Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka aloititte alkuvuodesta "kesäksi kuntoon"-projektin

Vierailija
14.07.2015 |

oletteko nyt kesäkunnossa? Lähtikö kilot, kasvoiko lihakset vai lopahtiko into?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin uutena vuonna että painan juhannuksena 10kiloa vähemmän. Silloin painoin 75 kg nyt 64kg. Uusi tavoite on 69kg syyskuuksi.

Vierailija
22/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:17"]Päätin uutena vuonna että painan juhannuksena 10kiloa vähemmän. Silloin painoin 75 kg nyt 64kg. Uusi tavoite on 69kg syyskuuksi.
[/quote] SIIS 60KG!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ostin motivaatiobikinitkin keväällä ja kroppa on vihdoin siinä kunnossa, että niitä kehtaisi oikeasti käyttääkin, niin totta kai meikäläisen tuurilla on ollut kylmin kesä viiteenkymmeneen vuoteen :D Noh, eipä tämä työ onneksi hukkaan ole mennyt.

Vierailija
24/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä aloitin ja näemmä edelleenkin aloitan, joka aamu uudestaan :(. Tavoite oli päästä vitosella alkavaan lukuun, jossa oloni on tosi hyvä. Ja en ole päässyt, kaksi kiloa lähtee, kaksi tulee takaisin jne. Prkl kun sorrun aina, superlohtusyömäri olen ja pari viime vuotta on ollut tosi rankkoja henkisesti, tahdonvoima ei vaan riitä nyt. Ja harmittaa hitsisti. 

Tiedän, että parempi kunto auttaisi muissakin asioissa, mutta ei voi mitään. Luuseri, mikä luuseri. Ei sinänsä mitään uutta, koko elämä on pelkkää pettymystä päivä toisensa jälkeen. En oikeastaan odottanutkaan onnistuvani, kun en missään muussakaan asiassa onnistu.

Yksi ilonaihe sentään ole. Lapset ovat terveitä. 

Vierailija
25/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:17"]Päätin uutena vuonna että painan juhannuksena 10kiloa vähemmän. Silloin painoin 75 kg nyt 64kg. Uusi tavoite on 69kg syyskuuksi. [/quote] SIIS 60KG!

[/quote]

69kg realistisempi ja helpompi toteuttaa 

Vierailija
26/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laihtunut kiloissa juuri ollenkaan mutta kroppa on kiinteytynyt ja kehtaan ensimmäistä kertaa olla shortseissa. Etappi sekin :D

Vierailija
27/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin jumppaamisen ja terveellisemmän syömisen jo joskus joulukuun puolella pikku hiljaa. Sain muutaman kilon pois, mutta senttejä lähti paljon (tuli kai lihasmassaa niin paino ei laskenut niin paljon?) Mutta sitten into lopahti pariksi kuukaudeksi, kun tuli stressaavat ajat töissä ja muutenkin. Nyt olen taas aloittanut uudestaan, vaa'alla en ole edes uskaltanut käydä... Kyllähän tässä kestää, että liikunta ja järkevä syöminen muodostuvat rutiiniksi, niin ettei aina taannu takaisin sohvaperunaksi ja herkuttelemaan, kun tulee joku stressaavampi vaihe. Tavoitteena minulla siis ei ole varsinaisesti mikään tietty ajankohta, vaan yleisesti vakiinnuttaa paino selvästi normaalipainon puolelle, ja saada liikkuminen ja terveellinen syöminen niin luonnolliseksi osaksi arkea, ettei niihin tarvitse mitenkään erityisesti "panostaa". 

Vierailija
28/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-26kg joulusta, yhteensä -38kg : ) normaalipainoon matkaa pari kiloa mutta jatkan sen jälkeenkin

Vierailija
29/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:55"]oletteko nyt kesäkunnossa? Lähtikö kilot, kasvoiko lihakset vai lopahtiko into?
[/quote]
Ei lähtenyt, ei juuri kasvaneet, ei lopahtanut. Aloitin tosin jo ensi kesää ajatellen.

Vierailija
30/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin vaan kunnonkohotuksen koska sain ylennyksen ulkomaille! Kunto noussut hyvin ja onhan tässä laihtunut, 56kg 52 kiloon.

Vierailija
31/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin helmikuun alussa. 173cm pituutta, painoa silloin 68kg. Nyt painoa 63kg ja lihakset erottuu jo selvästi, mikä oli tavoitteenakin. Tavoitteena oli myös vetää 5 leukaa ja sekin onnistuu! 

Vierailija
32/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtenyt, reilut 20kg sain yhteensä pudotettuu yli vuodessa,  mutta sen jälkeen ei oo enää muuttunut miksikään paino. Enkä jaksa enää ottaa tiukempaa linjaa. Ehkä ensi kesäksi sitten.

Vierailija
33/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin joskus huhti-toukokuussa laihiksen, lähtöpaino oli 73 kg, nyt oon 66 kg. Vielä pitäis saada ainakin 6 kiloa pois .. Bikinikunnossa en oo selluliitin takia.

Vierailija
34/34 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo viime syksynä. Nyt 10 kg laihtuneena en kyllä vieläkään kehtaa mennä bikineissä, koska läskit jalat ovat edelleen läskit. N27 ja 167/60.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi