Olen ennustaja Sibylla Punurmio, kysy mitä tahansa!
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:16"]Miten kehtaat huijata ihmisiä?
[/quote]Voi, minä en huijaa ihmisiä, vaan kerron väistämättömän...
Meniks Luna ja Neville naimisiin? Onko McGarmiwa rehtorina, entä Verso?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:19"]Paljastuuko salaisuuteni joskus? Entä miten käy M:n kanssa?
[/quote]
Tähänkö et siis tiedä vastausta?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:16"]Missä olet oppinut noin hyvin suomea?
[/quote]Kohtalottaret kertoivat minulle jo viime talvena, että löytäisin tämän eriskummallisen kapistuksen, jota te jästit nimitätte älypuhelimeksi, ja päätyisin tälle palstalle. Aloin siis jo valmiiksi opiskella tätä kieltä...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:18"]Kuka nyt on Tylypahkan rehtorina?
[/quote]Tylypahkan rehtorina toimii nykyään professori McGarmiwa
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:18"]Pääsenkö vielä naimisiin Ronin kaa? Voitko antaa sen puhelinnumeron?
[/quote]Ron on yhä varattu, eikä ole yrityksitäkään huolimatta oppinut käyttämään puhelinta.
T: Hermione
Mitä mulle nyt syksyllä sit oikein tapahtuu?
Ihan parasta hermione!!!!!! Hihi!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:19"]Kuka voittaa Huispauksen mm-kisat tänä vuonna?
[/quote]Tänä vuonna Huispauksen mm-kisat voittaa Bulgaria
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:19"]Paljastuuko salaisuuteni joskus? Entä miten käy M:n kanssa?
[/quote]Salaisuutesi paljastuu hyvinkin pian, ja se vaikuttaa M:n suhtautumiseen sinuun...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:31"]Missä mun tylypahkan kirje viipyy?! Vai pääsenkö mahdollisesti aikuisopistoon. :3
T. Odottanut kirjettä vuodesta 2002
[/quote]Valitettavasti sinun on hyväksyttävä se, että olet syntynyt jästiksi. Pitäisin myös varsin mahdottomana, että joku suomalainen saisi kutsun Tylypahkaan. Suomessa kuitenkin on Lapissa Shamaaniopisto, jonne kutsutaan kolmetoistavuotiaat noidat ja velhot. Jos et kuitenkaan halua tyytyä jästin asemaan, voit kokeilla Pikalumo nimistä kirjekurssia.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:40"]Mites mun työtilanne ja ihmissuhteet sysksyllä?
[/quote]Olen pahoillani, mutta nään pelkkää synkkyyttä...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:40"]Miten mieheni lopettaisi murjottamisen?
[/quote]Suosittelisin kysymään joltakulta, joka tietää enemmän taikajuomista...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:18"]Pääsenkö vielä naimisiin Ronin kaa? Voitko antaa sen puhelinnumeron?
[/quote]
Ron ja Hermione ovat varmaan avioeron partaalla. (J.K Rowling ilmoitti kaksi vuotta sitten että Harry ja Hermis ois ollu parempi ku Ron ja Hermis. Hän myös sanoi että ehkä Ron ei kykene tekemään Hermionea onnelliseksi joten he saattavat joutua käymään parisujdeterapiassa. Saattavat siis ehkä erotakin.)
Ja lisäksi, nämä jästien elektroniikkavälineet (puhelimet, ipadit jne...) menevät aivan sekaisin ainakin Tylypahkan lähellä, ei varmaan toimi muuallakaan velhojen asuttamilla paikoilla.
t. kaikkitietävä potterhead
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:48"]Onko vielä mahdollista että Harry ja Ginny eroavat ja minä nain Harryn?
[/quote]Never happening
-Harry
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:50"]Meniks Luna ja Neville naimisiin? Onko McGarmiwa rehtorina, entä Verso?
[/quote]Luna ja Neville ovat kihloissa, McGarmiwa on rehtorina, ja Verso on jäänyt eläkkeelle. Neville toimii nykyään yrttitiedon opettajana
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:19"]Paljastuuko salaisuuteni joskus? Entä miten käy M:n kanssa?
[/quote]
Tähänkö et siis tiedä vastausta?
[/quote]Valitettavasti minulla meni hiukan aikaa tähän vastaamisessa.. sisäinen silmä ei nimittäin näe käskystä...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:59"]Mitä mulle nyt syksyllä sit oikein tapahtuu?
[/quote]Sinuna minä ainakin välttäisin veden varaan joutumista...
Milloin eräs ihminen jättää minut rauhaan?
Onko vielä mahdollista että Harry ja Ginny eroavat ja minä nain Harryn?