Sinä jonka lapsi on jo yli 15v..
Minkä ikäinen itse olet? Etenkin nuorena lapsen saaneet, miltä tuntuu olla vielä itsekin suht nuori lapsen lähestyessä täysi-ikäisyyttä? :)
Kommentit (29)
Olen 38v ja esikoiseni 15v. Miltä tuo nyt tuntuu, hmmm... Normaalia elämää?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:06"]Olen 47- vuotias ja esikoisen on 24 vuotta. Sain hänet ollessani 23 vuotta, joten en nyt mielestäni ollut ihan nuori enää. Nyt ihmettelen, miten minulla voi olla tuon ikäinen lapsi, kun olen itse vielä näin nuori. Eli en tunne itseäni vanhaksi, vaikka vaivoja minulla on vaikka muille jakaa. Nuorin lapseni on 7 vuotta, joten hänkin pitää minut nuorena. Ja kun mummokaan en ole vielä... [/quote]Vanhojen naisten ongelma on juuri se että luulevat olevansa nuoria. Eivät itse ymmärrä olevansa vanhoja kalkkunoita. [/quote] Kiitos kauniista sanoistasi! En mä luule olevani nuori. Toki tiedän olevani 47- vuotias. En vain tunne itseäni sen ikäiseksi. Iälleen ei kukaan mitään voi. Joskus sinäkin olet 47- vuotias, halusit tai et.
[/quote]
Tosiasia on se, että sä tunnet ittes 47 vuotiaaksi. Miltä sen pitäis mielestäsi tuntua, jos ei siltä, kuin sinä nyt tunnet? Nuorempana sulla vaan oli väärä kuva siitä miltä tuntuu oll 47v.
Ja alkuperäseen kysymykseen, mulla on vauvakuume.
Tytär 20 v. ja kuopus 6v. Itse olen 42.
Mukavaa kun tytär jo omillaan, läheiset välit säilyneet kuitenkin. Ja paljon on tytär avuksi myös pienemmän sisaruksensa hoitamisessa.
Vanhin on 18, ja itse 39. Olen tyytyväinen ettei ole enää pikkulapsia :)
Ei ole omia lapsia mutta miehellä on tyttö, 19, ja itse hän on 37.
Vanhin on 27, nuorin 12. Olen 51v ja pidän lasteni seurasta. En kyttää vuotta jolloin pääsen heistä eroon.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:37"]Ei ole omia lapsia mutta miehellä on tyttö, 19, ja itse hän on 37.
[/quote]
Mikä ihmeen alapeukkuvyöry tuli?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:06"]Olen 47- vuotias ja esikoisen on 24 vuotta. Sain hänet ollessani 23 vuotta, joten en nyt mielestäni ollut ihan nuori enää.
Nyt ihmettelen, miten minulla voi olla tuon ikäinen lapsi, kun olen itse vielä näin nuori. Eli en tunne itseäni vanhaksi, vaikka vaivoja minulla on vaikka muille jakaa. Nuorin lapseni on 7 vuotta, joten hänkin pitää minut nuorena. Ja kun mummokaan en ole vielä...
[/quote]Vanhojen naisten ongelma on juuri se että luulevat olevansa nuoria. Eivät itse ymmärrä olevansa vanhoja kalkkunoita.
[/quote]
Kiitos kauniista sanoistasi! En mä luule olevani nuori. Toki tiedän olevani 47- vuotias. En vain tunne itseäni sen ikäiseksi. Iälleen ei kukaan mitään voi. Joskus sinäkin olet 47- vuotias, halusit tai et.