Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän valokuvissa aivan kamalan lihavalta

Vierailija
14.07.2015 |

Mutta peilistä vain vähän pyöreältä. Olen jäntevä ja lihaksikas 167cm ja 79kg-80kg. Kuinka lihava mielestänne olen? Paidoista menee 38-40 ja housuissa 42. Juoksen 2krt viikossa, aerobista/lihaskuntoa 3krt viikossa. Lihasta ja voimaa kehossa on mutta on läskiäkin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun painoindeksini on 25 ja kuvittelen olevani laiha. En taida olla.... Paljonko APn painoindeksi?

Vierailija
22/35 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kamera oikeasti lihottaa, mutta on siinäkin joku raja. Sanoisin että se 5 kg on aika hyvä arvio. Julkkisten kohdalla tämä kameran lihottava vaikutus on helppo huomata, lähes aina jos näkee jonkun mallin tai näyttelijän luonnossa, hän onkin huomattavasti pienempi kuin kameran välityksellä muodostunut mielikuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:23"]

Mutta peilistä vain vähän pyöreältä. Olen jäntevä ja lihaksikas 167cm ja 79kg-80kg. Kuinka lihava mielestänne olen? Paidoista menee 38-40 ja housuissa 42. Juoksen 2krt viikossa, aerobista/lihaskuntoa 3krt viikossa. Lihasta ja voimaa kehossa on mutta on läskiäkin.

[/quote]Läskihän sä olet. Älä petä itseäsi, noilla treenimäärillä ei lihasta kasvateta. Varsinkin kun niitä kuvaillaan sanoilla "aerobista/lihaskuntoa".

Vierailija
24/35 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:38"]Mistähän saisin tukea laihduttamisen kun taustani on erilainen ja keho ei toimi ehkä vielä ihan kunnolla? Aineenvaihdunta on todella hidas ja olen vasta pääsemässä kuntoon.
[/quote]
Aloitetaan ketju jossa tuetaan toisia? Mä oon niin lihava että istuminenkin tuntuu pahalta kun maha tiellä :'(
Olen 164cm pitkä ja paino hurjat 90kg ellei jopa pari kiloa päälle! Olen luustoltani siro joten olen todella tuhdissa kunnossa. Hävettää.. Huomenna olis tarkoitus keventää. Olen sairastunut ahmimishäiriöön kolme vuotta sitten ja lihonut 30kg tuona aikana!! Siksi laihdutus jännittää, suorastaan pelottaa :(

Vierailija
25/35 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo peilikuvaan tottuu, ja lisäksi ihminen huomaamattaankin usein poseeraa peilin edessä. Eli esittelee itselleen parhaita puoliaan. Kameran kuvassa nämä ei sitten välity samalla tavalla.

Lisäksi jotkut ihmiset eivät vain ole kuvauksellisia vaikka ylipainoa ei olisikaan. Luonnossa nätti tai kaunis saattaakin näyttää kuvissa rumalta. Tämä voi johtua siitä, että livenä näemme ihmisen liikkuvan ja tavallaan näemme hänet koko ajan monista kulmista, jotka luovat yhdessä kokonaisuuden. Kameran kuva tallentaa näistä kulmista vain yhden, ja ei siksi välttämättä ole kovin imarteleva.

Vierailija
26/35 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa se peili kotona vielä jotenkin vääristää hoikemmaksi ja sitten kun näkee peilikuvansa muualla.. voi apua. Mut tosiaan itseään voi verrata muihin samassa kuvassa oleviin, että näyttääkö nekin livenä hoikemmilta. Yleensä ei, valitettavasti.

Vierailija
27/35 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lihottava vaikutus on sovituskoppien pelleillä.

Vierailija
28/35 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel ya bro. Kauhein tunne ikinä nähdä ne kuvat

Vierailija
29/35 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen about saman painoinen kuin sinä ja voin kertoa, peili saattaa vääristää totuutta. Itselleni oli järkytys kun näin pitkästä aikaa kuvia itsestäni. Ajattelin että enhän minä oikeasti noin isolta näytä, mutta nyt kun olen asian hyväksynyt niin kyllä näytän valtavalta myös peilistä katsottuna.

Vierailija
30/35 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sä plösö olet. Painoin saman verran kaksosraskaudessa viimeisilläni.. 177cm. Nyt 67kg.

Vierailija
31/35 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä läheltä katsominen, tyypillisesti kylppärin peilistä, vastaa yläviistosta laajakulmalla otettua kuvaa, mikä tunnetusti saa näyttämään kaikkein hoikimmalta (ns. fat girl angle shot). Varsinkin, jos vielä nojaa päätään peiliä kohti. Kauempaa otetut kuvat vastaavat enemmän sitä, mitä muut näkevät.

Vierailija
32/35 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kokeilin sivuprofiilia ja herranjumala!!?

Vierailija
33/35 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla pituudella painan 20 kiloa vähemmän kuin sinä. Viisi kiloa lisää eli 65 kilon painoisena minulla on jo aikamoinen pömppävatsa ja jenkkakahvat. Kun raskausaikana painoin lähemmäs 80-kiloa, olin kuin valas. Vaikea kuvitella, että 80-kiloisena ja lihaksikkaana olisit kovin paljon sutjakamman näköinen.  

Vierailija
34/35 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki näytän peilissä paljon paremmalta mitä kamerassa ja valokuvissa. Ja esim ostoskeskuksissa jos katon itteeni peilistä, näytän ihan hirveeltä, mutta kotona peilissä ihan normaalilta?? :D 

Vierailija
35/35 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalolihavuus ei tule kaikilla etupeiliin. Etuprofiili ei kerro välttämättä juuri mitään kokonaisuudesta ja on sikäli harhaanjohtava laite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä