin tinnityksestä. Salilla käynti auttaa "pään sisäisiin" ongelmiin yllättävät hyvin. Salilla pystyn harjoittamaan tietoista läsnäoloa joka on nyt niin muodissa oleva terapiamuoto. Usein olen käynyt salilla ystävän kanssa mutta nyt olen joutunut käymään yksin.
Ongelma on se että kauniit, hoikat, blondiponnaritytöt salilla ovat saaneet keskittymiseni herpaantumaan... muutamien treenien jälkeen oloni on ollut aivan kamala henkisesti, vaikka kuinka pyrin keskittymään omaan treeniini niin nuo naiset syövät itsetuntoani ja masentavat. Tiedän, että tämä kaikki tulee omasta päästäni ja kukaan ei minua sielä arvostele tai katso ja vaikka katsoisikin niin mitä sitten...
Masennus alkaa olla taas niin paha, että pelkään, että jätän salin väliin näiden tunteiden takia... Se on järkyttävän iso kynnys jonka yli joudun kiipeämään joka kerta kun astun salille. Kävellä kaikkien niiden treenattujen kroppien ohi kantaen tätä isoa ruhoani. Olen aina salin lihavin ihminen.
Kommentit (21)
Jos noin oma lihavuus ahdistaa niin mikset laihduta? Mikä voi olla syy miksi laihdutus ei onnistu?
Onpa niin tekaistu tarina kuin olla ja voi. Taas liikaa yksityiskohtia.
Olipa kerran Aatami ja Eeva.
Vakioprovoilija hereillä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:15"]
Olen käynyt joulukuusta asti salilla noin 4kertaa viikossa. Tavoitteena minulla ei ole ollut laihduttaa vaan nostaa kuntoa ja tulla voimakkaammaksi. Laihtuminen ei tällä hetkellä onnistu ja laihdutettavaa olisi todella paljon joten en keskity siihen nyt. Käyn salilla koska olen masentunut ja kärsin tinnityksestä. Salilla käynti auttaa "pään sisäisiin" ongelmiin yllättävät hyvin. Salilla pystyn harjoittamaan tietoista läsnäoloa joka on nyt niin muodissa oleva terapiamuoto. Usein olen käynyt salilla ystävän kanssa mutta nyt olen joutunut käymään yksin.
Ongelma on se että kauniit, hoikat, blondiponnaritytöt salilla ovat saaneet keskittymiseni herpaantumaan... muutamien treenien jälkeen oloni on ollut aivan kamala henkisesti, vaikka kuinka pyrin keskittymään omaan treeniini niin nuo naiset syövät itsetuntoani ja masentavat. Tiedän, että tämä kaikki tulee omasta päästäni ja kukaan ei minua sielä arvostele tai katso ja vaikka katsoisikin niin mitä sitten...
Masennus alkaa olla taas niin paha, että pelkään, että jätän salin väliin näiden tunteiden takia... Se on järkyttävän iso kynnys jonka yli joudun kiipeämään joka kerta kun astun salille. Kävellä kaikkien niiden treenattujen kroppien ohi kantaen tätä isoa ruhoani. Olen aina salin lihavin ihminen.
[/quote]
entä sitten? minä taas olen koko korttelin rumin ihminen, mutta käyn silti. ne tietää, että sä olet siellä parantamassa asioita. ei ne tuomitse.
joskus katseet voi ymmärtää väärin.
-m35
Jos asia kovasti häiritsee niin vaihda salia. Itse käyn kerran-pari viikossa kaupungin omalla salilla ja siellä käy yleensä vaan aika vanhoja ihmisiä tai sellaisia "taviksia" kuin itsekin oon. Fitness-pimuja ei näy.
Vituttaa ku oon ite varmaan monien mielestä tollanen "kaunis, hoikka blondiponnarityttö salilla", ja siks en tyylii uskalla ees vilkasta ketää päin siellä ettei porukka luule et arvostelen :D Mutta jos joskus salaa kattelen mitä muut tekee, ni saan lähinnä kivoja uusia vinkkejä omaan treeniin.
Laihduttamisessa ei ole järkeä, jos elämäntilanne tai päänsisus ei ole sopiva. Muuten ne pois saadut kilot tulevat heti taksisin korkoineen. Ap tekee ihan fiksusti kun nyt pitää vaan huolta kunnostaan ja toivottavasti yrittää olla lihomatta lisää, jos mahdollista.
Tsemppiä ap, mee vaan sinne salille!
Hah hah salilla ei käy kuin läskejä tai muuten kehostaan epävarmoja ihmisiä, kauniita ihmisiä siellä ei ole, kuin mielikuvituksessssi. Sinulla on omakuva aika rikki jos pidät salin blodibimboja kauniina.
<3 Jaksa vaan käydä, Sä oot kuitenkin uniikki! ei oo toista sua:) Eikä sun oo pakko laihduttaa jo kuntoilu on suunta parempaan.Olet ihana,älä unohda sitä!
Nostata, nostata. Kyllä tästä päivän puheenaihe lähtee, kun tarpeeksi monelta eri kantilta itsellesi kommentoit.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:38"]
Hah hah salilla ei käy kuin läskejä tai muuten kehostaan epävarmoja ihmisiä, kauniita ihmisiä siellä ei ole, kuin mielikuvituksessssi. Sinulla on omakuva aika rikki jos pidät salin blodibimboja kauniina.
