Lasten homous tabu?
Vai miksi ylläpito poisti keskustelun, jossa pohdittiin mitä tehdä, jos poika osoittautuukin homoksi??
Miksi tästä ei saa puhua, kun aihe kuitenkin koskettaa useaa perhettä. Ei ne ongelmat mihinkään katoa maton alle lakaisemalla!!!
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:54"]
Mikä sinun mielestäsi tuossa on se "ongelma"?
[/quote]
Se, ettei saa omia lapsenlapsia. Lisäksi homous ei sovi suomalaiselle miehelle.
[/quote]
minkä maalaiselle se sitten sopii?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:12"]
Minkä ikäinen lapsi? Lapset eivät usein ole vielä mitenkään suuntautuneita, vaikka vanhemmat kuinka silmä kovana seuraisivat huolestuneina, leikkiikö lapsi enemmän autolla vai nallella. Tarkoitatko teinejä, joilla saattaa olla kiinnostuksen kohteita kummassakin sukupuolessa, ennen kuin varsinainen suuntaus vakiintuu? Miksi se on ongelma jollekin? Tietysti se voi olla surullista, jos ajattelee, että lapsi ei sitten ehkä aikanaan tee niitä lapsenlapsia.
[/quote]
19v, kävi sivarin, muuten normaali.
[/quote]
Oonko jotenkin outo jos musta on ihan normaalia vaikka käykin sivarin?
Lapset kokeilee kaikenlaisia keskenään. Niin tekin teitte jos vain uskallatet tunnustaa ;) Odota että poika tulee murrosikään. Mitä se sitäpaitsi sinulle kuuluu ja minkä poika sille voi, vaikka hänestä tulisikin anusmerirosvo. Se on ihan ok nykyaikana, että herätys :D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:04"]
Lapset kokeilee kaikenlaisia keskenään. Niin tekin teitte jos vain uskallatet tunnustaa ;) Odota että poika tulee murrosikään. Mitä se sitäpaitsi sinulle kuuluu ja minkä poika sille voi, vaikka hänestä tulisikin anusmerirosvo. Se on ihan ok nykyaikana, että herätys :D
[/quote]
Ikää on jo 19, joten pitäisi tuollaiset kokeilut olla jo ohi pikkuhiljaa. Vai onko muilla tilanne vielä korjaantunut, vaikka ikää onkin ollut jo yli murrosiän?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:59"]
Ap otan osaa....
[/quote]
Kiitos. Tässä on sulattelemista, mutta ei nyt vaivuta vielä epätoivoon.
Minulle on pääasia, että lapseni on onnellinen. En kaipaa lapsenlapsikaan. Tyttöni tykkää tytöistä.
Olen tyttö. En halua lapsia. En tykkää pojista. Tykkään tytöistä. Eli olen lesbo. Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa kolme vuotta. Olen älyttömän onnellinen.
Miten vitussa se muita häiritsee?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:53"]
Olen tyttö. En halua lapsia. En tykkää pojista. Tykkään tytöistä. Eli olen lesbo. Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa kolme vuotta. Olen älyttömän onnellinen. Miten vitussa se muita häiritsee?
[/quote]
Lesboilu nyt ei ole niin paha. Lisäksi aina voi saada lapsenlapsia muumimukimenetelmällä.
Mikä ongelma se on?
Ai niin, tietysti ahdasmieliset vanhemmat voivat traumatisoida lapsia.
Minkä ikäinen lapsi? Lapset eivät usein ole vielä mitenkään suuntautuneita, vaikka vanhemmat kuinka silmä kovana seuraisivat huolestuneina, leikkiikö lapsi enemmän autolla vai nallella. Tarkoitatko teinejä, joilla saattaa olla kiinnostuksen kohteita kummassakin sukupuolessa, ennen kuin varsinainen suuntaus vakiintuu? Miksi se on ongelma jollekin? Tietysti se voi olla surullista, jos ajattelee, että lapsi ei sitten ehkä aikanaan tee niitä lapsenlapsia.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:12"]
[/quote]
19v, kävi sivarin, muuten normaali.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:54"]
[/quote]
Se, ettei saa omia lapsenlapsia. Lisäksi homous ei sovi suomalaiselle miehelle.