Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimon mustasukkaisuus

Vierailija
13.07.2015 |

Moi, minulla on pieni ongelma. Avovaimoni mustasukkaisuus. Olen kyllä ansainnut tämän koska petin hänen luottamuksen ja flirttailin toisen naisen kanssa noin puolivuotta sitten. Sittemmin oppinut tästä virheestä mutta vielä se toki vaikuttaa suhteeseemme paljon.
Nyt tilanne oli seuraavanlainen, olin facebookista katsonut vaimon ystävän profiliia koska minua kiinnosti onko meillä yhteisiä kavereita kyseisessä palvelussa. Tästä vaimoni pillastui ja huuti että haluan hänen ystäväänsä ja lähti ovet paukkuen. Vinkkejä tähän tilanteeseen ja olisiko jotai apukeinoja joilla päästä mustasukkaisuudesta vai onko parasta vain antaa ajan parantaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:55"]Sun on nyt vaan kestettävä noita sun vaimon mustasukkaisuuksia. Tiedätkö miksi? Koska sä ihan itse olet aiheuttanut sen, aiheuttanut luottamuspulan. Se voi vaikuttaa todella pitkänkin aikaa ja joku tommonen asia voi saada ne vanhat pahat muistot heräämään.

"Elämänhalut menneet". Niin varmaan meni vaimollasikin silloin kun jäit kiinni viestittelystä. Älä heittäydy marttyyriksi tilanteessa jonka olet itse aiheuttanut.
[/quote]
En ole heittäynyt martyyriksi. Jos haluaisin paeta omia tekoja niin olisin lähtenyt pois tai antanut periksi aika päiviä sitten. Se olisi ollut helpompaa. Silti olen kiskonut suhdetta eteenpäin ja näin aion jatkossakin tehdä. Vaimoni on kaiken sen vaivan arvoinen koska rakastan häntä. Tiedostan että kaikki johtuu minusta itsestäni niinkuin alotusviestissä sanoin. Haluaisin vaan että vaimoni ei tarvitsisi jatkuvasti enää olla mustasukkainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi