Mitä teit ennen kolmeekymppiä?
Hei, te jotka täytätte pian 30 ja teillä ei ole lapsia. Millasta elämää ootte eläny 20-30 vee?? Mitä ihanaa ootte saavuttanu ja mitä ootte surru kun ette oo saavuttanu?? Av-mammat, älkää vastatko. En haluu kuulla näitä, mul on mies ja talo jauhantaa.
Kommentit (27)
Unohtui, että myös paskoin, poltin, matkustin ja hengitin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:29"]
Minä tapasin mieheni päälle 30 ja lapsetkin tein sitten myöhemmin, joten uskallan vastata, vaikka nykyään olenkin perheellinen.
Eli elin sinkkuna (yksi pidempi seurustelu, mutta se ei vain tuntunut oikealta), matkustelin, opiskelin ammatin, tein töitä, harrastin liikuntaa intohimoisesti, välillä juhlittiinki toki. Asuin useammalla paikkakunnalla, mutta palasin kotipaikkakunnalleni lopulta. Mitään ei jäänyt kaduttamaan. Kiire ei ollut seurustelemaan, koska viihdyin hyvin yksin ja olin kyllä ajatellutkin jäädä yksineläjäksi. Mutta se ei aivan mennyt niin, kuin luulin, koska rakastuin sitten päättömästi 31 vuotiaana ja siitä ei pääsyt yli, eikä ohi, vaikka alussa vastustelin ajatusta parisuhteesta.
Eli ei todellakaan kolmikymppisenä ollut omakotitaloa, lapsia, miestä, ei edes akateemista tutkintoa tai kahta :) Rahan olin hupeloinut maailmalle ja asuin tyytyväisenä vuokralla vailla huolen häivää huomisesta.
[/quote]
Aah, kuulostaa ihanalta! Itse olen 26v sinkku ja taidan sellaisena vielä pysyäkin muutaman vuoden ja nautiskella elämästä kuten sinä olet tehnyt.
Tein lapset 24,-26 ja 29- vuotiaana. Sitähän et kysynyt, mutta kerrompa silti. Miehiä on ollut oman kumppanin lisäksi, olen matkustellut ja opiskellut pari ammattia siinä sivussa.
T. Onnellinen 4- kymppinen
Opiskelin maisteriksi, menin naimisiin, matkustelin, asuin ja työskentelin kolmessa eri maassa Suomen lisäksi, opiskelin kolme vierasta kieltä ja ostin asunnon.
Seurustelin, muutin miehen kanssa yhteen. Opiskelin unelma-ammattiini, sain töitä alalta (ei tosin vakipaikkaa), käväisin yliopistossa mutta totesin ettei se ollut yhtä kiinnostavaa kuin jo valmis ammattini, matkustin 22 maahan, liikuin, lopetin liikkumisen, lihoin, laihdutin, kihlauduin ja nyt haaveilen talosta ja perheestä.
Tein hanttihommia ja yritin löytää tyttöystävää. Muutama suhde oli ja matkustelin vähän, mutta ei oikein jäänyt mitään käteen. Nyt oon 30+ ja työtön, yksin ja rahaton, odottelen tässä kuolemaa.