Kiltit perheenisät parin tuopin jälkeen...
Tullut taas todistettua. Niin ollaan kilttiä perheenisää ja jutellaan lastenhoidosta ym. Mutta odotahan kun lähdetään kavereiden kanssa baanalle ja otetaan muutama olut. Siinä jo satelee ehdotuksia sormus sormessa kimaltaen. On kiva nähdä sitten taas näitä miehiä perheensä kanssa ja kuunnella lastenhoitotarinoita. Voi elämä :)
Kommentit (20)
Minun miehellä ei ole sormusta, mutta parin jälkeen siitä tulee sellanen ylirakastuntun MINUUN ei muihin naisiin. Sellainen,että on kokata puristelemassa pyllystä tms.
Jos en olepaikalla, ei kuulemma noteeraa vieraita naisia milläänlailla tutuille naisille toki puhuu ihan niinkin ilman alkoholiin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:10"]Minun miehellä ei ole sormusta, mutta parin jälkeen siitä tulee sellanen ylirakastuntun MINUUN ei muihin naisiin. Sellainen,että on kokata puristelemassa pyllystä tms.
Jos en olepaikalla, ei kuulemma noteeraa vieraita naisia milläänlailla tutuille naisille toki puhuu ihan niinkin ilman alkoholiin.
[/quote]
Totta kai.
Kaikki miehet ovat sikoja. Hyvän itsetunnon omaava nainen on lesbo, näin se vain on. Siskoni, kuinka monta tuhatta vuotta teitä pitää vielä pettää, kaltoinkohdella, hyväksikäyttää, raiskata, murhata ja häpäistä, ennen kuin tajuatte, että miehistä on vain harmia?
Olen huomannut saman. Ja pettymys on ollut suuri kun töistä pari miestä lähestynyt baarissa kiinnostuneena. Töissä olen saanut heistä todella fiksun ja perheestään välittävän kuvan. :(
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:12"]
Kaikki miehet ovat sikoja. Hyvän itsetunnon omaava nainen on lesbo, näin se vain on. Siskoni, kuinka monta tuhatta vuotta teitä pitää vielä pettää, kaltoinkohdella, hyväksikäyttää, raiskata, murhata ja häpäistä, ennen kuin tajuatte, että miehistä on vain harmia?
[/quote]
Palstan miesvihaaja paikalla.
Mun mielestä varatuille miehille flirttailijat ja kikattelijat ovat syyllisiä myös, jos bongaatte sormuksen miksi ette ota omasta puolestanne etäisyyttä? Onko egobuusti ja kielletyn hedelmän houkutus enemmän kuin tein oma moraalinne ja etiikka? Hävetkää, tietoisesti varattuja liehittelevät ovat lumppuja.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:18"]Mun mielestä varatuille miehille flirttailijat ja kikattelijat ovat syyllisiä myös, jos bongaatte sormuksen miksi ette ota omasta puolestanne etäisyyttä? Onko egobuusti ja kielletyn hedelmän houkutus enemmän kuin tein oma moraalinne ja etiikka? Hävetkää, tietoisesti varattuja liehittelevät ovat lumppuja.
[/quote]
Niin ja nämä vokottelijamiehet on niitä uhreja jotka väkisin iskettiin :D
Saman oon huomannut nyt kun oon sinkku, kuinka naimisissa olevat yrittää saada sänkyyn... Ja ennen oon pitäny niitä fiksuina. Mä en arvosta pettämistä, joten en tod. Lähde tommosen matkaa... Niin se alkoholi vaan vapauttaa estot.
Ja usein törkeästi valehdella vaimolle ja kaverit passaa, kerran jatkoilla tuli todistettua..
