NYT TÄSSÄ OIS OIKEA ENNUSTAJA! KYSYKÄÄ
Kommentit (80)
Saanko miehen, jonka haluan, itselleni?
Epäilyttävää toimintaa... Mitähän henkiä käytät tiedonvälitykseen? Siunausta ja levollista iltaa kaikille. Muistakaa, että Jeesus tuo sen tietyn rauhan sydämeen, ei ennustelijat. Meidän ihmisten ei tarvitse tietää kaikkea tulevaisuudestamme.
Löytyykö sitä miestä mulle vai ei ja jos löytyy ni millon?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:29"]Minkä ikäinen olen? Ja minne olen menossa viikonloppuna?
[/quote]
Olet 30-40 vuotias ja olet menossa tapaamaan ystäviäsi :) en tiedä tarkkaa paikkaa
Saanko sen työn? Saanko sen miehen, josta haaveilen?
Miten mun naimisiinmenolle käy???
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:30"]Tuunko löytää unelmieni miehen?
[/quote]
En tiedä onko se juuri se sinun "unelmiesmies" mutta löydät oikean rakkauden.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:29"]Minkä ikäinen olen? Ja minne olen menossa viikonloppuna?
[/quote]
Olet 30-40 vuotias ja olet menossa tapaamaan ystäviäsi :) en tiedä tarkkaa paikkaa
[/quote]No johan oli ympäripyöreä ennustus, ihanko pallosta näit.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:29"]Minkä ikäinen olen? Ja minne olen menossa viikonloppuna? [/quote] Olet 30-40 vuotias ja olet menossa tapaamaan ystäviäsi :) en tiedä tarkkaa paikkaa
[/quote]
Ja aivan vituiksi meni. Olen 23 ja viikonloppuna menossa Australiaan. Onnea ''ennustamiseen'' !
Tunnetko täällä pyörinee oraakkelin?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:30"]Tuleeko meille lisää lapsia?
[/quote]
Kyllä tulee:)
Onko terveyteni millainen seuraavat 10 vuotta?
Minkä ikäinen olen? Ja minne olen menossa viikonloppuna?