Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:04"]Verkot on järvessä ruokakalaa pyytämässä, joten eiköhän sieltä muutama kuha tänäänkin tule fileerattavaksi saakka ja perunat ym. oheistuotteet sitten omasta pienestä kasvimaasta. Iltapalaksi makkaraa. Ne tosin joutuu hakemaan kaupasta. [/quote]Makkara on helppo tehdä itse.
[/quote]
Niin, naapurin elukoista tarpeet niin ei tartte kauppaan vaivautua.
Wokattuja kasviksia ja tofua punaisessa curry-kookoskastikkeessa + basmatiriisiä. Lisäksi salaattia jossa kurkkua, tomaattia, sipulia, salaattisekoitusta, ituja ja marinoituja papuja sekä tahinia.
Possunlihakastiketta ja keitettyjä perunoita. En jaksa tänään tehdä muusiksi asti.
Curry-kanaa ja riisiä. Lisukkeena kasviksia
Tänään syön varmaan lohisalaattia.
Meillä tänään tomaattikeitto (tomaatit halpoja, jee), jossa vuohenjuustoa. Lisänä leipää. Ipanatkin tykkää.
Cholent ja sen jälkeen jälkkäriksi perus rugelach. (olemme juutalaisia)
Saapa nähdä mitä toi mies tekee. Itse makaan neljättä päivää migreenin kourissa, eipä ole tullut syötyäkään.
kasvisrisotto on hyvää!
Vittu rucolaa. Piti tehdä kanasalaatti mutta tota paskaa kyllä kukaan syö. Syököln mies sen. Itse vedän ne kanat ja muut.
Wieninleikettä, juustoisia kermaperunoita, perus lisukesalaatti omenalisällä ja kanttarellikastike. Lisäksi aamuisista kaura-ruispuuron jämistä sämpylöitä. Namskis :p
Aamupalaksi oli omena-kaneli kaurapuuroa. Lounaaksi oli hernekeittoa. Päivälliseksi on kanaa,riisiä ja vihanneksia. Ja Iltapalaksi on sitten kasvis-juustomunakas.
Uusia perunoita ja tilliä, savustettua lohta kermaviilikurkkukastikkeessa, höyrytettyä parsa- ja kukkakaalia. Jälkiruoaksi mansikoita.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:22"]
Maitokaalia ja ruisleipää.
[/quote]
PRÖÖT PRÖÖT PRÖÖT kuuluu joka työnnöllä kun mies päällä äheltää?