Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulun daamit

Vierailija
06.07.2015 |

Hyvää iltaa!

Olen vastikään muuttanut Oulun kulmille. Kaupunki on mieluisa ja sopivan kokoinenkin.
Oulu ei ole minulle kuitenkaan aivan outo paikka, mutta haluaisin kysyä paremmin tietäviltä, että missä täällä voi törmätä nuoriin naisihmisiin jotka ovat kiinnostuneita antiikista ja historiasta. Antiikki ja historia ovat minusta todella kiehtovia aiheita, ja toista tulee jopa kerättyä jossain määrin. Ongelma kuitenkin on se, että samoista asioista kiinnostunutta naista on aika hankala löytää mistään.
Itse en juurikaan baareile, joka tietysti rajaa mahdollisuuksia.
Olisiko teillä antaa jotain vihiä esim. sopivista paikoista yms. jossa tällaiseen yksilöön voisi törmätä.
Ps. Kirjasto on poislaskettu.

T:
Tom23

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museo?

Vierailija
2/10 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graali?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikkimessuilta? Antiikin ympärille rakentuvassa harrastuksessa? Katso esim oulu opiston tarjonta

Vierailija
4/10 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla historian ja arkeologian opiskelijoista voit saada seuraa. Onkohan vielä killat toiminnassa? Jos on niin niiden bileistä? 

Vierailija
5/10 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tähänastisista vastauksista.
Antiikkimessut olisivat kyllä upea idea, mutta kun siinä aarteiden ympäröimänä menee sellaiseen ekstaasin että kaikki ympärillä haihtuu näkökentästä. Tulee ikään kuin sellainen "putkikatse" :)
Mutta täytyypä yrittää ensikerralla keskittyä johonkin muuhun sitten...

T:

Tom23

Vierailija
6/10 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin huonot säät ollu et ihmiset ei kauheena jaksa liikkua. Käy Ainolanpuistossa siellä museossa jos kiinnostaa. Määki oon Oulusta ja kiinnostaa historia, en vaan saa aikaseksi lähtee mihinkää huudseille :D

-N20

Vierailija
7/10 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:31"]Nyt on niin huonot säät ollu et ihmiset ei kauheena jaksa liikkua. Käy Ainolanpuistossa siellä museossa jos kiinnostaa. Määki oon Oulusta ja kiinnostaa historia, en vaan saa aikaseksi lähtee mihinkää huudseille :D

-N20
[/quote]

Iltoja!

Kiitos vinkistä.
Jaa, että ilmojen takia te harvinaisuudet olette olleet piilossa :)
Juhannusviikolla oltiin saksalaisen ystäväni kanssa täällä Oulussa ja meidän piti käydä ko. Museossa, mutta käynti peruuntui surkeiden kelien ja aukioloaikojen vuoksi.
Mutta siis, siellä tosiaan haluaisin käydä.

T:

Tom23

Vierailija
8/10 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:12"]

Yliopistolla historian ja arkeologian opiskelijoista voit saada seuraa. Onkohan vielä killat toiminnassa? Jos on niin niiden bileistä? 

[/quote]

Jos katsoo minkä näköisiä ne tytöt siellä arkeologian puolella on niin suosittelen ehkä jättämistä väliin... 

T: Arkeologiaa Oulussa opiskeleva mies.

Vierailija
9/10 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, joillekin ihmisille ulkonäkö ei olekaan pääpointti, vaan luonne ja yhteiset intressit.

T. 7

Vierailija
10/10 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:31"]Hyvää iltaa!

Olen vastikään muuttanut Oulun kulmille. Kaupunki on mieluisa ja sopivan kokoinenkin.
Oulu ei ole minulle kuitenkaan aivan outo paikka, mutta haluaisin kysyä paremmin tietäviltä, että missä täällä voi törmätä nuoriin naisihmisiin jotka ovat kiinnostuneita antiikista ja historiasta. Antiikki ja historia ovat minusta todella kiehtovia aiheita, ja toista tulee jopa kerättyä jossain määrin. Ongelma kuitenkin on se, että samoista asioista kiinnostunutta naista on aika hankala löytää mistään.
Itse en juurikaan baareile, joka tietysti rajaa mahdollisuuksia.
Olisiko teillä antaa jotain vihiä esim. sopivista paikoista yms. jossa tällaiseen yksilöön voisi törmätä.
Ps. Kirjasto on poislaskettu.

T:
Tom23

[/quote] keskustassa mäkkärin yläkerrassa on normaalipainoiset ihmiset ja alakertaan on linnoittautunut painavammat. Muista se.