Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhainkotiin töihin ilmaiseksi

Vierailija
13.07.2015 |

Sossuämmä ehdotti että menisin vanhainkotiin ilmaseks töihin. Tai sillä 9e kulukorvauksella no vittu jee. Sanoin suoraa että haistappa ämmä pitkä vittu. Oon nuori mutten tyhmä että rupesin ilmaseks tekee töitä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettet menny.
T. Hoitaja vanhuspuolelta

Vierailija
22/29 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:21"]Hyvä ettet menny.
T. Hoitaja vanhuspuolelta
[/quote]täh? Vanhainkodissa jossa olin kesätöissä, hoitajat istui koko päivän kahvilla (kaikki) paitsi klo 7-8 tehtiin töitä, 9:45 tarjottiin kahvi ja ja lounalla auttoivat. Hälytyskellojen soitoista ei välitetty kun "ne aina soittelee", pissavaivaiset vietiin yhdeksältä vessaan ja pois pääsi ennen iltavuoron tuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän palkatonta työtä, sitä vähemmän oikeita työpaikkoja.

Vierailija
24/29 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:20"]Itse sain työpaikan 3 kk ilmaisen harjoittelun päätteeksi. Tämän jälkeen olen ollut yhtäjaksoisesti työelämässä yli 10 vuotta. Uskon siis, että harjoittelu kannatti vaikka silloin vähän harmittikin tehdä ilmaiseksi samoja hommia mistä muille maksettiin.
[/quote]
Onnea. Harvoin saa. Itseä ei vanhus työ kiinnosta joten en näe järkeä mennä työharjoitteluun.

Vierailija
25/29 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin monta harjoittelua ja aina lähipomo koetti saada jatkoa, mutta ministeriöstä tuli vastaus ei ole määrärahoja. Ei  kukaan valittanut, silloin harvoin jos oli määrärahaa, oli jo pitempään paikalla olleita. 

Vierailija
26/29 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt mikä sinun toimenkuva siellä olisi? Kouluttamattomana voit vastata esim. asukkaiden pyykeistä yms. Varsinaisen hoitotyön tekevät ammattilaiset, mutta asukkaiden kanssa jutteleminen, ulkoilu yms. voisivat olla sinun tehtäviä.

Vierailija
27/29 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, ei se "sossuämmä" ole tuota naurettavaa 9e/pv harjoittelua keksinyt vaan ne isommat herrat. Tän "sossuämmän" pitää työnkuvaansa ehdottaa tollasta vaihtoehtoa vaikka itse henk.koht sitä ei järkevänä pitäisikään. Sitten elämämkoululaiset vittuilee päälle vaikka teitä yritetään auttaa. Ei tavalliset rivityöntekijät voi isompien herrojen nenille hyppiätosta noin vaan aikkeivat heidän päätöksistään samaa mieltä olisikaan.
Terv. Sosionomiksi opiskeleva

Vierailija
28/29 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miltä alalta itse ajattelit hakea töitä?

Vierailija
29/29 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei koskaan ehdoteta että pääsis Sossu Ämmäks 9 e päivä tai ilmaseks. Voisin mennä. Olis vähän ideoita ja uutta näkemystä työhön.

Sitähän tässä haetaan, eihän tässä nyt mitään ilmaista työvoimaa vanhainkoteihin haluta vaan sitä niiiiiiiin arvokasta työkokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi