Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5 vuotissuunnitelmani

Vierailija
14.07.2015 |

5 vuoden päästä minun ollessani 50 vuotias minun pitää olla tilanteessa jossa voin irtisanoutua töistä. Tällöin minulla pitää olla myös varallisuutta sen verran, että saan hankittua matkamoottoripyörän (hinta-arvio varusteineen n. 25 000 euroa). Kaikki muu omaisuus jota mahdollisesti on saa jäädä. Silloin minun pitää pystyä irrottautumaan oravanpyörästä ja alkaa elämään sellaista nomad-elämää, jota olen kaivannut. Löytöretkeilijän elämää. Moottoripyörällä maailmalle rohkeasti! Ei sitoutumista enää mihinkään. Ykseyttä kosmoksen, planeetan ja sen ihmisten kanssa uusissa ympäristöissä kunnes kuolema korjaa.

mies

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä muuta voi sanoa kuin onnea matkaan!

Vierailija
2/4 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varaa työttömänä ostaa bensaa siihen vehkeeseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika herätä päiväunilta...

Vierailija
4/4 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:50"]5 vuoden päästä minun ollessani 50 vuotias minun pitää olla tilanteessa jossa voin irtisanoutua töistä. Tällöin minulla pitää olla myös varallisuutta sen verran, että saan hankittua matkamoottoripyörän (hinta-arvio varusteineen n. 25 000 euroa). Kaikki muu omaisuus jota mahdollisesti on saa jäädä. Silloin minun pitää pystyä irrottautumaan oravanpyörästä ja alkaa elämään sellaista nomad-elämää, jota olen kaivannut. Löytöretkeilijän elämää. Moottoripyörällä maailmalle rohkeasti! Ei sitoutumista enää mihinkään. Ykseyttä kosmoksen, planeetan ja sen ihmisten kanssa uusissa ympäristöissä kunnes kuolema korjaa.

mies
[/quote] Ihan jees suunnitelma, mutta kannattaa vielä miettiä mitä sitte teet ku terveys alkaa reistaileen tai rahat loppuu. Tyhjästä on paha nyhjästä sitte ku ei oo enäö mitää muuta jäljellä ku paljo ajettu moottoripyörä.