Ja mun mielestä mä voin vapaasti jutella naimisissa oleville miehille kun mä aattelin et ne on turvallista seuraa, kun ei tahdo musta mitään... Mutta väärässä oon. Vissiin ei voi yhdellekään miehelle jutella, niin ettei se luule että haluan sekstailla sen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:18"]Mun mielestä varatuille miehille flirttailijat ja kikattelijat ovat syyllisiä myös, jos bongaatte sormuksen miksi ette ota omasta puolestanne etäisyyttä? Onko egobuusti ja kielletyn hedelmän houkutus enemmän kuin tein oma moraalinne ja etiikka? Hävetkää, tietoisesti varattuja liehittelevät ovat lumppuja. [/quote] Niin ja nämä vokottelijamiehet on niitä uhreja jotka väkisin iskettiin :D
[/quote]
Et osaa lukea? Hän kirjoitti "syyllisiä myös". MYÖS. Tajuatko?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:18"]Mun mielestä varatuille miehille flirttailijat ja kikattelijat ovat syyllisiä myös, jos bongaatte sormuksen miksi ette ota omasta puolestanne etäisyyttä? Onko egobuusti ja kielletyn hedelmän houkutus enemmän kuin tein oma moraalinne ja etiikka? Hävetkää, tietoisesti varattuja liehittelevät ovat lumppuja.
[/quote]
??? Itse ainakin juttelen tutuille miehille ystävällisesti ilman flirttiä. Siiinä vaiheessa kun alkaa katseet olla kiinnostuneita ja jopa ehdotuksia tulla, sanon että nyt täytyy mennä. Olen itse sinkku eli haluavat kokeilla charmiansa. Eli sori mutta teoriasi ei nyt osunut vaikka kuinka olisit halunnut niin uskoa :)
Ja mun mielestä varattu on aina syylliseksi kuin sinkku. Toki kertoo paljon siitä varatusta ja sen sillä hetkellä olevan suhteen tasosta.. Jos helposti lähtee toisen matkaan.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:23"]Ja mun mielestä mä voin vapaasti jutella naimisissa oleville miehille kun mä aattelin et ne on turvallista seuraa, kun ei tahdo musta mitään... Mutta väärässä oon. Vissiin ei voi yhdellekään miehelle jutella, niin ettei se luule että haluan sekstailla sen kanssa.
[/quote]
Juuri näin olen itsekin luullut mutta naimisissa olevat ovatkin niitä pahimpia!
Myös varatut naiset. Nussin heitä tämän tästä.
Markku (186/84/23cm)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:12"]Kaikki miehet ovat sikoja. Hyvän itsetunnon omaava nainen on lesbo, näin se vain on. Siskoni, kuinka monta tuhatta vuotta teitä pitää vielä pettää, kaltoinkohdella, hyväksikäyttää, raiskata, murhata ja häpäistä, ennen kuin tajuatte, että miehistä on vain harmia?
[/quote]
Helppo sinun on sanoa, jos SATUT olemaan itse lesbo. Ei meistä kukaan ole suuntaustaan valinnut. Olisit kirjouttanut mieluummin niin, että hyväitsetuntoinen nainen valitsee kunnollisen miehen, ei hyväksikäyttävää renttua.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:18"]Mun mielestä varatuille miehille flirttailijat ja kikattelijat ovat syyllisiä myös, jos bongaatte sormuksen miksi ette ota omasta puolestanne etäisyyttä? Onko egobuusti ja kielletyn hedelmän houkutus enemmän kuin tein oma moraalinne ja etiikka? Hävetkää, tietoisesti varattuja liehittelevät ovat lumppuja. [/quote] ??? Itse ainakin juttelen tutuille miehille ystävällisesti ilman flirttiä. Siiinä vaiheessa kun alkaa katseet olla kiinnostuneita ja jopa ehdotuksia tulla, sanon että nyt täytyy mennä. Olen itse sinkku eli haluavat kokeilla charmiansa. Eli sori mutta teoriasi ei nyt osunut vaikka kuinka olisit halunnut niin uskoa :)
[/quote]
No ethän kuulu silloin tuohon kikattelu-flirttailu-ryhmään, josta oli kyse...
Niaset pettää ihan yhtä paljon kuin miehetkin. Mutta miesvihapalstalla on miesvihapalstan jutut.
Mikä olikaan tän pointti? Ja oliko jotain uutta tässä?