Lihava nainen salilla
Olen käynyt joulukuusta asti salilla noin 4kertaa viikossa. Tavoitteena minulla ei ole ollut laihduttaa vaan nostaa kuntoa ja tulla voimakkaammaksi. Laihtuminen ei tällä hetkellä onnistu ja laihdutettavaa olisi todella paljon joten en keskity siihen nyt. Käyn salilla koska olen masentunut ja kärsin tinnityksestä. Salilla käynti auttaa "pään sisäisiin" ongelmiin yllättävät hyvin. Salilla pystyn harjoittamaan tietoista läsnäoloa joka on nyt niin muodissa oleva terapiamuoto. Usein olen käynyt salilla ystävän kanssa mutta nyt olen joutunut käymään yksin.
Ongelma on se että kauniit, hoikat, blondiponnaritytöt salilla ovat saaneet keskittymiseni herpaantumaan... muutamien treenien jälkeen oloni on ollut aivan kamala henkisesti, vaikka kuinka pyrin keskittymään omaan treeniini niin nuo naiset syövät itsetuntoani ja masentavat. Tiedän, että tämä kaikki tulee omasta päästäni ja kukaan ei minua sielä arvostele tai katso ja vaikka katsoisikin niin mitä sitten...
Masennus alkaa olla taas niin paha, että pelkään, että jätän salin väliin näiden tunteiden takia... Se on järkyttävän iso kynnys jonka yli joudun kiipeämään joka kerta kun astun salille. Kävellä kaikkien niiden treenattujen kroppien ohi kantaen tätä isoa ruhoani. Olen aina salin lihavin ihminen.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:47"]Kiitos tsempistä 18. Mä laihduin noin myös alkuvuodesta... sitten koetti taas se ihana kuukausi kun olin kipeä ja sairastin sairastamisen perään yli kuukauden... siinä menee kaikki ruokaan keskittyminen roskiin. Onneksi jaksoin sen jälkeen jatkaa salilla käyntiä kuitenkin hyvän tahtiin siihen olen tyytyväinen.
ap
[/quote]
Mulla menee kans puihin sairastelujen takia, kun ne sekoittaa rytmin. Ja myös lasten sairastelut sekoittaa rytmin. Ja ne sairastelut ei oo edes kuviteltuja, sillä nytkin on toipumiskausi menossa, kun mulle tehtiin leikkaus aika lailla yllättäen. Mutta ehkä nyt sais homman toimimaan. Olo on laiha, kun lihakset on kadonneet, eli pitäs aloittaa aika pohjalta.