Läpikorvan korvisten sovittaminen - voi yrjö..
Kävin sunnuntaina Itiksessä. Henkan koruosastolla tumma, ulkomaalaistaustainen nainen sovitteli pokkana läpikorvan korviksia itselleen ties kuinka montaa. Voi Yrjö. Onko tässä joku kulttuuriero..? En ehkä voi enää ikinä ostaa kuin koruliikkeestä, jossa kukaan ei ole voinut sovittaa..
Kommentit (10)
Mikset vain pese niitä ostettuasi? Itse ainakin pesen sen kohdan mikä menee korvan läpi niin aina esim. vedellä ja fairylla. Ei tule pöpöjä :) Toinen vaihtoehto on esim. käsidesi tai desinfioiva kosteuspyyhe tmv.
Glitterissä myyjä ohjeisti, että saa sovittaa läpi.
mäkin oon nähny kun just tummaihoiset sovittaa niitä korviksia. Aika helposti sais varmaan pöllittyäkin. Sitten hikisillä jaloillaan kokeilee ballerinoja ja laittaa takas
Edellä mainitun ballerinojen sovittamisen paskaisilla jaloilla jotenkin ymmärrän, vaikka ällöä onkin, sillä sovittamatta ei voi tietää, istuuko kenkä jalkaan. Mutta mikä helvetin järki on korvakorujen sovittamisessa? Kyllä ne aivan varmasti mahtuu rei'istä jos niissä kerta muitakin koruja pidetään?
Glitterissä ainakin myyjä mulle kertoi että kaikkea saa sovittaa. En kyllä silti korviksia kokeilisi.. Kyllähän sen jo silmämääräsesti näkee että onko kivat omasta mielestä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:45"]
Edellä mainitun ballerinojen sovittamisen paskaisilla jaloilla jotenkin ymmärrän, vaikka ällöä onkin, sillä sovittamatta ei voi tietää, istuuko kenkä jalkaan. Mutta mikä helvetin järki on korvakorujen sovittamisessa? Kyllä ne aivan varmasti mahtuu rei'istä jos niissä kerta muitakin koruja pidetään?
[/quote]
No että näkis miltä ne näyttää omissa korvissa. Ja mä en koskaan kokeile H&M ballerinoja koska tiedän kokoni ja se pätee aina noissa baltsuissa
Ei tulisi mieleen sovittaa korvakoruja, mutta minulle ainakaan ei sovi kasvoihin monetkaan korvikset. Eli ehkä pitäisi sovittaa. Yleensä sovitan niin, että laitan sen korviksen korvan eteen kuin se olisi korvassa. Ihmettelin kun kaveri kokeili huulipunia. Paperillä pyyhki huulipunan pään ja sitten kokeili. En ole koskaan käden ihoa pidemmälle kokeillut vaikka huti ostoksia tulee tehtyä.
Juu, ap ei siis käsitä, miksi pitää sovittaa, kun korua voi käyttää siinä korvan päällä. Kylä sopivuuden siitä näkee. Korvan reikähän erittää töhkää ja erityisesti tulehtuessaan lievästikin taatusti bakteereja hirveästi (ahdas paikka).
Yh. Ei enää ainoitakaan korviksia Glitteristä. Ja kyllä, puhdistan aina, mutta silti. Ei enää paljoa eroa siitä, että laborantti tökkää edellisen asiakkaan neulalla.
Ja minä kun ihmettelin H&M:ssä lappua, jossa luki, ettei korviksia saa sovittaa. Ajattelin, ettei kai kukaan niin nuija ole, että sovittelee niitä. Mutta näköjään on. Ei kyllä itselleni tullut mieleen edes teininä, että olisin sovitellut.
Olen nähnyt Kampissa teinien sovittavan.