Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen naiseen mahdollisuuksia?

Vierailija
14.07.2015 |

Tarjolla olisi avioliitosta erotettu ja siitä katkeroitunut vajaa viisikymppinen mies. Tai ei nyt ihan vielä, mutta kunhan saan tämän entisen elämän mielestäni häivytettyä, niin ehkä vuoden päästä sitten...

Nyt jo kuitenkin mietityttää, millaista naista alan sillä silmällä katselemaan, eli mihin minun minulla on mahdollisuuksia? Itse olen yleensä viehättynyt hieman itseäni nuorempiin naisiin, joten puumien saaliiksi minusta ei ole. Haluavatko kaikki hieman alle nelikymppiset automaattisesti vielä uusperheen ja uusia lapsia? Itse olen aikuisiin lapsiini tyytyväinen, enkä välttämättä enää haluaisi elää pikkulapsiperheen arkea.

Haluaisin tasapainoisen ihmissuhteen, jossa ei käytäisi turhaa valtataistelua. Aikuisen, mutta kuitenkin ikuisesti  tyttömäisyytensä säilyttävän naisen - loppuelämäksi.

Itse olen siis suomalainen, normaali, joskus hyvännäköiseksikin kehuttu, normaalipituinen ja -painoinen ja hyvin toimeentuleva mies. Millainen nainen olisi tällaisesta miehestä kiinnostunut, ja mistä heitä löytää?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lompakon paksuudesta. Kukaan viiskymppinen mies ei ole enää hyvännäköinen että saisi nuoria misuja ilman rahaa. Mutta kyllä niitä outojakin naisia löytyy jotka vanhoista kurppaäijistä tykkäävät. Rupea etsimään ajoissa niin vuoden päästä saattaa käydä jo flaksi.

Vierailija
2/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa mulle, että miten mä voin olla vielä 60-vuotiaana tyttömäinen niin mä kerron, millasen naisen sä saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:17"]

Kerropa mulle, että miten mä voin olla vielä 60-vuotiaana tyttömäinen niin mä kerron, millasen naisen sä saat.

[/quote]

Eihän sitä osaa kuvailla. Sen huomaa sitten, kun kohdataan.

ap

Vierailija
4/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuspeukuista päätellen seuraa ei ainakaan tältä palstalta löydy :( Hyvää loppuelämää.

Vierailija
5/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerana et saa naista lainkaan. KUKAAN ei halua katkeraa kumppania, ei edes toinen katkera - mitä iloa sellaisesta olisi?

Muuten saat sellaisen kuin itsekin olet.

Viisikymppisenä saat viisikymppisen naisen. Jos olet itse mukava, se nainenkin, jonka löydät, voi olla mukava. Jos olet itse terve ja hyvännäköinen, nainenkin voi olla sellainen. Jos olet kiinnostunut maailman menosta, nainenkin voi olla. Jos harrastat kulttuuria, nainenkin varmaan harrastaa. Jos harrastat mökkeilyä ja oluttta, nainenkin varmaan harrastaa. n

Vierailija
6/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri minut. Vähän alle 40, lisää lapsia en enää halua, nätti, liikunnallinen, talous kunnossa. Tuollaista miestä etsinkin ja löysin.

Jos olet minun kaltaisistani naisista kiinnostunut, ulkonäöstä huolehtiminen on tärkeää. Ei tarvitse olla lihaksikas ja rasvaton, saa olla vähän vatsaakin mutta liikuntaa pitää kuitenkin harrastaa. Iloinen elämänasenne, normaali seksivietti, sivistystä ja keskustelutaitoa, kunnollinen ja kiltti, rakastaa lapsiaan ja on hyvä isä, siisti koti, tykkää laittaa ruokaa eikä ole ennakkoluuloinen. Tuskin tällainen mies saa kauan olla yksin ;)

Vierailija
7/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa ensin asenne siihen että etsit naista johon ihastut, tuollainen ilman tunteita parisuhteeseen ei kiinnosta muuta kuin sellaisia jotka ovat vain rahasi perässä, hellyyttä, parisuhdetta tai huomioimista on turha odottaa jos ei itsekään parisuhteeseen mene ihastumisen takia vaan asenteella akka ja runkkualusta pitää olla tai alan katkeroituneeksi.

