Miehen toissapäiväinen ruokalautanen on vieläkin tiskipöydällä
Saa nähdä, kuinka monta päivää se siinä on ennen kuin itse tajuaa laittaa sen tiskikoneeseen.
On se kumma, kun ne astiat ei mene tiskikoneeseen suoraan ruokailun jälkeen, vaikka olen sanonut asiasta monta kertaa. Monesti huomauttanut saman tien, kun lautanen ja lasi meinaa jäädä tiskipöydälle.
En jaksa enää käskeä kuin pikkulasta enkä todellakaan siivoa perästä aikuisen ihmisen jälkiä.
Ei mulla tässä mitään pointtia ollut, kunhan vaan halusin avautua jonnekin.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:54"]No aika lapsellinen olet sinäkin kun et saa sitä koneeseen. Mutta tuolla menttaliteetillä taas erotilastot kasvaa.
[/quote]
Olen aika monta kertaa itse korjannut astiat sen puolesta koneeseen. Alkaa oikeasti vituttaa, kun ensin on yhdessä sovittu, että kumpikin siivoaa ruokailun jälkeen omat astiansa suoraan tiskikoneeseen, mutta silti toiselta hyvin usein jää se tekemättä. Mutta on se hyvä, jos muut jaksaa lähes päivittäin käskeä miestään kuin lasta tai siivota sen aikuisen jälkiä.
No aika lapsellinen olet sinäkin kun et saa sitä koneeseen. Mutta tuolla menttaliteetillä taas erotilastot kasvaa.