Nainen on kauneimmillaan 16-vuotiaana
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:07"]16 vuotias on nainen ELLEI hänellä ole alkanut vielä menkkoja
[/quote]vittu olinko jo 11-veenä täysi nainen?
No toivottavasti ei mene noin tai en saa koskaan tuntea itseäni kauniiksi t. 16v :(
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:04"]
16-vuotias ei ole mikään nainen vaan tyttö eli lapsi.
[/quote]
Ei lapsi vaan vauva. Olet pedofiili, koska kutsuit vauvaa lapseksi.
Naiset ei ole kauniita, vain lapset ovat kauniita. Tämä tuli selväksi avlta.
Tapahtuman juontaa Marko Bjuström.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:09"]Ei kyllä ole. Oma paras aikani oli 23-vuotiaana.
Oi niitä aikoja.
[/quote]
Minulla 27 vuotiaasta alkaen. Nyt 46 v alkaa kauneus olla mennyt. Mutta se ei haittaa. Muuten elän nyt parasta aikaa
Kieltämättä teineissä on jotakin loistoa ja elinvoimaisuutta mitä vanhemmissa painoksissa ei enää ole. Aina välillä sen unohtaa ja sitten näkee vain telkkarista tai kadulla teinejä ja muistaa asian taas. Uskon että miehiin vetoaa myös se hilpeys ja elämänilo ja että se on paljon tärkeämpää kuin naisille vastaavat asiat miehessä.
Mies tarvitsee elämään sitä hupsuutta ja viattomuutta ja ehkä nykyään on menty väärään suuntaan siinä, että on tasapäistetty sukupuolia siten, että miestenkin pitäisi haluta miesmäisen vakavia ja vastuullisia ikänaisia eli ikään kuin kiinnostua naisista samoilla perusteilla kuin naiset miehistä. Nainen taas tarvitsee elämään sitä miehen tuomaa vakautta ja turvaa, joka voi olla ihan emotionaalisenkin tason juttu eikä sen tarvitse välttämättä tarkoittaa mitään taloudellista hyötyä.
Kun sukupuolia tasapäistetään, nainen vakavoituu ja mies lapsellistuu ja kumpikaan ei kehity toisensa ihanteeksi ihanneajassa.
-Mies 29v + 1v-
16-vuotias ei ole mikään nainen vaan tyttö eli lapsi.
Joo mut 16 vuotias ei ole nainen, et siis voittanut mitään.
No minä en ainakaan ollut :D Järkyttävästi finnejä, en osannut meikata ollenkaan sopivasti, kauhea juurikasvu hiuksissa. Nyt 19-vuotiaana olen kyllä kauneimmillani tähän mennessä, sekin kiitos meikkaustaitojeni ja vaatetyylini.
16 vuotias on nainen ELLEI hänellä ole alkanut vielä menkkoja
Mä ainakin näytin silloin vielä lapsenpyöreältä, nyt aikuisena joku voi vielä luulla että oon 16. Jenkessä moni sen ikäinen tosin näyttää vanhemmalta kuin Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:05"]
Mikä nainen? Lapsihan se on...
[/quote]Ihminen on lapsi 25-vuotiaaksi saakka. 25-vuotiaana sitten alkaa teini-ikä.
Ei kyllä ole. Oma paras aikani oli 23-vuotiaana.
Oi niitä aikoja.
Monella on kyllä silloin kaikki ihan hakusessa.
16 v paras. Vitun tyhmiä ovat mutta uuh mitä seksipommeja.
Mies söpöimmillään alle 3-vuotiaana.
Mä olen nyt 34-v ja mä puhkesin kukkaan 29-vuotiaana.