[/quote]
Kauniita ihmisiä voi olla jokapaikassa, kapea katsontakanta,kannattaa laajentaa *vink,vink*:)
Hyvä ap! Oot mahtava kun uskallat mennä kiloinesi salille! Ja muista: oot just hyvä tollasena :) kaikki ei ees vaivaudu salille. Jos se ahdistaa mee vaikka pitkälle kävelylenkille tmv. Tsemppiä!!
Hei, salilla jolla käyn on paljon nuoria timmejä blondeja. Heillä on aikaa treenata koska ei ole perhettä. Sitten on meitä entisiä sohvaperunoita, jotka otimme itseämme niskasta kiinni ja nyt tulokset alkavat näkyä. Minusta on ihanaa, että salilla on porukkaa laidasta laitaan. Tsempataan toisiamme :)
Mullakin oli joskus tinnitystä, mutta sitten laihduin 10 kiloa ja se katosi. Luultavasti korkeampi verenpaine pahensi tinnitystä, sillä laihtumisen myötä verenpainelukemani ovat alentuneet. Että ihan senkin takia sun kannattaisi kokeila vähentää painoa, jos kerran tinnitys vaikeuttaa kovin elämääsi.
8lle Mä ymmärrän jotenkin sua :) Mä yritän kyllä katsoa kaikkia silmiin ja moikkailla ja puhua sillain sopivasti. Eihän se sun vika ole jos olet niitä ponnaripimuja. Ole vaan ylpeä siitä. Vika löytyy mun päänsisältä.
16 Kyllä tiedän tämän ja se laihdutus menee tässä sivussa vaikka aika ei sille taaskaan ole kypsä. Mutta kyllä tuo on hyvä motivaatio.
Jotenkin siinä vaiheessa vaan kun tekee hyvän treenin ja vetää viimeisillä voimilla niin ettei enää jaksa ja polttaa niin sillä hetkellä unohtuu kaikki. Unohtuu se että olen lihava ja se että korvat soi. Se on ihana tunne ja sen vuoksi käyn salilla.
En oikein enää usko laihduttamiseen vaan juuri tuohon, että kun elämäntilanne on oikea syömistä on helpompi kontrolloida ja laihtuminen tulee kuin itsestään. Tällöin siitä on myös helppo pitää kiinni.
Provon huutelijoille en voi taas kuin pyörittää päätä :) joku sanoi että liikaa yksityiskohtia.... mitä?
ap
Vika on sun itsetunnossasi. Mä painoin talvella 107 kiloa ja nyt painan 88 kiloa ja alaspäin pitäisi mennä vielä. Aloitin salin vasta äsken ja odottelen uimahallien aukeamista. Mutta ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu. Mulla on viimeiset viisi vuotta ollut vaikeaa aikaa, ja nyt talvella helpotti ja pystyin keskittymään tähän paino-asiaani, kun muut murheet on ohi. Varsinkin kun olen tunnesyöppö.
En varsinaisesti laihduta, vaan olen muuttanut ruokavaliotani paljon vihannesvoittoisemmaksi ja kevyemmäksi oma terveys mielessäni. Paino tippuu pikkuhiljaa. Alussa oli yhtä kompurointia, ja sitä sattuu myös matkan varrella. Mutta kun huomaa, miten elimistö reagoi väsymyksellä huonoon ruokaan, niin palaan aika mielelläni siihen "puolet kasviksia lautaselle, sokeri, valkoinen vehnäjauho ja huono rasva pois"-murkinaan. Kun paino tippuu, huomaa myös sen, miten energiaa on enemmän. Huomaan myös vihannespitoisen ruokavalion vaikutukset elimistööni. Vatsa voi paremmin.
Tsemppiä sulle, älä anna päänuppisi kehitellä sulle ongelmia, joita ei oikeasti ole olemassakaan. Jos mulle tulisi joku salilla jotain tollottelemaan, näyttäisin kieltäni. Se on sen häpeä, joka tuijottaa. Äiti ainakin minua lapsena opetti, ettei ihmisiä saa tollottaa ja osoitella sormella.
Kiitos tsempistä 18. Mä laihduin noin myös alkuvuodesta... sitten koetti taas se ihana kuukausi kun olin kipeä ja sairastin sairastamisen perään yli kuukauden... siinä menee kaikki ruokaan keskittyminen roskiin. Onneksi jaksoin sen jälkeen jatkaa salilla käyntiä kuitenkin hyvän tahtiin siihen olen tyytyväinen.
ap
Rakas ystävä, sieluntoveri. Tunnen tuskasi.
T. Lihava nainen salilla
Itse tykkään käydä aamulla salilla ennen töitä, vähemmän ihmisiä ja saa tehdä rauhassa. Tietenkin sieltä silloinkin löytyy parempikuntoisia, mutta ei sillain että niitä on rivissä kuntopyörillä yli 10kpl ja siinä edessä laite jota pitäisi käyttää tietäen ettei heillä muutakaan katsomista ole.
Salilla käy väkeä laidasta laitaan: on vanhaa, nuorta, lihavaa, anorektista jne. Itseäni hieman häiritsee nämä 40 v ja yli ukot. jotka tiirailevat näitä kauniita nuoria naisia. Keskity vain itseesi äläkä vertaa muihin
Miksi et laihduttaisi. Ensinnäkin se on helpompaa ja toiseksi sulla ja muilla läskeillä on läskien alla aina kunnon lihakset. Jos ei olisi niin et pääsisi sängystä ylös.