Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukset lähtee!

Vierailija
14.07.2015 |

Huono stressi ja huono syöminen vaikuttaa mun hiuksiin välittömästi. Pystyisikö tota päätä huijaamaan jotenkin, että se ei huomaisi että on huonoa stressiä ja syö miten ja mitä sattuu? Ja nyt ei pysty poistamaan stressiä ja parantaa syömistä sormia napsauttamalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 01:46"]Huono stressi ja huono syöminen vaikuttaa mun hiuksiin välittömästi. Pystyisikö tota päätä huijaamaan jotenkin, että se ei huomaisi että on huonoa stressiä ja syö miten ja mitä sattuu? Ja nyt ei pysty poistamaan stressiä ja parantaa syömistä sormia napsauttamalla.

[/quote]
Mäkin tahtoisin tietää, jos tähän joku konsti olisi. Samassa veneessä ollaan, ap..

Vierailija
2/6 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hiukset ihan oikeasti tippuu päästä? Tuleeko jotain kaljua kohtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh just avasin ketjun, kun pelkään kaljuuntuvani. Tukkaa jää joka haraisulla käsiin. En kyllä koe stressaavani.. paitsi nyt tukan lähtöä.

Vierailija
4/6 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 01:49"]Siis hiukset ihan oikeasti tippuu päästä? Tuleeko jotain kaljua kohtaa?
[/quote]

Ei tule selvää kaljua, vaan lähtee tasaisesti kyllä. Mutta kun katsoo läheltä niin näkee kyllä selvästi että aika harvassa niitä hiuksia on.

Vierailija
5/6 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppu hiuskato, kun leikkasin kaljuks, nyt ei enää irtoile hiukset.

Vierailija
6/6 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon mitään poppakonstia ole. Itse taistelin kaksi vuotta hiustenlähdön kanssa ja nyt vasta uusia tulee takaisin ja lähteminen on vähentynyt. Yht'äkkiä meni lähes ohi. En vieläkään tiedä mistä johtui, ei ollut sressiä tai muutoksia elämässä. Hiustenlähtöhän tapahtuu viiveellä, joten ap:lla on jo muutamia kuukausia sitten ollut joku tilanne mikä on alkanut vaikuttamaan hiuksiin. Itse kokeilin vitamiinit, hivenaineet, shampoot, Priorinit, biotiinit, ei tehoa. Verikokeita otettiin, ei mitään häikkää. Hiukset piti leikata lyhyeksi, kun muutama luiru oli vaan jäljellä, ettei edes korvat peittyneet (polkkatukka). Mulla siis oli oikein hurjaa hiustenlähtö. Pesujen yhteydessä ja kammatessa lavuaari ja viemäri oli tukossa, sai joka kerran jälkeen putsailla ritilöitä. Itku tuli monesti, kun katseli peilistä ohenevia hiuksia ja aikaisemmasta paksusta ja hyvinvoivasta tukasta oli muisto vain jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän