Silmienne väri!! :D
Minkä väriset silmät teillä on? Itselläni on moniväriset eli en oo varma :D joskus silmän reuna näyttää tumman harmaalta ja joskus tumman siniseltä ja muuten silmä on vihreä tai sininen riippuu valosta ja pupillin ympärillä on keltaista. Joskus silmäni kiiltää kuin kissan silmät :) Kertokaas omista silmistänne :D
Kommentit (34)
Ruskeat. Ei sellaiset todella tummat vaan sellaiset keskitumma ruskea :-D
http://40.media.tumblr.com/53429e433608e065012a411e72f819ef/tumblr_n3vl42I9fl1tx9dieo1_1280.jpg tuo D10 on lähimmäs
Ihan tosi vaaleat siniset. Vähän kuin taivas.
Tumman ruskeat, oikein suklaasilmät. Olen ihan suomalainen ja vaaleahiuksinen.
Oletan harmaiksi, vähän riippuu valaistuksesta. Joskus tulee enemmän sinisyyttä esille, mutta myös pitkään jotkut on luulleet niitä ruskeiksi.
Rehellisen harmaa. Olen huomannut, että todella monet harmaasilmäiset väittävät olevansa sini- tai vihreäsilmäisiä, vaikka niitä on aika harvassa mielestäni.
Mulla on tosta kuvasta ehkä C20 tai D10. Kuitenkin siniset joissa pikkasen vihertävääkin löytyy.
Vihreät silmät, värisävyn nimi on kuulemma hazel.. Kuulostaa melko samalta kuin AP:n silmät :D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:12"]
Rehellisen harmaa. Olen huomannut, että todella monet harmaasilmäiset väittävät olevansa sini- tai vihreäsilmäisiä, vaikka niitä on aika harvassa mielestäni.
[/quote]
Monella on siniharmaat.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:12"]Rehellisen harmaa. Olen huomannut, että todella monet harmaasilmäiset väittävät olevansa sini- tai vihreäsilmäisiä, vaikka niitä on aika harvassa mielestäni.
[/quote]
Minkä takia sinisilmäiset on harvinaisia? Täällä päin melkein jokaisella on siniset silmät :D
http://40.media.tumblr.com/53429e433608e065012a411e72f819ef/tumblr_n3vl42I9fl1tx9dieo1_1280.jpg
Tästä aikaisemmasta kuvasta ehkä T30 tai T40.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:14"]
Siniharmaat.
[/quote]
tätä juuri tarkoitan. Ei ole mitään siniharmaita silmiä, siniset on siniset ja harmaat on harmaat.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:14"]
Siniharmaat.
[/quote]
tätä juuri tarkoitan. Ei ole mitään siniharmaita silmiä, siniset on siniset ja harmaat on harmaat.
[/quote]
Voi olla siinä rajalla. Esim. mulla on selvästi pelkästään harmaat, mutta joillakin niissä on sitä sinistä jossain määrin ja sen verran, ettei tiedä kumpaa ne on enemmän.
Vihreä. Harmaa tai sininen veisi voiton mutta voi ainakin olla onnellinen ettei ole paskaruskeat silmät :)