Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tunnetko ketään, joka olisi suhteessa

Vierailija
14.07.2015 |

vankilassa olleen miehen kanssa? miten suhde onnistunut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avioliitossa vankilassa istuneen kanssa ja täytyy sanoa että on niitä helpompiakin suhteita ollut.

Vierailija
2/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. En suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kahdenkin sellaisen miehen kanssa. Ensimmäinen katosi sen huumepoliisisotkun aikana eikä hänestä ole sen jälkeen kenelläkään mitään havaintoja ja toisen kanssa tuli ero ihan muista syistä. Ensimmäinen oli istunut huumerikoksista (väitti ainakin ettei itse käytä, mutta myi ja välitti) ja toinen jostain pikkurikoksista ja veropetoksista.

Vierailija
4/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 vuotta vankilan vakiasukin kanssa. Silloin elimme parasta aikaa kun iskä oli istumassa. Lomat oli niin ja näin, vapaus tosi raskasta vaikkei esim väkivaltainen ollut koskaan. En voi suositella.

Vierailija
5/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on kihloissa miehen kanssa joka joutui kahdeksi vuodeksi vankilaan ystäväni ollessa raskaana miehelle. Oli saanut tuomion aiemmin mutta joutui linnaan vasta tämän raskauden alettua. Tapasivat joka viikonloppu kuitenkin ja mies pääsi lopulta avovankilaan jossa tapaamisia pystyi järjestää useammin. Pääsi pois ennen tyttären 2v synttäreitä. Hyvin noilla tuntuu menevän. Toinen lapsi tulossa.

Vierailija
6/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen.Kauhea se raastava ikävä ja odotus.En suosittele minäkään.

Vierailija
7/7 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinulle moinen mieleen?Onko poikaystäväsi joutunut vankilaan?Näitä riittää