Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein aikuinen miehen tapaa äitiään

Vierailija
07.07.2015 |

ja millainen on välimatka? Mun mies tapaa harvemmin kuin kerran kuussa 20 km päässä asuvan äitinsä eikä vastaa läheskään aina puhelimeen kun äitinsä soittaa  (soittaa vähintään kerran viikossa). Miten muilla? Meillä on lapsiakin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lukea aikuinen miehenne

Vierailija
2/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko. Anoppi on aikamoinen tuppautuja eikä mies henno helposti sanoa vastaan. Minulle anopin vierailut taitaa olla vähemmän rasittavia kuin miehelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan avioliitto-oppaassakin neuvotaan, että turvaetäisyys anoppiin on 200km. Välimatkan pitää olla riittävä, jotta mies irtautuu ja uusi perhe pääsee muodostumaan ilman anopin jatkuvaa väliintuloa. Toki tämä sama pätee myös vaimon vanhempiin.

Meillä on juuri tuo 200km turvaetäisyys ja useimmiten näemme anoppia koko perheellä, harvemmin niin että vain mies ja lapsi käyvät visiitillä. Vierailuja on varmaan sellainen kuusi kertaa vuodessa. Välimatkan vuoksi olemme aiemmin olleet koko viikonlopun, mutta nyttemmin olemme alkaneet harrastaa myös päiväseltään käymistä. Yökyläilyyn liittyy aina kauhea pakkaaminen ja pyykkääminen. Vähemmällä pääsee kun ajaa yöksi kotiin ja perillä ehtii kuitenkin olla koko päivän.

Anoppi soittelee enemmän minulle kuin pojalleen, mutta ei joka viikko.

Vierailija
4/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40 km välimatkaa, melkeinpä kerran viikossa tavataan. Välillä useampikin kerta viikossa, välillä taas saattaa olla pari viikkoa väliä. Ei ole lapsia. Anoppi käy täss lähellä usein työasioissa ja on tullut tavaksi että hän poikkeaa samalla meilläkin.

Vierailija
5/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kahdessa kuussa enkä silloinkaan mene äitini takia. Välimatkaa 10km

Vierailija
6/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin ehkä joka toinen kuukausi ja välimatka on n. 10 km. Anoppi aina valittaa "kun ei koskaan nähdä". Itse en koe asiakseni hoitaa heidän suhdettaan vaikka välillä anoppi on sitä minulta suoraan pyytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi