Sain tietää, että veljeni majoittaa laitoksesta hatkaavaa teiniä kotonaan...
Huhhuh... mitähän tällaisessa tilanteessa kuuluisi tehdä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu veljesi seksiasioihin.
Kyllä pitää puuttua, jos lapsiin sekaantuu...
16v on suojaikärajan ylittänyt.
Voi hyvää päivää. 16v on aivan kakara, ja vain moraalittomat ihmiset haluavat seksuaalista kanssakäymistä alaikäisen LAPSEN kanssa, vaikka se ei olisikaan laitonta.
Ei majoittaminen tarkoita seksiä. Olisi vain hyvä, että Suomessa useampi uskaltaisi vastustaa lastensuojelun mielivaltaisia toimia.
Sakke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervot ja hyväksikäyttäjäthän noita karkureita metsästävät omien kieroutuneiden tarpeidensa tyydyttäjiksi.
Joten heti ilmoitus poliisille/lastensuojeluun. Syyllistyt muuten rikoksen /rikollisen suojeluun.
Mikä sua vaivaa että ajattelet heti lasten/nuorten seksuaalista hyväksikäyttöä? Hatkalaisella voi olla ongelmia ja majoittaja voi auttaa näihin. Sinä varmaankin hyväksikäyttäisit hatkalaista kun kävi noin äkisti mielessä.
Haista paska paskaläjä. Vihaan hyväksikäyttäjiä ja raiskaajia. Jos valta olisi salvaisin itse henkilökohtaisesti ja puuduttamatta tuollaisilta pervoilta rikoksentekovälineet valtiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu veljesi seksiasioihin.
Kyllä pitää puuttua, jos lapsiin sekaantuu...
Mutta jos teini on poika ja veli hetero? Ihan OK?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi näitä hatkasjia ei etsitä heti kissojen ja koirien kanssa, kai noissa lastensuojelulaitoksissa on joku kotiintulo aika?
Kaikkein huonommassa asemassa olevat nuoret saavat olla vaikka kenen hyväksi käytettävinä, kenen alaikäinen lapsi saa olla viikkoja kadoksissa ennen kuin kuva on lehdessä, joulukuusta on ollut kadoksissa ja helmikuussa ihmetellään missä on. Käsittämätöntä.
Etsitään niitä, mutta ihmisen löytäminen on aika vaikeaa jos tämä aktiivisesti pakenee. Katoamisen huomaamisen aikana nuorella on jo tuntien etumatka ja sen kiinni kurominen on helpommin sanottu kuin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Sakke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervot ja hyväksikäyttäjäthän noita karkureita metsästävät omien kieroutuneiden tarpeidensa tyydyttäjiksi.
Joten heti ilmoitus poliisille/lastensuojeluun. Syyllistyt muuten rikoksen /rikollisen suojeluun.
Mikä sua vaivaa että ajattelet heti lasten/nuorten seksuaalista hyväksikäyttöä? Hatkalaisella voi olla ongelmia ja majoittaja voi auttaa näihin. Sinä varmaankin hyväksikäyttäisit hatkalaista kun kävi noin äkisti mielessä.
Haista paska paskaläjä. Vihaan hyväksikäyttäjiä ja raiskaajia. Jos valta olisi salvaisin itse henkilökohtaisesti ja puuduttamatta tuollaisilta pervoilta rikoksentekovälineet valtiolle.
Kuules haista itse! Mä en ole raiskaajien taikka hyväksikäyttäjien puolella! Sun kaltaiset ihmisraadot pilaa yhteiskunnan. Sä olet todella agressiivinen ja ajattelit heti hyväksikäyttöä. Siksi sinä varmaan tekisit niin. Majoitus ei tarkoita AINA SEKSIÄ! Hankkisit kumppanin jolle voisit poistaa sun fantasiahaaveita!
Onko veljesi siis pedari vai luuseri joka saa vain päihderiippuvaisilta alaikäisiltä?