34-vuotias neitsytmies paikalla, kysy mitä haluat.
Kommentit (189)
Ootko käyny koskaan treffeillä?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 04:16"]
Ootko käyny koskaan treffeillä?
[/quote]
Olen minä treffeillä käynyt. :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 04:40"]
paljo sä painat?
[/quote]
82kg
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 04:48"]
Suosikkijäätelös?
[/quote]
Rommirusina :) vaikka minähän oon kyllä niin perso jäätelölle, että menee mikä maku tahansa. Rommirusina vie silti voiton kaikista.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 04:55"]
Kengännumerosi?
[/quote]
44-45
vaikutat mielenkiintoselta mieheltä:)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 05:06"]
vaikutat mielenkiintoselta mieheltä:)
[/quote]
Minä kiitän :)
Ap poistuu näyttämöltä toistaiseksi, joten jos on asiaa, voi lähestyä: peekootee9@gmail.com :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:09"]mitä vain
[/quote]
Paras grillausreseptisi?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:02"]
Sano jotain kannustavaa, että jaksan elää. Olen siis samassa tilanteessa mitä sinä. M2X
[/quote]
Ei muuta kuin huumori yllä. Kaivat ne omat positiiviset voimavarasi esille, ja päivä kerrallaan. :)
[/quote]
Eipä oikein enää ole sellaisia voimavaroja. Aina saan pakit livenä ja netissä, ehkä se on aika hyväksyä, että kaikki ei pääse intiimiin toimintaan naisen kanssa ilman rahanvaihtoa :(
M2X
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 03:42"]
Mite voi olla neitsyt mies 34 ikäsenä?
[/quote]
Miksei voisi olla. Mitä ihmeellistä siinä on?
m41
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:02"] Sano jotain kannustavaa, että jaksan elää. Olen siis samassa tilanteessa mitä sinä. M2X [/quote] Ei muuta kuin huumori yllä. Kaivat ne omat positiiviset voimavarasi esille, ja päivä kerrallaan. :) [/quote] Eipä oikein enää ole sellaisia voimavaroja. Aina saan pakit livenä ja netissä, ehkä se on aika hyväksyä, että kaikki ei pääse intiimiin toimintaan naisen kanssa ilman rahanvaihtoa :( M2X
[/quote]
Mihin se tyssää? Mistä ajattelet johtuvan, että tulee pakit? Ootko huomannut niissä tilanteissa jotain yhteneväisyyttä tai kaavaa, johon pystyisit itse vaikuttamaan?
Itse tajuan omassa käyttäytymismallissani olevan pulmia. Taitaa olla ne suurimmat syyt siinä, että en vain ole tarttunut niihin tilanteisiin, joihin kunakin hetkenä olisi pitänyt tarttua. Sitten toinen pulma on tietysti se etten ole edes yrittänyt ja koettanut panostaa siihen seuran etsimiseen. Se on jääny sille "pitäis"- tasolle. Oma vikahan se tietysti on. Sitten jos on yllättäen tullutkin otollinen tilanne, olen päästänyt sen menemään.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 03:42"]Mite voi olla neitsyt mies 34 ikäsenä?
[/quote]
Mies ujo hissukka + naisten aloitteettomuus ja ignooraaminen = neitsyt mies vielä yli kolmekymppisenä.
Kyllä tuohon ikään mennessä kertoo selvää karua kieltä siitä että mies on naisten mielestä iljetys ja rumilus jos ykskään nainen ei ole onkinut mukaansa.
Ei se seksi ole mitenkään ihmeellistä tai kokemisen arvoistakaan.
Etsi nautinnot vaikka päihteistä. Seksi on helvetin rasittava toimenpide mitä vanhemmaksi tulet. Helpompi juoda vaan kännit ja jos panettaa niin runkkaamalla pääsee helpommalla. Seksi on ns. perseestä ja avioliitossa sitä käytetään aseena, jos on jotain muita patoutumia niin seksin vika kun ei saa tai muuten. Ei seksin takia kannata käydä töissä.
Miksi nostat itsesi jalustalle ja tuot seksin harrastamattomuutesi kaikkien tietoon? Kukaan ei välitä pätkääkään.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:14"]
Ei se seksi ole mitenkään ihmeellistä tai kokemisen arvoistakaan.
Etsi nautinnot vaikka päihteistä. Seksi on helvetin rasittava toimenpide mitä vanhemmaksi tulet. Helpompi juoda vaan kännit ja jos panettaa niin runkkaamalla pääsee helpommalla. Seksi on ns. perseestä ja avioliitossa sitä käytetään aseena, jos on jotain muita patoutumia niin seksin vika kun ei saa tai muuten. Ei seksin takia kannata käydä töissä.
[/quote]
Ihmettelen miksi jotkut vetää automaattisesti yhtäläisyysmerkin sanojen 'neitsyys' ja 'seksi'- välille? Ei se kiinnosta minuakaan kovin paljon, enkä yritä siitä eroon väkisellä tai kenelle tahansa. Jos jotain etin, niin se on sitten ihan vakava parisuhde, mutta en seksisuhdetta ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 03:42"]
Mite voi olla neitsyt mies 34 ikäsenä?
[/quote]
Mahdollistahan se on. t. AP