Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karsea äiti uimahallissa

Vierailija
13.07.2015 |

Olin kaverini kanssa uimahallissa, mukana 3 pientä lastamme. Menimme saunaan, joka oli jo sapuessamme erittäin kuumottava, lauteet tulikuumat ja lattialaatatkin hyvin lämmenneet. Lapset irvistelivät mutta istahtivat nätisti lauteille. Sauna oli melkein tyhjä muuten mutta arviolta 45 v. äiti esiteinityttärensä kanssa oli saunomassa. Välittömästi saavuttuamme tämä äippä käski tyttöä (ilmeisesti ihan tahallaan häätääkseen meidät) "heitäppäs Milla meille lisää löylyä!". Tyttö heitti ja sauna kuumeni niin paljon että lapsia varmasti sattui ja itsellekin teki tiukkaa olla siellä. Kaverini sanoi naiselle, että olisi voinut kysyä saako heittää lisää löylyä. Nainen vaan totesi vihaisesti ja vittumaisella äänellä "tossa on ovi jos ei löylyt kelpaa". Tottakai lähdimme heti, kuumuus oli ihan liikaa lapsille. Oli vaan aika hölmö olo, ilmeisesti nainen oli jonkin sortin hullu mutta aika huonoa käytöstä opetti sille omalle lapselleen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanuriin gylmäkeeliä,se antaa siivet.

Vierailija
42/45 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan kestänyt kovia löylyjä, mutta ei haittaa, jos muut haluavat heittää. Istun alemmalla lauteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaiset himosaunojat edes haluavat ajaa muut ulos? Se on julkinen sauna - siellä on ihmisiä. Itseäni eivät muut ainakaan uimahallin saunassa vaivaa. Tuontapaisiin tyhjentäjiin olen kyllä törmännyt monesti. Mitä he yksinään siellä saunassa oikein tekevät?

Vierailija
44/45 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt vastaaviin löylyn viskojiin uimahallien saunoissa montakin kertaa. Yleensä he ovat mummoja. Ihmisiä kun alkaa tulla, niin lentää viisi kauhallista kiukaaseen. Kestän kuitenkin kuumiakin löylyjä aika hyvin, enkä piruuttani lähde tieheni ennen kuin vaikutan itse kyllästyneen. Kerran yksi mamma viskoi kauhalla niin ahkerasti, että joutui lopulta poistumaan ennen minua.

Vierailija
45/45 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hallin saunassa ainakin niin kuumat kaakelilattiat ja kaakelipenkit ettei niillä pysty istumaan. Kotona meidän perheestä mä olen se joka nauttii kuumista löylyistä ja lapset on alimmalla rappusella samaan aikaan aivan sujuvasti.

Mutta tuo hallin sauna on kamala, siellä ei ole viileämpi alhaalla, ilma on kamalan kuivaa ja kuumaa. Oikea saunan irvikuva. Joten yleensä skippaamme saunankun saamme kunnon puusaunassa siitä nauttia kylliksemme.

<mutta jos tulisi tuollainen mulq vastaan niin hakisin ämpärillisen vettä ja kaataisin sen kiukaalle. Siinähän nauttisivat.