Lähde vaikka lavatansseihin tutustumaan erilaisiin naisiin ilman taka-ajatuksia, jos et ihastu niin kerro suoraan että vasta olet eronnut ja vielä olet siinä vaiheessa että mietit asioita etkä halua ihan vielä ketään rinnallesi. Sitten kun ihastut oikeasti johonkin on paljon paremmat mahdollisuudet saada toinen ihastumaan itseesi jos et ole ympäri kyliä paneskellut vaan kohdellut naisia herrasmiehenä.

Vierailija
8/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta vanhan karsean jokinorsun. Brasiliasta ehkäpä oikein kivan nuorehkon elämäniloisen energisen kunnon kumppanin. Raha auttaa tietenkin mutta ei ole kaikki kaikessa paitsi Suomessa jossa akat sanovat etteivät välitä rahasta mutta kyllä mielellään tuhlaavat kaikki rahasi.

Vierailija
9/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:50"]

Kuvailit juuri minut. Vähän alle 40, lisää lapsia en enää halua, nätti, liikunnallinen, talous kunnossa. Tuollaista miestä etsinkin ja löysin. Jos olet minun kaltaisistani naisista kiinnostunut, ulkonäöstä huolehtiminen on tärkeää. Ei tarvitse olla lihaksikas ja rasvaton, saa olla vähän vatsaakin mutta liikuntaa pitää kuitenkin harrastaa. Iloinen elämänasenne, normaali seksivietti, sivistystä ja keskustelutaitoa, kunnollinen ja kiltti, rakastaa lapsiaan ja on hyvä isä, siisti koti, tykkää laittaa ruokaa eikä ole ennakkoluuloinen. Tuskin tällainen mies saa kauan olla yksin ;)

[/quote]

Kiitos viestistäsi. Ilmeisesti minulla on vielä toivoa. Tuon iloisen elämänasenteen löytämiseen menee vielä hetki, mutta eiköhän sekin vielä sieltä jostain löydy ;) Mistä muuten löysit miehesi, eli minne hän hakeutui sinun löydettäväksesi?   

Vierailija
10/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:50"]

Kuvailit juuri minut. Vähän alle 40, lisää lapsia en enää halua, nätti, liikunnallinen, talous kunnossa. Tuollaista miestä etsinkin ja löysin. Jos olet minun kaltaisistani naisista kiinnostunut, ulkonäöstä huolehtiminen on tärkeää. Ei tarvitse olla lihaksikas ja rasvaton, saa olla vähän vatsaakin mutta liikuntaa pitää kuitenkin harrastaa. Iloinen elämänasenne, normaali seksivietti, sivistystä ja keskustelutaitoa, kunnollinen ja kiltti, rakastaa lapsiaan ja on hyvä isä, siisti koti, tykkää laittaa ruokaa eikä ole ennakkoluuloinen. Tuskin tällainen mies saa kauan olla yksin ;)

[/quote]

Kiitos viestistäsi. Ilmeisesti minulla on vielä toivoa. Tuon iloisen elämänasenteen löytämiseen menee vielä hetki, mutta eiköhän sekin vielä sieltä jostain löydy ;) Mistä muuten löysit miehesi, eli minne hän hakeutui sinun löydettäväksesi?   
[/quote]

Tinder :)

Hyvät kuvat ja fiksu, rehellinen mutta pilke silmäkulmassa kirjoitettu kuvaus itsestäsi tuottaa paremmin matchejä.
Rohkeasti vain liikkeelle, elämällä voi olla vielä monia yllätyksiä varallesi.

Vierailija
11/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot nuoren näköinen saat 65 vuotiaaks saakka kenet tahansa supliililla ja painimalla muitten jätkien kanssa.

Vierailija
12/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:19"]

"Hieman" nuorempiin? Onko 10 vuotta "hieman"? Mikä ihme siinä on, että joillekin miehille mikään muu ei merkitse kuin se että nainen on reippaasti nuorempi? N32

[/quote]

Lähes kaikki muut asiat kuin ikä ovat merkityksellisempiä, mutta vastaus kysymykseesi: 10 vuotta tämän ikäiselle on "hieman"

ap

[/quote]

Jos kaikki muut asiat ovat merkityksellisempiä, miksi ikä on ainut toive minkä naisen suhteen kerrot aloituksessa? Ja kyllä 3- ja 4-kymppisissä on samalla lailla noita "hieman"-tyyppejä, kokemukseni mukaan.

