En ymmärrä tätä löysä pillu-juttua
Olen 43-vuotias mies. Yhdessä vaimon kaa parikymppisestä. Meillä on yksi lapsi. Mielestäni vaimon pimpsa on ihan samanlainen kuin parikymppisenä. Minulla sattuu vielä olemaan suht lyhyt kullikin, että sekään ei tässä vaikuta.
Kommentit (28)
Etkö sinä kiimavittu N32v nauti tuollaisesta?. Käsinainnista vaimoni pitää, ja se on paskapuhetta että pillu venyy ja väljenee kokonaanM50+.
Ymmärrän että yrität olla hauska, mutta mielestäni ammuit nyt hieman yli päissäsi. Kiimavittu ei ole kaunis, eikä edes rietas sana. Se on jätkämäisen brutaali, eikä siis ollenkaan aiheeseen sopiva.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:36"]
Etkö sinä kiimavittu N32v nauti tuollaisesta?. Käsinainnista vaimoni pitää, ja se on paskapuhetta että pillu venyy ja väljenee kokonaanM50+.
Ymmärrän että yrität olla hauska, mutta mielestäni ammuit nyt hieman yli päissäsi. Kiimavittu ei ole kaunis, eikä edes rietas sana. Se on jätkämäisen brutaali, eikä siis ollenkaan aiheeseen sopiva.
[/quote]
Joo o. Että päissäni. Olitko se sinä N32v kun tuohon vastasit?, minä en täällä päissäni kirjoita. Jos nainen haluaa kullia, kyllä nainen on kiimainen. Loppuko nämä jutut sinun kanssasi tähän N32v M50+.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:36"]
[/quote]
Joo o. Että päissäni. Olitko se sinä N32v kun tuohon vastasit?, minä en täällä päissäni kirjoita. Jos nainen haluaa kullia, kyllä nainen on kiimainen. Loppuko nämä jutut sinun kanssasi tähän N32v M50+.
[/quote]
En ollut minä. Ja kyllämun mielestä kiimavittu on ihan käypä ja kuvaava sana.
N32v
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:00"]
Joo, nämä löysäpillu juttuja kirjoittaa pieni munaiset miehet.
[/quote] Toki. Mutta siitä pienestä munastani tuli ongelma (itselleni) vasta synnytyksen jälkeen. Kalu on edelleen 16 cm pitkä ja 13 cm ympärys.
[/quote] Näköjään ongelmansa kullakin. Mittasitko ympäryksen niin että pussit oli mukana?
Olisiko isompi asia se että miehet, jotka haukkuu löysiä pilluja, ei osaa itse käyttää omaa munaansa oikealla tavalla?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:45"]
Olisiko isompi asia se että miehet, jotka haukkuu löysiä pilluja, ei osaa itse käyttää omaa munaansa oikealla tavalla?
[/quote]
Olen ollut sitä mieltä melkein aina.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:36"] Etkö sinä kiimavittu N32v nauti tuollaisesta?. Käsinainnista vaimoni pitää, ja se on paskapuhetta että pillu venyy ja väljenee kokonaanM50+. Ymmärrän että yrität olla hauska, mutta mielestäni ammuit nyt hieman yli päissäsi. Kiimavittu ei ole kaunis, eikä edes rietas sana. Se on jätkämäisen brutaali, eikä siis ollenkaan aiheeseen sopiva. [/quote] Joo o. Että päissäni. Olitko se sinä N32v kun tuohon vastasit?, minä en täällä päissäni kirjoita. Jos nainen haluaa kullia, kyllä nainen on kiimainen. Loppuko nämä jutut sinun kanssasi tähän N32v M50+. [/quote] En ollut minä. Ja kyllämun mielestä kiimavittu on ihan käypä ja kuvaava sana. N32v
[/quote]
Kiitos. Pidetäänkö jatkosakin yhteyksiä?. Olet N32v aika usein fantasioissaniM50+.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:07"]Nainen on silloin väljä jos litran limupullo menee suht helposti sisään. m38 [/quote] Litranen ei mene, mutta puoli litraa menee:) On siinä ihan kivasti tilaa silloinkin. Limupullo on niin myötäämätön (toisin kuin penis tai käsi), että en tiiä uppoisiko edes huolellisesti venyteltynä. N32v
[/quote]
Vaimolleni olen työntänyt fantapullon yläosan puolenlitran . Tosin hionut kaula-aukon reunat sileäksi ettei satu, edes takaisin liikettä tehneenä voin sanoa että nauttii. Koska sehän ohenee korkista alempaa ja jää se mollukka pilluun joka levittää pillua aina pois ottaessa ja laittaessa. Ja tottakai samalla nuollen klitorista. Etkö sinä kiimavittu N32v nauti tuollaisesta?. Käsinainnista vaimoni pitää, ja se on paskapuhetta että pillu venyy ja väljenee kokonaanM50+.