Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä vihataan nuoria naisia, joilla on vanhempi mies?

Vierailija
13.07.2015 |

Varsinkin, jos nainen on parikymppinen. Purkaako keski-ikäiset naiset ikäkriisiään väittämällä, että 20-vuotiaat näyttävät lapsilta? 

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/86 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paheksu tai tuomitse. En vain ymmärrä, miksi nuori nainen haluaa olla niin paljon vanhemman miehen kanssa. Kun olin 20, 40-vuotias työkaverini tarjoutui "poikaystäväkseni". Isäni oli silloin 43. Vielä vähemmän haluaisin nyt 44-vuotiaana olla eläkeikäisen tai sitä lähestyvän miehen kanssa. Mutta eipä se ole minulta pois, jos joku muu haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani 46v on miehensä omaishoitaja. Ei käy kateeksi

Vierailija
4/86 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet suhteet sikseen mutta jos ollaan vakavissaan niin varmaankin siitä seuraa tytön kannalta elämän vakavoituminen liian aikaisin, enkä usko että se toimii kovin hyvin nykymaailmassa. On omakohtaista kokemustakin siten että yläasteen kaveripiiri oli helluntailaisia, itse olin lähinnä ateisti aina, yritin hengata mukana koska oltiin oltu kavereita pienestä asti. Meistä neljän tytön porukasta kaksi meni naimisiin 18-vuotiaana, yksi vähän myöhemmin. Kaikki rupesivat heti perustamaan perhettä. Näistä viimeinen pari erosi pari vuotta sitten, yli nelikymppisinä. Hassua kyllä tää oli se vähiten hellari pari, ne edelleen kovasti uskonnolliset erosi jo kolmen kymmenen tietämillä. Minä ateisti vietin iloisen ja hilpeän opiskelijaelämän, löysin loppupuolella miehen, olin pari vuotta töissä ja sitten ryhdyttiin lisääntymään. Uskon ja toivon että tää on loppuelämän suhde mutta eihän sitä tietysti voi koskaan tietää.

Vierailija
5/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:56"]

En toki vihaa ja kommentoin nyt aihetta ensimmäisen kerran, mutta eihän se voi olla ihan ok. jos nuori seurustelee oman isänsä ikäisen kanssa. Siinä nuorella jää elämä kokematta oman ikäistensä kanssa, sillä kokemus ja eletty elämä tuo mukanaa myös ongelmia. Usein vanhempi mies ottaa nuoren tytön vain oman egonsa pönkittämiseksi, koska huomaa oman elämän rajallisuuden ja iän mukana tuomien sairauksien ja muutosten vuoksi.  Vihan sijaan, säälin mieluimmin tyttöä, kun nuoren oma elämä jää elämättä ja kokematta.

[/quote]

Elämänsä voi elää niin monella eri tapaa. Vaikka ei tekisikään, kuten lähes kaikki muut ikäisensä, niin eihän se tarkoita, että jäisi nuoruus elämättä. Sen eläisi vaan itselle valitsemallaan tavalla. Ei kaikkia jaksa nuorena kiinnostaa se opiskelijaelämä, jatkuva ryyppääminen, vaihtuvat baaripanot yms. On niitäkin, jotka haluavat elää rauhallisesti. Toiset haluavat perustaa perheen jo hyvin nuorena, toiset vasta päälle nelikymppisenä ovat siihen valmiita. Ikävää, miten osa ajattelee, että kaikkien pitäisi elää samanlainen elämä. Ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
6/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22v ja mieheni on 12vuotta vanhempi :) En jotenkaan pystyisi edes kuvittelemaan itseäni seurustelemaan ikäiseni kanssa.

Vierailija
7/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysihän vasemmistoliiton kansanedustakin 13 vuotiaana miehensä, joka oli 33v

Vierailija
8/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään päivä kerrallaan. Nautitaan jokaisesta hetkestä. Ei ole tarvetta miettiä 10:tä, 20:tä vuotta eteenpäin. Suhde on upea.

Vierailija
9/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera...

Vierailija
10/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, mulle ihan sama, kunhan lakia noudatetaan :) Ja tuo oli niin totta; ketäpä täällä EI vihata :(

Vierailija
11/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parikymppinen nainen ja inhoan vanhojen ukkojen lähentelyä. Siksi menee tunteisiin jo ajatuskin tuollaisesta ikäerosta.

