Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa olet käynyt rannalla tänä kesänä?

Vierailija
13.07.2015 |

Käyttänyt lapsia uimassa tai itse uimassa. Me ei olla käyty vielä kertaakaan. Lapset ei ole uineet yhtään kertaa koko kesänä ja jos nämä ilmat jatkuu, niin eivät uikaan.

Ihan surkea kesä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla käyn kesät, talvet. Myös uimassa, jos nyt avantouintia voi uimiseksi oikein kutsua.

Vierailija
22/27 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena kaverin mökillä kävin saunalaiturilta pikaisesti kastautumassa, veden lämpö oli 15 astetta. Noina legendaarisina 2 hellepäivänä sitten olin töissä, kyllä harmitti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimassa / aurinkoa ottamassa olen käynyt yhtä monta kertaa kuin täällä on ollut hellepäiviä eli nolla. Kerran olen ollut uimarannalla, ystävän kanssa nauttimassa viiniä. Silloin satoi kaatamalla ja istuttiin kahvila-pukuhuoneen katoksen alla koko aika.

Vierailija
24/27 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa en kertaakaan meressä enkö järvessä, altaaseen olen dipannut 3-4 kertaa. Viimeiset 15 päivää olen nautiskellut 28 asteisesta vedestä meressä ja altaassa n 5h päivässä, vielä saa neuttia 5 pv ennen kotiinpaluuta

Vierailija
25/27 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Ai mikä kesä?

Vierailija
26/27 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. En käy rannalla muuta kuin kävelemässä. Nuorempana kyllä jonkin verran.

Vierailija
27/27 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla olin pari päivää Pohjanmeren rannalla, mutta oli liian kylmää uimiseen ja auringonottoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi