Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluisin parisuhteen mt-ongelmaisen naisen kanssa

Vierailija
14.07.2015 |

Olen 40 v ulkoisesti ok mies, mutta mulla on skitsofrenia. Siihen on nyt lääkitys ja se ei tällä hetkellä oireile.

Harrastan urheilua mm. kuntosalia ja kuntonyrkkeilyä, uimista ja kävelylenkkejä.

Pukeudun siististi ja pidän hygieniastani hyvää huolta.

Omaan ruskeat silmät ja tummat hiukset.

Olen ylioppilas.

Voinkohan ikinä löytää itselleni rakasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 vastausta. Jaaha, taidan tyytyä maksullisiin naisiin. Juttelin tänään kuvankauniin ja timmikroppaisen 20 v naisen kanssa, joka lupasi suikkarin 50 egellä ja tunnin panon 100 eurolla.

Talous mulla on kunnossa. Oma osakeasunto löytyy Helsingistä ja oma huvila järvenrannalla Etelä-Suomessa.

Lompakossakin polttelee yli tonni riihikuivaa käteistä.

ap

Vierailija
2/6 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo sanoa että tuskin tulee olemaan ongelma, mielenterveysongelmaisilla tuntuu olevan empatiaa toista kohtaan enemmän kun ns. taviksella. Mutta luin vastauksen itsellesi ja voi olla että tuo maksullisissa käymisesi on isompi ongelma kun skitsofreniasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:42"]

Meinasin jo sanoa että tuskin tulee olemaan ongelma, mielenterveysongelmaisilla tuntuu olevan empatiaa toista kohtaan enemmän kun ns. taviksella. Mutta luin vastauksen itsellesi ja voi olla että tuo maksullisissa käymisesi on isompi ongelma kun skitsofreniasi.

[/quote]No mä lopetan ne maksulliset sillä sekunnilla, kun tapaan naisen, johon ihastun. Ja lupaan olla ja olen pettämättä kun oon suhteessa.

ap

Vierailija
4/6 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuollaiset kyselijät ja ruikuttajat naista löytävät. 

Olen itse samanlainen epävarma jaarittelija ja olen kysellyt täällä monesti "kelpaako tällainen mies" jne. Ei ole löytynyt, vaikka yhtä kuvaani jopa semisti kehuttiin täällä aikanaan.

Vierailija
5/6 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutat kusipäältä

Vierailija
6/6 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä täältä kysele. Mene johonkin mielenterveyskuntoutujien kerhotalolle tms. Täällä ovat liian hulluja.