Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin? (ev)
Kommentit (16)
Ensinnäkään naiset ei tosiaankaan aina rakastu renttuihin. Ja ne jotka rakastuu on paskan renttuisän lapsia joille huonosti kohtelu on tuttua ja "turvallista". Toisin sanoen eivät välttämättä edes erota paskaa kohtelua kiska se on heille normaali tilanne. Eli jos sanot että sina naiset rakastuvat renttuihin se on vähän kuin sanoisit että suomalaiset isät on keskimäärin järjestään huonoja.
Itse rakastuin koska tää renttu oli hyvin jännittävä ja erilainen. Aina jotain uutta. Välinpitämättömyys normeista ja halveksunta omakotitaloa, lapsia ja kultaistanoutajaa kohtaan. Säännöistä ei piitattu koska niitä ei meidän maailmassa ole.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:09"]
Määrittele renttu?
[/quote]
Sellainen itsekäs huithapeli.
Aina?
En ole rakastunut renttuun. Miksi kerjätä vaikeuksia, jos on mahdollisusu normaaliin ja tasapainoiseen ihmissuhteeseen.
En usko, että liian rentut on naisten mieleen. Mutta tuhmat, pervot, naisia kourivat yms. miehet ovat. Miehen villiys ja hallinta kiihottavat naisia.
Ihan höpöhöpöpaskaa. En tunne ketään naista joka olisi renttujen perään. Siis ketä ja miksi kiinnostaisi joku alkoholisoitunut luuseri wt kriminaali? Luulen että tämä on joku nössyköiden lassukoiden juttu karrikoida näin muut miehet jotta oma saamattomuus ei tuntuisi niin pahalta. Niin että minä kiltti mies en kelpaa koska olen niin kunnollinen = naiset rakastuu renttuihin. Vaikka totuus olisi että itsessään on vaan joku ominaisuus miksi ei saa naista, ei se että että muissa (naisia saavissa) miehissä ja naisissa olisi jotain vikaa. En ole koskaan kuullut että kenenkään naisen ihannemies olisi joku sossuntuilla elävä päihdeongelmainen ja väkivaltainen lähiöpena joka ei kykene ottamaan vastuuta edes itsestään. Mistä tällainen käsitys?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:03"]
Itse rakastuin koska tää renttu oli hyvin jännittävä ja erilainen. Aina jotain uutta. Välinpitämättömyys normeista ja halveksunta omakotitaloa, lapsia ja kultaistanoutajaa kohtaan. Säännöistä ei piitattu koska niitä ei meidän maailmassa ole.
[/quote]
Ja teidän lasikupunne on mikä? Suomessa on kuitenkin laki, oletteko kenties nykyisn vankilassa :)
Eikö omia valintoja oikeuttaa muuten, kuin halveksimalla muiden erilaisia valintoja? Aika keskenkasvuista.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:09"]
Määrittele renttu?
[/quote]
Sellainen johon et voi ikinä luottaa. Vaikea käsittää mitä ihanaa siinä on.
Kenties oma huono itsetunto ja tunne siitä ettei kelpaa normaalille kumppanille.
Minun tapauksessani huono itsetunto ja koska uskon ansaitsevani vain sitä huonoa käytöstä mieheltä. En ns ansaitse hyvää miestä.
Ei rakastu naiset renttuihin. Nainen jaksaa katsella renttua muutaman kuukauden, mutta siihen se jää.
Nyt aloittaja teepä se, mitä kukaan tuhansista saman keskustelun aloittajista ei ole koskaan kyennyt tekemään: anna esimerkkejä tosielämästä.
Ei nyt ihan renttu tarvitse miehen olla, mutta ei myöskään mikään nyhverö.
Sellainen esim. inssi exel-taulukon vääntäjä, kontrollifriikki, hiljainen ujo, nysvääjä ei vaan sytytä, ei sitten yhtään. Pitää miehen olla sellainen miehekäs joka pystyy suojelemaan minua ja perhettä tarpeen tullen. Sängyssä nämä ovat myös määrätietoisempia ja se sytyttää. Renttuutta on myös moniasteista, vähän renttu mutta ei kokonaan se on paras.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:07"]
Renttuutta on myös moniasteista, vähän renttu mutta ei kokonaan se on paras.
[/quote]
Toisien sanoen rahaa pitää joka tapauksessa olla.
Kertokaa.
t. Mies