Huhhuh. kyl se vaan on niin
Että uskovaiset ne on pahimpia kieroilijoita ja esittäjiä ku yksikää tavallinen uskomaton ihminen.
Ja seurakunnista löytyy pahimmat ihmiset.
Tai no löytyy niitä todellisiakin Jeesuksen seuraajia, mutta sitten nämä poikkeavqt yksilöt pilaa koko uskovien maineen.
Eräs itseään uskovaksi nimittävä mies, on jo kolme naista saanut "karkotettua" uskovien yhteydestä.
Ja itse olen yksi näistä naisista.
Mutta uskon että tää ukko tulee vielä saamaan takas sitä paskaa mitä on aiheuttanut muille ihmisille.
Mutta enää ikinä en luota yhteenkään uskovaan ihmiseen. Koska tää ukko ei ole ainut kaksnaamanen kieroilija.
Hyvin harva uskova on oikeasti sydämeltään kultaa.
Kommentit (5)
Ois kiva kuulla siitäkin, miten seurakunta voi oikeasti olla pelkkä käärmeenpesä jossa uskovat käyttäytyvät näin....
Olen alkuaikoina kun rupesin käymään kyseissä seurakunnassa, joutunut erään toisen miehen ahdistelemaksi. Kesken kokouksen.
Oon kuitenkin koittanut ajatella että uskovat tahtovat toisille hyvää eikä pahaa.
Mutta pakko se on uskoa että toiset uskovat saattavat olla niitä pahimpia.....
Akat hiljaa seurakunnassa. Teidän rotu aiheutti perisynnin. T: Uskon mies
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:02"]Akat hiljaa seurakunnassa. Teidän rotu aiheutti perisynnin. T: Uskon mies
[/quote]
Sähän taidat olla tää ääliö, oikein uskovainen mies :D
Mieli tekis kaikesta huolimatta taas kokouksiin...
En tiedä mitä tuo ukko sanoo kun näkee mut pitkästä aikaa....saattaa taas katkeruuksissaan keksiä vaikka mitä paskaa....
Suututtaa että annan yhden ihmisen vaikuttaa tekemisiini ja ajatuksiin.
Ei vaan kykene ymmärtämään, että aikuinen mies käy jossain Riku Rinteen haastattelussa, kertoo miten haluaa auttaa nuoria huumemaailmasta ym .....joo kuulostaa hyvältä ihmiseltä...
Mutta kun tietää miten hän omien sanojen mukaan vihaa romaneja, uskovia romaneja samasta seurakunnasta, mutta esittää heille hyvää kaveria,
Tai miten hän ystävälle tiuskii, ettei toisen murheita enää kuuntele,
kiroilee, ei pidä kodistaan huolta vaan elää läävässä...
Lyttää heikompia ihmisiä koska hän vaan on niin parempi uskova, niin ei mene jakeluun ei.
Hän juoksee kokouksissa ja monet ihmiset "ihailee" tätä miten suurisydäminen mies on....
Kuinkahan monta saa vielä karkotettua seurakunnista pois.