[/quote]

Niinkuin tuohon ylemmäs jo kirjoitin, aloitus ei ollut treffi-ilmoitus.  Ei olisi aloitusviestiin mitään "toiveita" ilmeisestikään kannattanut listata :)

ap

Vierailija
13/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljäkymppinen nainen, mutta en innostunut ollenkaan. En löytänyt huumoria yhtään viestistäsi, vain katkeruutta, lähes vihamielisyyttä ja masennukseen taipuvaisuutta, joten aika monelle kaltaiselleni olisit riesa. Jos ajan myötä sinusta kuoriutuisi vähän ystävällisemmän ja mukavamman tuntuinen ihminen, niin mahdollisuudet löytää mukava ihminen vierelle kasvavat.

Vierailija
14/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:39"]

Olen neljäkymppinen nainen, mutta en innostunut ollenkaan. En löytänyt huumoria yhtään viestistäsi, vain katkeruutta, lähes vihamielisyyttä ja masennukseen taipuvaisuutta, joten aika monelle kaltaiselleni olisit riesa. Jos ajan myötä sinusta kuoriutuisi vähän ystävällisemmän ja mukavamman tuntuinen ihminen, niin mahdollisuudet löytää mukava ihminen vierelle kasvavat.

[/quote]

Kiitos sinullekin viestistäsi. Kukapa avioliitosta erotettu ei olisi katkera, eikä aloitus ollutkaan huumorimielessa kirjoitettu. Tämä ei ollut treffi-ilmoitus, enkä ole itselleni nyt seuraa hakemassa.

Siitä tuskin on toivoa, että minusta yhtään ystävällisempää tai mukavampaa miestä kuoriutuu. Osaan kyllä sellaistakin esittää tarvittaessa, mutta en koskaan tekisi sitä seuraa etsiessäni.

ap

Vierailija
15/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:11"]

[/quote]

Kiitos sinullekin viestistäsi. Kukapa avioliitosta erotettu ei olisi katkera, eikä aloitus ollutkaan huumorimielessa kirjoitettu. Tämä ei ollut treffi-ilmoitus, enkä ole itselleni nyt seuraa hakemassa.

Siitä tuskin on toivoa, että minusta yhtään ystävällisempää tai mukavampaa miestä kuoriutuu. Osaan kyllä sellaistakin esittää tarvittaessa, mutta en koskaan tekisi sitä seuraa etsiessäni.

ap

[/quote]Onnea matkaan vaan. En tiedä minkälainen nainen haluaisi ihmisen, joka ei halua olla ystävällinen ja mukava, mutta kai joku elämäänsä kyllästynyt ehkä olisi innostunut. Miksi teille muuten tuli ero? Minkälainen ihminen vaimosi oli?

Vierailija
16/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hieman" nuorempiin? Onko 10 vuotta "hieman"? Mikä ihme siinä on, että joillekin miehille mikään muu ei merkitse kuin se että nainen on reippaasti nuorempi? N32

Vierailija
17/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:11"]

[/quote]

ap

[/quote]Onnea matkaan vaan. En tiedä minkälainen nainen haluaisi ihmisen, joka ei halua olla ystävällinen ja mukava, mutta kai joku elämäänsä kyllästynyt ehkä olisi innostunut. Miksi teille muuten tuli ero? Minkälainen ihminen vaimosi oli?

[/quote]

Kiitos, mielestäni olen ihan ystävällinen ja mukava. Sait näiden viestieni perusteella minusta varmasti eri käsityksen, mikä on tilanteen huomioiden ihan ymmärrettävää. Tarkoitin vaan sitä, että en ala edes seuraa etsiessäni esittämään mitään sellaista, mitä en oikeasti ole ("What You See Is What You Get")

Vaimoni on ihastuttava, mutta alkessaan painia omien ongelmiensa kanssa, parisuhde oli varmaankin helpoin asia elämästä muuttaa. Eron syitä on varmasti monia. Kaksi syyllistä siihen on ainakin helppo löytää.

ap

Vierailija
18/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Lähes kaikki muut asiat kuin ikä ovat merkityksellisempiä, mutta vastaus kysymykseesi: 10 vuotta tämän ikäiselle on "hieman"

ap

Vierailija
19/19 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:42"]

[/quote]

ap

[/quote]

Jos kaikki muut asiat ovat merkityksellisempiä, miksi ikä on ainut toive minkä naisen suhteen kerrot aloituksessa? Ja kyllä 3- ja 4-kymppisissä on samalla lailla noita "hieman"-tyyppejä, kokemukseni mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi