Olen ennustaja Sibylla Punurmio, kysy mitä tahansa!
Kommentit (67)
Kerro mulle tulevasta syksystä.
Tapahtuuko muutoksia.Millaisia?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:56"]Jäänkö kiinni?
[/quote]Voit jäädäkkin... kehottaisin sinua varomaan tuntemattomia ihmisiä, sillä he ovat kuulleet juoruja...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:57"]Kerro mulle tulevasta syksystä.
Tapahtuuko muutoksia.Millaisia?
[/quote]Voin kertoa, etten näe mukavia muutoksia.. Menetät jotain todella tärkeää..
Etkö enää ole Tylypahkassa töissä?
Sie et ole muistaakseni kovin hyvä ennustaja.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:01"]Mitä alkusyksyyni näkyy?
[/quote]Jos et halua pahoja palovammoja, neuvon välttämään kuumia esineitä
Millainen tulevaisuus minulla ja miehelläni tulee olemaan?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:01"]Etkö enää ole Tylypahkassa töissä?
[/quote]Olen tietenkin. Nyt on kuitenkin luonnollisesti kesäloma...
Eroanko vaimostani ja saanko uuden mahdollisesti julkkisnaisen? Jos hänellä lapsia, niin tulevatko toimeen minun lasten kanssa? Näetkö muuta mielenkiintoista tulevaisuudestani?
M38
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:02"]Sie et ole muistaakseni kovin hyvä ennustaja.
[/quote]Niiden, jotka eivät omaa sisäistä silmää, on vaikea tajuta ennustamisen hienouksia... voin kertoa sinulle, että olen saanut urani aikana palkankorotuksen, ja ellen minä olisi hyvä, miksi ihmeessä itse Albus Dumbledore olisi ottanut minut henkilökuntaansa? Vaikka eihän sitä kaltaisesi voi millään tajuta...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:55"]
Niin, kysy mitä tahansa...
[/quote]
Sun kuulusimman ennustuksen ansiosta yhden lapsen vanhemmat tapettiin ja hän päätyi kymmeneksi vuodeksi sukulaistensa orjaksi, miten meni noin niinku omasta mielestä?
Milloin Pipsan paino on alle 60 kg?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:05"]Millainen tulevaisuus minulla ja miehelläni tulee olemaan?
[/quote]Voin kertoa, että suhteenne tulee olemaan yhtä alamäkeä, ellet huomaa ajoissa huonoja ennusmerkkejä...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:02"]Sie et ole muistaakseni kovin hyvä ennustaja. [/quote]Niiden, jotka eivät omaa sisäistä silmää, on vaikea tajuta ennustamisen hienouksia... voin kertoa sinulle, että olen saanut urani aikana palkankorotuksen, ja ellen minä olisi hyvä, miksi ihmeessä itse Albus Dumbledore olisi ottanut minut henkilökuntaansa? Vaikka eihän sitä kaltaisesi voi millään tajuta...
[/quote]
Ei tartte alkaa ilkeeksi. ja Albus on vaan hyväsydäminen :)
Miten raskauteni sujuu ja millainen lapsi minulle tulee? Tyttö vai poika?
Jäänkö kiinni?