Vierailija
12/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meitä on niin moneen lähtöön. On varmaan fiksua antaa jokaisen tehdä omien halujen, tarpeiden, odotusten ja unelmien suhteen siten, kuin he haluavat, kunhan lakeja noudattavat.

Vierailija
13/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on varmasti hyvin nuori ja kokematon. Miksi kukaan vihaisi ketään tuntematonta ja en ole mitään vihamielisyttä nähnyt aloittajan mainitsemalla tavalla. Jos pariskunta on sinut ikäerojensa suhteen suuntaan tai toiseen, mitä väliä silloin on ulkopuolisten mielipiteillä. Itsetunto kuntoon.

Vierailija
14/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 ja mies on kymmenen vuotta vanhempi ja en kyllä ymmärrä, että miten meän elämäntilanteet muka radikaalisti eroaisi toisistaan. Molemmat käymme töissä, säästämme omakotitaloon ja haaveilemme lapsesta. Eiköhän tämä ole ihan ihmiskohtaista. Itse koen kuuluvani paremmin kolmekymppisten joukkoon kuin oman ikäisteni pariin, jotka yleensä vaikuttavat silmissäni täysin eri maailmassa eläviltä kuin mitä itse olen. Ja olen ehtiny viettää villit bilevuodet ja elämänkokemusta on kyllä kertynyt ihan tarpeeksi.

Vierailija
15/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suhteessani se ikä ei ole asia, vaan kaikki yhteinen. En edes aina muista, että mies on 20 vuotta vanhempi. Ruoanlaitto, matkustelu, yhteinen iltapäiväkahvi, lautapelit, kotitöiden järkevä jakaminen, hyvä olut, liikunta... ne merkitsevät. Jos joku tismalleen samanlainen mies luonteeltaan, käytöstavoiltaan ja ahkeruudeltaan olisi tullut vastaan parikymmentä vuotta nuorempana, olisin ihan samalla tavalla varmasti suhteessa.

Unohtakaa se ikä. Ihan yhtä lailla sikoja ja ääliöitä löytyy joka ikäluokasta. Ihan kuten helmiäkin. Tuijotatteko te tosissaan jotain ajokortissa olevaa numeroa vai käytättekö mieluummin sen ajan siihen, että vitsailet kumppanisi kanssa jostain.

Vierailija
16/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa mutta ihmettelen miksi kukaan nuori haluaa olla jonkun 40-vuotiaan ikälopun ryppynaaman kanssa.

Vierailija
17/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:54"]Katkera...
[/quote] mmiksi olidi katkera siitä, että jollakin on ikäloppu äijä

Vierailija
18/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 06:16"]En vihaa mutta ihmettelen miksi kukaan nuori haluaa olla jonkun 40-vuotiaan ikälopun ryppynaaman kanssa.
[/quote]

Oma syyni: minun mieheni ei ole ikinä tehnyt mitään,mistä joutuisin avautumaan av:lla. Eksistäni olen täällä kyllä kertonut monia juttuja.

Vierailija
19/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:04"]Mua lähinnä ihmetyttää ne miehet. Tuon ikäiset (20) on oikeasti tosi nuoria vielä ja osa lapsellisiakin. Voihan joku toki olla ikäistään kypsempi jne. Minä ainakin pidin tuon ikäisenä 30-vuotiaita liian vanhoina :) Heillä on kuitenkin elämänkokemustakin jo jonkun verran karttunut.
[/quote]

Mulle mies nimenomaan sanoi, että olen kypsempi ikäisekseni ja kuin hän. Poikkeuksia löytyy, en ole jeejee bile meikki blää baarit -22 tyttö ja mies ei ole eronnut uraohjus tai sellanen kolmekymppinen mitä paljo löytyy.

Vierailija
20/86 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:05"]Miksi täällä vihataan kaikkia miehiä?
[/quote]Koska kaikki miehet ovat hyväksikäyttäjiä, pettureita, ylimielisiä tai ylimielisiä hyväksikäyttäjäpettureita. Kaiken lisäksi ällöttävän suuri osa niistä on jollain tavalla seksuaalisesti kieroutuneita tai niillä on puutteellinen impulssikontrolli joko väkivallan, seksin tai molempien suhteen. Oliko muuta kysyttävää?
[/quote]

Naisethan on ihania sit? Mulla ainaki hajosi pää päivässä jos olisin lesbo.